Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17? - Business Magazine Albania

Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17?

~2 minuta lexim


Një ndër reklamat e Ikea tregon se si jeta do të ishte nëse njerëzit në shekullin e 17 do të duhet të prezantonin ushqimin e tyre për të marrë disa “like” përpara se ata t’a konsumojnë atë. Me fjalë të tjera, një Instagram në kohët e lashta.

Në spotin e realizuar nga Acne Stokholm dhe të drejtuar nga Tompa & Rondo një familje aristokrate në shekullin 14 në Francë ulet për të ngrënë darkë. Por që darka të fillojë zyrtarisht, patriarku thërret një piktor për të krijuar një kanavacë të ngjashëm me ushqimin që ndodhet në tavolinë. Spoti i filmuar në Budapest mbyllet me thënien: “Është ushqim. Jo një konkurs.”

Reklama synon të inkurajojë njerëzit të rizbulojnë kënaqësinë që të falë gatimi, të ngrënit së bashku dhe stresin që përjetojnë sot njerëzit për të qenë të pëlqyer nga të tjerët.

Për më shumë hidhini një sy videos më poshtë, e cila konsiderohet si një ndër reklamat më të mira:

/TIME

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0