Si i zgjedh Pepsi startupet partnere?


PepsiCo, gjigandi i ushqimeve dhe pijeve, po përdor tri rregulla për të identifikuar se cilët startupe, kompani të teknologjisë dhe sipërmarrës mund të ndihmojnë në një axhendë të inovacionit në marketing për të shkuar përtej limiteve të të zakonshmes.

Jamie Fabricant, Menaxherja e Lartë e Marketingut për pijet PepsiCo, diskutoi mbi këtë çështje në South by Southeast (SXSW), në festivalin e teknologjisë dhe shkencës ku kompanitë më të të mira teknologjike vijnë dhe prezantojnë idetë e tyre të reja, teknologjinë dhe inovacionin në Austin, Texas.

“Nuk ndihem shumë krenar të them: jo çdo inovacion në marketing do të vijë prej katër mureve të biznesit tonë,” ka thënë ajo.

Dhe si pjesë e Creator, një njësi e PepsiCo e cila ka si detyrë kërkimin e partneritetve të reja të cilat do të mbajnë markën e firmës në avantazhin e saj konkurrues, Fabricant ndjek një sërë parimesh të qarta kur pikas një ndërmarrje të re që premton.

“A është realizuar më parë kjo?” Nëse jo, një firmë mund të ketë gjetur një “tokë të re”, një mundësi unike për të ndërmarrë një iniciativë. “Kjo i gëzon njerëzit, dhe është kjo që realizon inovacionin e marketingut,” ka shtuar ajo.

Duke u nisur nga kjo kërkesë ekzsiton mundësia për të ndërmarrë një program inovacioni dhe më pas të ndiqet nga testimet fillestare, duke rritur më pas shtrirjen atëherë kur dëshirohet.

“Unë mendoj se kjo është një tregues shumë i rëndësishëm për ne: a mund ta përshkallëzojmë (rrisim) pasi kemi eksperimentuar me atë?” ka thënë Fabricant për pjesëmarrësit në SXSW.

Kriteri i tretë përfshin treguesë më të komplikuar, ka zbuluar gjatë fjalës së saj Fabricant. “A është ky një oportunitet i ri biznesi, a ka mundësi reale që të nxirret përfitime prej tij në të ardhmen?” ka përshkruar ajo.

Në shtrirjen e objektivave më të gjërë të cilat përforcojnë punën e PepsiCo me startupet dhe teknologjitë e reja, ajo thekson se rëndësia është zakonisht një faktor më domethënës se të ardhurat.

“Unë mendoj se ka më shumë të bëjë me rëndësinë e markës se sa me shitjet. A jemi ne më të rëndësishëm për konsumatorët tanë? A po ndërtojmë më tepër një marrëdhënie sepse bazohemi në diferencat kulturore apo po përpiqemi të afrohemi më shumë me stilin e jetesës së sporteve dhe muzikës? Kështu pra, ka shumë rëndësi pasja parasysh e treguesve të tjerë që keni, përveç shitjeve të rregullta të produktit tuaj bazë.”

 

/Warc.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale