Qëndrueshmëria nuk është thjesht një fjalë kryesore, por një koncept i zbatueshëm, që ka fituar popullaritet vitet e fundit. Gjithnjë e më shumë biznese po miratojnë praktika dhe politika të gjelbra për të reduktuar ndikimin e tyre mjedisor dhe për të përmirësuar përgjegjësinë e tyre sociale. Megjithatë, qëndrueshmëria nuk është vetëm një çështje e etikës së biznesit, por edhe një çështje e preferencave të konsumatorëve.
Konsumatorët kanë një rol të rëndësishëm në nxitjen e qëndrueshmërisë, pasi zgjedhjet dhe veprimet e tyre mund të ndikojnë në kërkesën dhe ofertën e produkteve, shërbimeve, si dhe në pasojat mjedisore, sociale të prodhimit dhe konsumit. Janë pronarët e biznesit, ata që mund t’i fuqizojnë konsumatorët për të bërë zgjedhje më të qëndrueshme duke u ofruar atyre informacion, stimuj dhe alternativa që përputhen me vlerat apo nevojat e tyre.
Por, si mund te realizohet kjo?
Hyni në ekonominë rrethore
Ekonomia rrethore është një koncept që synon të eliminojë mbetjet dhe ndotjen, të mbajë produktet dhe materialet në përdorim dhe të rigjenerojë sistemet natyrore. Bazohet në idenë e dizanjit të produkteve, shërbimeve që mund të ripërdoren, riparohen, rinovohen, riprodhohen ose riciklohen në vend që të hidhen pas një përdorimi. Ekonomia rrethore mund të fuqizojë konsumatorët duke u dhënë atyre më shumë opsione dhe përfitime.
Rolet e zinxhirëve dhe prodhuesve të furnizimit të produkteve në ofrimin e zgjedhjeve të qëndrueshme
Zinxhiri i furnizimit të produktit është rrjeti i aktiviteteve dhe aktorëve të përfshirë në krijimin, shpërndarjen, asgjesimin e një produkti, nga lëndët e para deri te përdoruesit përfundimtarë. Mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në qëndrueshmërinë e një produkti, pasi mund të ndikojë në kostot dhe përfitimet mjedisore apo sociale të prodhimit dhe konsumit.
Ekonomia rrethore, zinxhiri i furnizimit të produktit dhe prodhuesi i produktit mund të ofrojnë zgjedhje të qëndrueshme për konsumatorët, por si mund t’i fuqizojnë bizneset konsumatorët për të bërë ato zgjedhje?
Para së gjithash, bizneset mund të edukojnë konsumatorët për përfitimet dhe ndikimin e produkteve, si dhe mundësitë e qëndrueshmërisë, duke u ofruar atyre informacion të përshtatshëm dhe të besueshëm.Bizneset gjithashtu mund të frymëzojnë konsumatorët për të bërë zgjedhje të qëndrueshme duke krijuar një vizion dhe një mision që mund të tërheqë emocionet, vlerat dhe aspiratat e tyre, duke shfaqur ndikimin dhe arritjet e tyre, ndarë historitë dhe përvojat e tyre, ose bashkëpunuar me ndikues, të famshëm, ekspertë të cilët mund të mbështesin, mbrojnë produktet dhe shërbimet e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.