Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj?


Bizneset kanë më shumë arsye për të festuar këtë të Martë – Shën Valentini është burim i madh fitimi çdo vit, kryesisht në formën e luleve dhe kartolinave.

Megjithatë edhe kjo festë është me pasoja, sipas kompanisë së shitjeve online SUMO Heavy Industries, më shumë se 50% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Të motivuar nga dashuria – ose nga frika – konsumatorët kanë shpenzuar rreth 785 dollarë 14 Shkurtin e kaluar. Madje dhuratat e Shën Valentinit nuk kanë pse të blihen gjithmonë për personin e zemrës: prandaj vitin e kaluar, femrat kanë shpenzuar më shumë se 100 milionë dollarë për t’i blerë vetes buqeta me lule.

Njerëzit zakonisht kërkojnë bizhu, çokollata dhe lule për Shën Valentin, por më shumë se gjithçka tjetër ata duan dashuri.

Thonë se dashuria nuk kushton asgjë, por në të vërtetë…

• 53% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Konsumatorët kanë shpenzuar një mesatare prej 18.9 miliardë dollarë për Shën Valentin në vitin 2015. Ku shpenzimet për çdo konsumatorë janë mbi 142 dollarë.

Dashuria është e ëmbël…

1.7 miliardë dollarë janë shpenzuar ditën e Shën Valentit për ëmbëlsira.

Njerëzit shpenzojnë më shumë se 785 dollarë vetëm gjatë javës së Shën Valentinit.

Seks dhe dashuri

Meshkujt shpenzojnë rreth 190.53 dollarë, pothuajse dyfishin e shpenzimeve të femrave me 96.58 dollarë.

Mendohet se femrat shpenzojnë më shumë për kartolina, rreth 85% të 180 milionë të katolinave për ditën e Shën Valentinit.

Ndërsa meshkujt shpenzojnë më shumë për lule. Rreth 73% të të gjitha luleve.

Po çfarë ndodh me lulet që mbeten?

14% e femrave blejnë lule për veten duke shpenzuar kështu rreth 100 milionë dollarë për ktë akt vet-dashës.

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale