Si i zgjedh Pepsi startupet partnere? - Business Magazine Albania

Si i zgjedh Pepsi startupet partnere?


PepsiCo, gjigandi i ushqimeve dhe pijeve, po përdor tri rregulla për të identifikuar se cilët startupe, kompani të teknologjisë dhe sipërmarrës mund të ndihmojnë në një axhendë të inovacionit në marketing për të shkuar përtej limiteve të të zakonshmes.

Jamie Fabricant, Menaxherja e Lartë e Marketingut për pijet PepsiCo, diskutoi mbi këtë çështje në South by Southeast (SXSW), në festivalin e teknologjisë dhe shkencës ku kompanitë më të të mira teknologjike vijnë dhe prezantojnë idetë e tyre të reja, teknologjinë dhe inovacionin në Austin, Texas.

“Nuk ndihem shumë krenar të them: jo çdo inovacion në marketing do të vijë prej katër mureve të biznesit tonë,” ka thënë ajo.

Dhe si pjesë e Creator, një njësi e PepsiCo e cila ka si detyrë kërkimin e partneritetve të reja të cilat do të mbajnë markën e firmës në avantazhin e saj konkurrues, Fabricant ndjek një sërë parimesh të qarta kur pikas një ndërmarrje të re që premton.

“A është realizuar më parë kjo?” Nëse jo, një firmë mund të ketë gjetur një “tokë të re”, një mundësi unike për të ndërmarrë një iniciativë. “Kjo i gëzon njerëzit, dhe është kjo që realizon inovacionin e marketingut,” ka shtuar ajo.

Duke u nisur nga kjo kërkesë ekzsiton mundësia për të ndërmarrë një program inovacioni dhe më pas të ndiqet nga testimet fillestare, duke rritur më pas shtrirjen atëherë kur dëshirohet.

“Unë mendoj se kjo është një tregues shumë i rëndësishëm për ne: a mund ta përshkallëzojmë (rrisim) pasi kemi eksperimentuar me atë?” ka thënë Fabricant për pjesëmarrësit në SXSW.

Kriteri i tretë përfshin treguesë më të komplikuar, ka zbuluar gjatë fjalës së saj Fabricant. “A është ky një oportunitet i ri biznesi, a ka mundësi reale që të nxirret përfitime prej tij në të ardhmen?” ka përshkruar ajo.

Në shtrirjen e objektivave më të gjërë të cilat përforcojnë punën e PepsiCo me startupet dhe teknologjitë e reja, ajo thekson se rëndësia është zakonisht një faktor më domethënës se të ardhurat.

“Unë mendoj se ka më shumë të bëjë me rëndësinë e markës se sa me shitjet. A jemi ne më të rëndësishëm për konsumatorët tanë? A po ndërtojmë më tepër një marrëdhënie sepse bazohemi në diferencat kulturore apo po përpiqemi të afrohemi më shumë me stilin e jetesës së sporteve dhe muzikës? Kështu pra, ka shumë rëndësi pasja parasysh e treguesve të tjerë që keni, përveç shitjeve të rregullta të produktit tuaj bazë.”

 

/Warc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0