Si do të lidhemi me atdheun në 20 vitet e ardhshme?

Si u angazhua diaspora shqiptare në njëzet vitet e fundit për atdheun dhe si do të angazhohet në njëzet vitet e ardhshme? Konferenca Diaspora Flet 2020, së bashku me shqiptarë nga e gjithë bota, përpiqet t’u përgjigjet këtyre pyetjeve.

Sihana Bejtullahu
Sihana Bejtullahu

Sihana Bejtullahu, ju jeni bashkë-drejtoreshë e Germin, një OJQ me qendër në Prishtinë dhe Tiranë. Konferenca do të mbahet online (19 deri më 21 nëntor) për shkak të pandemisë. Pra, nuk vendosët ta shtyni për vitin e ardhshëm?

“Këto janë kohë sfiduese. Diçka që po ndryshon te të gjithë ne. Mendoj se është një moment për të reflektuar pak dhe për të parë se si jemi lidhur me njëri-tjetrin. Një sondazh i fundit tregon se 76% e një mijë pjesëmarrësve janë të gatshëm të ndihmojnë vendet e tyre, personalisht ose online, nëse ekziston një projekt i përshtatshëm.

‘Ne vërtet besojmë se diaspora është një thesar që e kemi’

Ne vërtet besojmë se diaspora është një thesar që e kemi. Fokusi ynë kryesor në Germin është forcimi i lidhjes midis diasporës dhe vendeve të tye. Shumica e njerëzve tanë jetojnë jashtë vendeve si Kosova, Shqipëria, Maqedonia e Veriut dhe Mali i Zi. Ne me të vërtetë besojmë se kur angazhoni anëtarët e diasporës në mënyrën më të mirë të mundshme me programet e duhura, mund të zhvillojmë vendet tona. Kjo përfshin ekonominë. Ka mundësi dhe ne vetëm duhet të gjejmë mënyrën e duhur për të lidhur vullnetin dhe mundësitë.”

Kjo intervistë do të lexohet nga shumë shqiptarë në të gjithë botën. A kanë mundësi të gjithë të marrin pjesë në konferencë, apo po kërkoni vetëm njerëz që janë në pozicionet përkatëse të organizatave ose bizneseve?

“Të gjithë që janë të interesuar të lidhin atdheun me diasporën janë të mirëseardhur. Ne po kërkojmë pjesëmarrës aktivë. Nuk është vetëm dëgjimi i folësve, por edhe shkëmbini i kontakteve dhe pjesëmarrja në biseda. Për shembull, një temë ka të bëjë me sfidat e kovidit në sistemin shëndetësor. Pavarësisht nëse jeni një profesionist shëndetësor në Maqedoninë e Veriut ose Gjermani, ju jeni relevant për të dhënë kontributin tuaj në diskutim”.

A mund të na tregosh më tepër për temat e Konferencës Diaspora Flet 2020?

“Tri ditët janë të ndara në avokim dhe diplomaci, biznes dhe diplomaci dhe kapital njerëzor dhe arsim. Të gjitha sesionet janë midis 15.00 dhe 21.00 CET, gjë që bën të mundur edhe pjesëmarrjen e diasporës nga Amerika. Ditën e parë, ne flasim për shembuj të mirë të shqiptarëve në diasporë. Shumë heronj ekzistojnë, por ne nuk dimë për ta. Si mund ta ndryshojmë atë?

LEXO: Diaspora Flet: Konferenca që synon të forcojë urat e komunikimit të shqiptarëve në Botë

Elvin Guri

Ditën e dytë, kemi shumë afariste dhe gra afariste. Elvin Guri do të tregojë në lidhje me përvojat e tij të investimit në Shqipëri. Ditën e tretë kemi shumë të rinj që marrin pjesë, përfshirë artistë dhe profesionistë të shëndetit.”

Disa njerëz mund të thonë: Pse duhet të paguaj për një konferencë online kur nuk keni shpenzime për një lokacion? Cila është përgjigjja juaj për këtë?

“Arsyeja pse kemi bileta është për shkak të logjistikës. Gjithashtu marrja me qira e hapësirës dixhitale është e kushtueshme. Konferenca përdor një platformë të veçantë që nuk është vetëm për të dëgjuar fjalimet, por gjithashtu që ju jep mundësinë për të diskutuar dhe rrjetëzuar në të njëjtën kohë. Përveç kësaj, nëse do të paguan për diçka kjo nënkupton se ajo do të thotë shumë për ty dhe keni pritshmëri.”

DUA.COM

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale