Si i organizojnë pushimet sipërmarrësit e rinj shqiptarë?

Si i organizojnë pushimet sipërmarrësit e rinj shqiptarë?


Të gjithë bëjnë pushime kryesisht në sezonin e verës, e ndonëse tabuja është thyer disi, pushimet mund të zhvillohen në çdo stinë të vitit. E përtej kësaj ajo ç’ka tërheq vemendjen e publikut, është fakti se ku i kalojnë pushimet njerëzit me influencë, njerëzit e ekranit dhe sipërmarrësit shqiptarë. Nëpër profilet e tyre në media socilale, syri të ndesh foto të bukura nga vendet më të lakmuara për pushime, vendet më të shtrenjta që “xhepi” i një shqiptari të thjeshtë nuk i përballon dot.

Në këtë artikull BusinessMag.al do t’ju njohë me disa sipërmarrës shqiptarë, të cilët njëkohësisht janë edhe njerëz të ekranit, e me ndikim në shoqëri. Ku i kalojnë ata pushimet? Pse zgjedhin këto vende? I ndërthurin pushimet me punën?

Arbër Çepani, prej disa vitesh është pjesë e ekraneve shqiptare e së fundi edhe sipërmarrës. Sa më shumë kalojnë vitet aq më shumë shtohen impenjimet dhe aq me pak bëhen edhe pushime. Ai shprehet se gjithmonë mundohet të ndërthurë udhëtimet e punës me pushimet. “Meqenëse gjatë gjithë vitit udhëtoj shpesh nëpër Shqipëri për shkak të aktivitetit të biznesit, për pushime kur kam kohë edhe mundësi do dëshiroja të ikja sa më larg të jetë e mundur”. Për të e rëndësishme është që njeriu të njihet me kultura dhe njërëz të ndryshëm. Kështu zgjerohet horizonti  dhe del nga monotonia e përditshme. I pyetur se a ia beson dikujt tjetër sipërmarjen gjatë kohës kur është me pushime, ai zgjedh të na përgjigjet kështu: “Sa do të më pëlqente të thoja që ia besoja dikujt….por mendja aty më rri edhe të jem në fund të botës”.

Edona Bilali sipërmarrësja energjike ka një lidhje të jashtëzakonshme me vendlindjen e saj Shkodrën, e për këtë edhe pushimet zgjedh kryesisht t’i kalojë në plazhin  e Velipojës.  Frekuenton edhe jugun e vendit, por herë pas here planifikon edhe pushime jashtë, ashtu siç edhe ka bërë për këtë vit. Ka rezervuar pushime në Mykonos. Pushime bën edhe gjatë vitit jo vetëm në verë, del jashtë Tiranës në vendet e Rajonit e në Europë. Për të, eksplorimi i vendeve të reja është thelbi i çdo udhëtimi. “Preferoj shumë të kuptoj mbi stilin e jetesës dhe historikun e vendeve, thuajse aspak shopping.” Gjatë kohës që pushon ajo menaxhon vetë kompaninë e saj edhe pse nuk është fizikisht e pranishme. “Ia dal sepse kam krijuar një formë komunikimi me stafin ku informohem në kohë reale mbi ecurinë dhe problematikat që ndodhin në kompani. Një person tjetër i deleguar ndjek aktivitetet kur kërkohet prania ime”.

Tomi Kallnxhi, asnjëherë nuk i kalon pushimet në të njëjtin vend. Për të, qëllimi i çdo udhëtimi  është ekplorimi i vendeve të reja dhe njohja me kulturat përkatëse. Sipas tij, nuk ka rëndësi se çfarë stine është për të pushuar. Por, sa herë ka financat e duhura dhe kohën e lirë mundohet të “shfrytëzojë” plazhet si brenda ashtu edhe jashtë vendit. Kur pyetet se a e ndërthur punën e pushimet ai thotë se deri më tani nuk ka ndodhur, por në një të ardhme mund të jenë të ndërthurura. Por kujt ia beson Tomi punën kur udhëton? “Çfarë kam mundësi të kontrolloj nëpërmjet telefonit e kontrolloj, pjesën tjetër e delegoj”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0