Besimi i konsumatorëve në reklama dhe në biznesin e madh në përgjithësi është në nivelin më të ulët historik. Ka pasur një zhvendosje në një bisedë më autentike të dyanshme, nëpërmjet mediave sociale , bazuar në zbulimin. Konsumatorët preferojnë rekomandime të vërteta nga miqtë, familja dhe Micro-Influencer të cilët priren të kenë ndjekës të vegjël, por shumë besnikë.
Për shkak të këtij ndryshimi në mënyrën se si njerëzit tani përthithin reklamat, bizneset kanë filluar të përdorin Micro-Influencer për promovimin e produkteve dhe shërbimeve të tyre në mediat sociale.
Por, çfarë janë saktësisht Micro-Influencer?
Ata janë krijues të shijeve, krijues opinionesh dhe parashikues të trendeve, të cilët në përgjithësi kanë nga 1000 deri në 50000 ndjekës. Megjithatë, ndërsa ndjekësit e Micro-Influencer janë më të paktë në numër, besnikëria dhe angazhimi që ata frymëzojnë është provuar të jetë më i lartë, mesatarisht rreth 8% krahasuar me 4% për ata mbi 1 milionë ndjekës.
Pse Micro-Influencer besohen nga konsumatorët?
Micro-Influencer kanë një lidhje të drejtpërdrejtë, personale me audiencën e tyre. Një Micro-Influencer jo vetëm që i kupton anëtarët e audiencës së tij ose të saj, por i respekton ata.Ata gjithashtu priren të ofrojnë gjëra që ata e dinë se do të realizojnë.Këta ndikues e shohin më tej rolin e tyre si një shërbim të vazhdueshëm të ideve, lajmeve dhe opsioneve interesante për ndjekësit e tyre dhe kjo strategji funksionon.
A ia vlejnë paratë?
Puna me Micro-Influencer ju ndihmon nëse mund të pilotoni shumë eksperimente të vogla në vend që të shpenzoni buxhetin tuaj me një goditje të vetme. Micro-Influencer mesatar tarifon rreth 250 dollar për postim, ndërsa një personazh publik mund t’ju kushtojë mbi 25000 dollarë.Duke përdorur influencues të ndryshëm, mund të provohen taktika të ndryshme dhe të kuptohet se cilat funksionojnë më mirë për markën pa kaluar buxhetin.
Si i gjeni Micro-Influencer?
Janë të shumtë në platformat e mediave sociale, por gjetja e një të përsosuri për markën mund të jetë e vështirë. Një mënyrë për të gjetur influencuesit e duhur është duke kërkuar përmes ndjekësve të markës suaj në Instagram dhe duke parë nëse ndonjë po ju ndjek tashmë. Meqenëse ata njerëz janë tashmë adhurues të markës, ata kanë të ngjarë të duan të promovojnë produktet tuaja dhe ju mund të ndërtoni një marrëdhënie të suksesshme.
Një metodë tjetër, e cila kursen shumë kohë, përfshin pagesën për bazat e te dhënave, në mënyrë që të ketë akses në informacionin e kontaktit për influencues të ndryshëm në kategori të ndryshme. Platformat inovative si BrandBrief , gjejnë ndikues duke postuar një fushatë në faqet e internetit ose aplikacionet e tyre, më pas duke filtruar përgjigjet sipas vendndodhjes, moshës dhe kategorisë gjatë menaxhimit të transaksioneve , duke e bërë detyrën efikase dhe efektive.
Me pak fjalë, Micro-Influencer janë një investim i shkëlqyeshëm për çdo kompani, por veçanërisht për bizneset më të vogla që kërkojnë të kultivojnë ndjekës dhe t’i bëjnë emrat e tyre tek audienca e synuar. Mund të ndihmojnë në ndërtimin e një marke duke promovuar shitjet, fituar besnikërinë e klientit dhe ndërtuar besimin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.