Si ndikon sarkazma në suksesin e sipërmarrësve?


Çdokush e do sarkazmën. Është e ngrohtë dhe e mjegullt dhe e bën çdo njeri të ndihet mirë.

Po tregohem sarkastike, normalisht. Sarkazma ashtu siç e dimë të gjithë, mund të jetë me raste e lezeçme (dhe shpeshherë një mënyrë e mirë për të shfryrë mërzitjen me botën), por nuk duket ekzaktësisht si një strategji e pagabueshme për të ndërtuar aleanca dhe për ta vënë punën përpara. Në fakt, pjesa më e madhe e trajnerëve të karrierës do të të këshillonin që ta shmangnit me të gjitha mënyrat në zyrë.

Përveç faktit se ata janë të gjithë totalisht gabim. Ky është sugjerimi i kërkimeve mbi sarkazmën. Mesa duket, sarkazma nuk ju privon thjesht nga lumturia, por ju ndihmon të jeni më kreativë dhe të suksesshëm.

“Forma më e lartë e inteligjencës”
Studimi i titulluar “Forma më e lartë e inteligjencës: Sarkazma rrit Krijimtarinë nëpërmjet të menduarit abstrakt për të dyja palët njëkohësisht, ata që e përdorin, dhe atyre që u adresohet,” u udhëhoq nga një skuadër studiuesish nga Harvardi, Columbia dhe Insead. Ekipi testoi efektet e sarkazmës duke patur vullnetarë të angazhoheshin në një shkëmbim të sinqertë, sarkastik ose neutral para se të përfundonin një detyrë e dizenjuar për të vlerësuar kreativitetin e tyre.

Çfarë gjetën studiuesit?
Rezulton se sarkazma, është një mënyrë shumë e mirë për stërvitjen mendore të trurit. “Për të krijuar ose dëshifruar sarkazmën, të dyja palët, edhe ata që e përdorin, edhe ata që janë subjekt i saj duhet të kapërcejnë kontradiktën (për shembull distanca psikologjike) ndërmjet kuptimeve fjalë për fjalë dhe atyre që kanë ndërmend të thonë vërtet shprehjet sarkastike. Ky është një proces që aktivizon dhe lehtësohet nga abstraksioni, i cili nga ana e vet nxit të menduarin kritik,” ka shpjeguar për Harvard Gazette Francesca Gino e Harvardit e cila ka marrë pjesë në studim.

Sarkazma në suksesin e sipërmarrësve

Rezultatet ishin se “ata në kushtet e sarkazmës më pas performonin më mirë në detyra kreativet se sa ata në kushtet e siqeritetit ose të kontrollit. Kjo sugjeron se sarkazma ka potencialin te katalizojë kreativitetin te çdo njeri,” ka shtuar Adam Galinsky, një tjetër pjesëtar i skuadrës. Me pak fjalë, komentet sarkastike e bëjnë të gjithë skuadrën më kreative, kështuqë lërini liri këtyre lloj komenteve. Falemnderit shkencë!

Kërkohet besim
Ky është një lajm i lumtur për atë më të prirurit në sarkazma, por para se të lumturoheni, kërkuesit kërkojnë të tregohet kujds pasi këto gjetje nuk duhet të merren si diçka e garantuar për ta përdorur sarkazmën kudo dhe kurdo që ju “godet” humori i sarkazmës. Nëse nuk doni të lëndoni njerëz dhe të shkëpusni urat e komunikimit me ta, duhet t’i kufizoni ndërhyrjet tuaja në ato situata me njerëz ku besimi është ndërkaq i ndërtuar mes palëve.

“Ndërsa pjesa më e madhe e kërkimeve të mëparshme duken se sugjerojnë që sarkazma është e dëmshme, ne gjetëm se, ndryshe nga sarkazma midis palëve jokonfidente mes tyre, sarkazma midis njerëzve që ndajnë një marrëdhënie besimi nuk gjeneron më shumë shpërfillje sesa sinqeritet,” vëren Galinsky.

 

/Shkruar nga JESSICA STILLMAN, Publikuar në Inc.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale