Si mund t’iu ndihmojë puna aktuale për t’u bërë një sipërmarrës në të ardhmen?

Si mund t’iu ndihmojë puna aktuale për t’u bërë një sipërmarrës në të ardhmen?


Kur Sophie Kahn dhe Bouchra Ezzahraoui filluan kompaninë e tyre në vitin 2014, ato po punonin me kohë të plotë në kompani të tjera.

Kahn punonte në Marc Jacobs dhe Ezzahraoui punonte për tregjet e luhatjeve të normës së interesit në Goldman Sachs. Ato u takuan në vitin 2009 si studente të Princeton, dy nga shumë pak femra që ndjekin master në financë.

Lexoni: Letra e Michal Bohanes për sipërmarrësit e Ballkanit Perëndimor

Frymëzuar nga unaza e arit që u ndryshk dhe e ngjyrosi në të gjelbër gishtin e Kahn, ato vendosën të nisin AUrate New York, një kompani bizhuterish që do të siguronte arin me cilësi të lartë dhe me çmim të përballueshëm.

Dyshja kaloi vitin 2014 duke hapur kompaninë, duke marrë mësime në Shkollën Parsons të Dizajnit në New Jork dhe duke hedhur themelet për biznesin e tyre, ndërsa vitin 2015 e përdorën si vitin e tyre të testimit. A do t’i blinin njerëzit bizhuteritë e tyre? A mund të drejtonin ato një dyqan të suksesshëm? “Ne jemi shumë racionale,” u shpreh Kahn. “Duhet të funksionojë.

Kahn e la punën e saj në Shkurt të vitit 2016 dhe Ezzahraoui punoi në kompani si punë dytësore derisa u largua nga Goldmanin në Mars të këtij viti. Disa muaj më vonë, AUrate mori 2.63 milionë dollarë në një raund financimi. Bashkë-themelueset punojnë në një zyrë prej 15 personash në Soho, Manhattan dhe planifikojnë të hapin më shumë dyqane të shitjes me pakicë dhe të rrisin numrin e të punësuarve në të ardhmen e afërt.

Lexoni: Mendoni se puna juaj është e padobishme? Atëherë është koha për të rimenduar kuptimin e saj

Duke folur për Business Insider, ato shpjeguan se si puna në korporata i ndihmoi në sipërmarrjen e tyre.

BCG më dha një sërë njohurish për t’i aplikuar në jetën e përditshme të punës“, tha Kahn. “Si për shembull të bërit pitch, ndërtimi i moduleve Excel, krijimi i rrjedhës së punës, në thelb për t’u siguruar që gjërat do bëhen mirë, do duken mirë dhe do jenë të menduara mirë.” Ajo thotë se eksperienca e saj gjithashtu i mësoi asaj si të menaxhonte një ekip.

Ezzahraoui shkoi direkt në Goldman Sachs pas shkollës së biznesit dhe thotë se gjashtë vitet e saj si punonjëse i mësuan disiplinën dhe të vlerësonte të ndërmerrte rreziqe. Në fakt, background-i i saj i financave e çoi në një strategji për ndërtimin e biznesit që ajo dhe Kahn kishin miratuar: përgatitja për skenarin më të keq.

Ju takoni themelues, të cilët janë të obsesionuar me produktin e tyre dhe sigurisht që do të funksionojë,” tha Ezzahraoui. “Por diçka që po bëjmë me të vërtetë shumë mirë është përgatitja për rastin më të keq, rastin më mizor.

Lexoni: Të qenit një sipërmarrës i suksesshëm nuk do të thotë vetëm të kesh idetë më të mira

Ezzahraoui gjithashtu zbuloi se background-i i saj i financave e ka pajisur atë të jetë komforte me negociata të forta. “Unë luaj rolin e policit të keq,” tha ajo.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0