Si liderët e mëdhenj komunikojnë vizionin e tyre - Business Magazine Albania

Si liderët e mëdhenj komunikojnë vizionin e tyre

lider

Bashkë-krijimi përfshin të dish se si të bashkëpunosh në mënyrë që të marrësh më të mirën nga partnerët dhe nga vetja. Në këtë artikull shpjegohet se si të fitojmë pranim dhe konsensus si udhëheqës dhe se si të cohen përpara projektet, pavarësisht nga sfidat që mund të lindin.

Liderët si kampionë të vizionit

Duhet një lloj i veçantë udhëheqësi për të ekzekutuar bashkë-krijimin. Drejtimi i një procesi bashkë-krijues fillon duke shfaqur një besim të qetë në aftësitë e të gjithëve. Udhëheqësit bashkë-krijues janë disi si dirigjentë të një simfonie. Roli i tyre është të bashkojnë interpretuesit, të vendosin ritmin dhe të mbajnë orkestrën të luajë në kohë dhe sinkron. Në fakt, ata janë kampionët e vizionit, ruajnë pamjen e madhe të objektivit kryesor, ndërkohë që i lejojnë të gjithë të shtojnë kontributet e tyre unike në rezultatin me burime të shumta.

Ndërsa bota bëhet gjithnjë e më komplekse dhe e ndërlidhur, qasja tradicionale nga lart-poshtë ndaj lidershipit nuk është më efektive. Për të krijuar ndryshime të qëndrueshme, udhëheqësit duhet të mësojnë të bashkë-krijojnë me ekipet e tyre duke identifikuar pikat e forta të anëtarëve të ekipit,  krijuar një mjedis të sigurt ku të gjithë ndihen të dëgjuar dhe të respektuar dhe duke përdorur aftësitë e tyre për të arritur sukses kolektiv.

Udhëheqësit mund ta mbajnë vizionin në shumë mënyra:

  • Duke sqaruar pritshmëritë- Udhëheqësit duhet të jenë të qartë se çfarë duan të arrijnë dhe pse është e rëndësishme. Vetëm atëherë ekipi mund të arrijë konsensus dhe të ecë përpara së bashku, si gjithmonë, në përputhje me vizionin gjithëpërfshirës.
  • Duke përdorur inteligjencën kontekstuale- Udhëheqësit duhet të jenë në gjendje të përshtasin planet dhe strategjitë e tyre kur ndryshojnë rrethanat. Ata gjithashtu duhet të jenë në gjendje të identifikojnë sabotatorët e mundshëm dhe të menaxhojnë konfliktin në mënyrë efektive.
  • Duke bërë pyetje- Udhëheqësit mund të nxjerrin vlerë të madhe nga ekipet bashkë-krijuese thjesht duke bërë pyetje të mira. Kur duam ta bëjmë këtë? Kur duam ta marrim këtë vendim? Cili është qëllimi ynë përfundimtar për këtë projekt? Çfarë po na pengon të arrijmë këtë sukses? Bërja rutinore e pyetjeve të mira ka efektin e përforcimit të konsensusit dhe sigurimit të një vizioni koheziv midis të gjitha palëve të interesuara.
  • Duke udhëhequr nga pas-  Ndonjëherë udhëheqja e një procesi bashkë-krijues mund të duket sikur ekipi juaj po vrapon në një fushë dhe ju po vraponi pas tyre duke u përpjekur t’i mbani ato brenda kufijve. Kjo siguron që lideri të mbajë në mendje vizionin, kufijtë,  ndërkohë që të gjithë janë duke punuar në rrugën e tyre në fushë. Kjo qasje gjithashtu pozicionon liderin që të mbledhë sa më shumë të dhëna dhe të nxjerrë sa më shumë vlerë të jetë e mundur nga secili anëtar i ekipit.
  • Duke stërvitur dhe kultivuar-  Udhëheqësit duhet të heqin dorë nga kontrolli dhe të përqendrohen në vend të kësaj në stërvitjen e të tjerëve që të performojnë sa më mirë. Duke identifikuar pikat e forta të secilit anëtar të ekipit, udhëheqësi mund t’i pozicionojë ata të kontribojnë bazuar në talentet e tyre individuale.
  • Duke komunikuar-  Komunikimi i qartë dhe efektiv është i nevojshëm ndërmjet të gjitha palëve të interesuara që projektet e bashkë-krijimit të kenë sukses.

Mbi të gjitha, lideri duhet të jetë shembull që të tjerët ta ndjekin. Ata duhet të jenë mendjehapur, të respektueshëm, profesionistë, jogjykues, të përulur, transparentë dhe vlerësues. Në të kundërt ata do të zvarrisin të gjithë procesin poshtë.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0