Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj? - Business Magazine Albania

Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj?


Bizneset kanë më shumë arsye për të festuar këtë të Martë – Shën Valentini është burim i madh fitimi çdo vit, kryesisht në formën e luleve dhe kartolinave.

Megjithatë edhe kjo festë është me pasoja, sipas kompanisë së shitjeve online SUMO Heavy Industries, më shumë se 50% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Të motivuar nga dashuria – ose nga frika – konsumatorët kanë shpenzuar rreth 785 dollarë 14 Shkurtin e kaluar. Madje dhuratat e Shën Valentinit nuk kanë pse të blihen gjithmonë për personin e zemrës: prandaj vitin e kaluar, femrat kanë shpenzuar më shumë se 100 milionë dollarë për t’i blerë vetes buqeta me lule.

Njerëzit zakonisht kërkojnë bizhu, çokollata dhe lule për Shën Valentin, por më shumë se gjithçka tjetër ata duan dashuri.

Thonë se dashuria nuk kushton asgjë, por në të vërtetë…

• 53% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Konsumatorët kanë shpenzuar një mesatare prej 18.9 miliardë dollarë për Shën Valentin në vitin 2015. Ku shpenzimet për çdo konsumatorë janë mbi 142 dollarë.

Dashuria është e ëmbël…

1.7 miliardë dollarë janë shpenzuar ditën e Shën Valentit për ëmbëlsira.

Njerëzit shpenzojnë më shumë se 785 dollarë vetëm gjatë javës së Shën Valentinit.

Seks dhe dashuri

Meshkujt shpenzojnë rreth 190.53 dollarë, pothuajse dyfishin e shpenzimeve të femrave me 96.58 dollarë.

Mendohet se femrat shpenzojnë më shumë për kartolina, rreth 85% të 180 milionë të katolinave për ditën e Shën Valentinit.

Ndërsa meshkujt shpenzojnë më shumë për lule. Rreth 73% të të gjitha luleve.

Po çfarë ndodh me lulet që mbeten?

14% e femrave blejnë lule për veten duke shpenzuar kështu rreth 100 milionë dollarë për ktë akt vet-dashës.

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0