Si i zgjedh Pepsi startupet partnere? - Business Magazine Albania

Si i zgjedh Pepsi startupet partnere?


PepsiCo, gjigandi i ushqimeve dhe pijeve, po përdor tri rregulla për të identifikuar se cilët startupe, kompani të teknologjisë dhe sipërmarrës mund të ndihmojnë në një axhendë të inovacionit në marketing për të shkuar përtej limiteve të të zakonshmes.

Jamie Fabricant, Menaxherja e Lartë e Marketingut për pijet PepsiCo, diskutoi mbi këtë çështje në South by Southeast (SXSW), në festivalin e teknologjisë dhe shkencës ku kompanitë më të të mira teknologjike vijnë dhe prezantojnë idetë e tyre të reja, teknologjinë dhe inovacionin në Austin, Texas.

“Nuk ndihem shumë krenar të them: jo çdo inovacion në marketing do të vijë prej katër mureve të biznesit tonë,” ka thënë ajo.

Dhe si pjesë e Creator, një njësi e PepsiCo e cila ka si detyrë kërkimin e partneritetve të reja të cilat do të mbajnë markën e firmës në avantazhin e saj konkurrues, Fabricant ndjek një sërë parimesh të qarta kur pikas një ndërmarrje të re që premton.

“A është realizuar më parë kjo?” Nëse jo, një firmë mund të ketë gjetur një “tokë të re”, një mundësi unike për të ndërmarrë një iniciativë. “Kjo i gëzon njerëzit, dhe është kjo që realizon inovacionin e marketingut,” ka shtuar ajo.

Duke u nisur nga kjo kërkesë ekzsiton mundësia për të ndërmarrë një program inovacioni dhe më pas të ndiqet nga testimet fillestare, duke rritur më pas shtrirjen atëherë kur dëshirohet.

“Unë mendoj se kjo është një tregues shumë i rëndësishëm për ne: a mund ta përshkallëzojmë (rrisim) pasi kemi eksperimentuar me atë?” ka thënë Fabricant për pjesëmarrësit në SXSW.

Kriteri i tretë përfshin treguesë më të komplikuar, ka zbuluar gjatë fjalës së saj Fabricant. “A është ky një oportunitet i ri biznesi, a ka mundësi reale që të nxirret përfitime prej tij në të ardhmen?” ka përshkruar ajo.

Në shtrirjen e objektivave më të gjërë të cilat përforcojnë punën e PepsiCo me startupet dhe teknologjitë e reja, ajo thekson se rëndësia është zakonisht një faktor më domethënës se të ardhurat.

“Unë mendoj se ka më shumë të bëjë me rëndësinë e markës se sa me shitjet. A jemi ne më të rëndësishëm për konsumatorët tanë? A po ndërtojmë më tepër një marrëdhënie sepse bazohemi në diferencat kulturore apo po përpiqemi të afrohemi më shumë me stilin e jetesës së sporteve dhe muzikës? Kështu pra, ka shumë rëndësi pasja parasysh e treguesve të tjerë që keni, përveç shitjeve të rregullta të produktit tuaj bazë.”

 

/Warc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0