Si Elon Musk po kërkon të ndryshojë eksperiencën në Twitter - Business Magazine Albania

Si Elon Musk po kërkon të ndryshojë eksperiencën në Twitter

Elon Musk ka deklaruar se dëshiron ta transformojë Twitter-in në një aplikacion gjithëpërfshirës, që njerëzit mund ta përdorin për pagesa, lajme dhe porosi ushqimore.

“Blerja e Twitter është një përshpejtues për krijimin e X, aplikacioni i gjithanshëm,” postoi zoti Musk në Tetor, disa javë përpara se të përfundonte blerjen prej 44 miliardë dollarësh të rrjetit social. Ai më vonë tha se Twitter mund të jetë si WeChat, aplikacioni popullor kinez që kombinon mediat sociale, mesazhet e çastit dhe shërbimet e pagesave.

Por, gati gjashtë muaj pasi zoti Musk mori drejtimin e Twitter, ambiciet e tij për platformën kanë mbetur kryesisht të tilla – ambicie.

Edhe pse miliarderi ka bërë dhjetëra ndryshime në Twitter, ato kanë qenë kryesisht kozmetike. Ndryshimet e tij kanë ndikuar kryesisht në pamjen e platformës, tha Jane Manchun Wong, një inxhiniere e pavarur softuerësh që studion aplikacionet sociale. Këto përditësime përfshijnë shtimin e më shumë simboleve dhe metrikave të shfaqura me cicërima, por elementët kryesorë të Twitter – duke e bërë atë një vend për të shkëmbyer shpejt lajme dhe për të diskutuar ngjarje të drejtpërdrejta – nuk janë ndryshuar.

Megjithatë, përvojat e përdoruesve po ndryshojnë. Kjo për shkak se llojet e postimeve që ata shohin po ndikohen nga rregullimet në prapaskenë të zotit Musk. Ai ka ndërhyrë me algoritmin që vendos se cilat postime janë më të dukshme, ka hedhur poshtë rregullat e moderimit të përmbajtjes që ndalojnë lloje të caktuara të cicërimave dhe ka ndryshuar një proces verifikimi që konfirmon identitetin e përdoruesve.

Rezultati është një Twitter që duket i ngjashëm me atë që ka gjithmonë, por që është më i ngathët dhe më pak i parashikueshëm në atë që tweet-et shfaqen dhe shihen, thanë përdoruesit. Në disa raste, kjo ka shkaktuar konfuzion. Edhe punonjësit e Twitter janë shprehur të zhgënjyer.

Lexo edhe: Musk e pranon se shumë gabime janë bërë gjatë drejtimit të Twitter

Muajin e kaluar, Andrea Conway, një stilist në Twitter, postoi në lidhje me ndryshimet e dizajnit, duke thënë: “Ne e dimë që ju e urreni atë. Edhe ne e urrejmë. Ne po punojmë për ta bërë atë të thithë më pak.” Ndryshimet, shtoi ajo, përfundimisht mund ta bëjnë Twitter-in “plotësisht të papërdorshëm”.

Pra, çfarë duket ndryshe në Twitter tani, dhe cilat janë ndryshimet në bazë të ndryshimeve?

Newsfeed

Dallimi më i dukshëm është burimi i lajmeve në Twitter, rrjedha e postimeve që njerëzit shohin kur hapin aplikacionin. Newsfeeds më parë shfaqeshin si një rrjedhë e vetme postimesh, duke shfaqur cicërima vetëm nga llogaritë që ndiqte një përdorues.

Zoti Musk e ka ndarë lajmet në dysh. Tani kur përdoruesit hapin aplikacionin e Twitter-it, ata shohin një burim të kuruar algoritmikisht “Për ty”, i cili imiton një veçori të njohur në TikTok dhe një skedë “Ndjekje”.

Furnizimi i lajmeve “Për ty” përfshin ndryshimet që zoti Musk ka bërë në algoritmin e rekomandimeve të Twitter, duke tërhequr më shumë postime në Twitter nga njerëzit që një përdorues nuk ndjek dhe duke sugjeruar tema dhe interesa të reja. Kjo do të thotë gjithashtu se përdoruesit mund të shohin postime nga të gjitha llojet e krijuesve të përmbajtjes për të cilët mund të mos jenë të interesuar. Në një moment të shkurtit, algoritmi përmbyti burimet e përdoruesve me cicërima nga z. Musk.

Shenjat e kontrollit

Zoti Musk ka modifikuar gjithashtu Twitter-in duke shtuar një lumë shenjash të koduara me ngjyra, të cilat mohojnë një ndryshim më të thellë në mënyrën se si platforma konfirmon identitetet e organizatave, qeverive, individëve të shquar dhe llogarive të tjera zyrtare.

Twitter më parë ofroi shenja kontrolli bardheblu për përdoruesit që ishin “të verifikuar”, një lloj distinktiv për ata që kishin vërtetuar identitetin e tyre dhe që ishin zakonisht figura publike, si politikanë dhe të famshëm. Shenjat e kontrollit ishin falas.

Lexo edhe: Ja si funksionon algoritmi i Twitter

Zoti Musk ka filluar t’u ngarkojë përdoruesve një tarifë mujore prej 8 dollarësh në këmbim të një shenje kontrolli, me shenjat falas që kanë filluar të zhduken këtë muaj. Ai në thelb po favorizon pagesat nga abonentët, duke u larguar nga ideja se një shenjë kontrolli nënkuptonte se një llogari ishte e dukshme.

Tani shenjat e verdha të kontrollit tregojnë llogaritë e korporatave, ndërsa shenjat gri tregojnë llogaritë e zyrtarëve qeveritarë. Kompanitë gjithashtu mund të shtojnë logon e tyre në llogaritë e punonjësve, duke verifikuar punësimin e tyre. Individët që paguajnë marrin shenjën e kontrollit bardheblu.

Ata që paguanin për shenjat e kontrollit do të rriteshin nga algoritmi i rekomandimeve të Twitter dhe do të kishin të drejtë të shfaqen në lajmet e njerëzve “Për ty”, tha zoti Musk muajin e kaluar. Kjo do të parandalonte që llogaritë e padëshiruara të luanin algoritmin dhe të ngriheshin në krye të burimeve të lajmeve “Për ty”, shtoi ai.

Metrikë, Metrikë, Metrikë

Për pjesën më të madhe të historisë së Twitter-it, përdoruesit mund të pëlqejnë, të ripërtërijnë ose t’i përgjigjen vetëm një postimi. Numri i përgjigjeve, pëlqimeve dhe retweet-eve më pas u shfaq në fund të një postimi në Twitter.

Nën zotin Musk, çdo cicërim tani ka më shumë parametra të bashkangjitur. Ai ka shtuar një numër që tregon se sa herë është parë një postim, duke thënë se numri i përgjithshëm i shikimeve mund të tregojë popullaritetin e një mesazhi më mirë sesa pëlqimet ose retweet-et totale të tij. Twitter ka shtuar gjithashtu një numërim për numrin e herëve që një tweet është shënuar dhe ruajtur.

Kjo do të thotë që çdo cicërimë tani ka numrin e përgjigjeve, pëlqimeve, retweet-eve, faqerojtësve dhe shikimeve të bashkangjitura në të. Ja një shembull se si dukeshin tweet-et më parë, kur kishte më pak numra dhe pas, me më shumë metrika të treguara.

Çfarë përbëjnë të gjitha këto lëvizje? Jo domosdoshmërisht përvoja më e qetë, thanë disa përdorues dhe punonjës të Twitter.

“Twitter është anuar nga kontigjenti i ‘xhaxhait të çmendur’”, tha Chris Messina, i cili njihet si shpikësi i hashtag-ut, duke shtuar se tani sheh tweet-e të rekomanduara që nuk përputhen me interesat e tij. “Për sa i përket produktit, në përgjithësi mendoj se cilësia ka rënë me të vërtetë.”

New York Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0