Si Covid-19 po transformon botën e biznesit - Business Magazine Albania

Si Covid-19 po transformon botën e biznesit

Scott Galloway- Si një sipërmarrës, profesor i biznesit dhe anëtar i bordit të korporatave, unë kam parë se si të menduarit në mënyrë strategjike – si në planin afatshkurtër dhe atë afatgjatë – mund të nënkuptojë ndryshimin midis shkatërrimit të një kompanie dhe mbijetesës së saj. Kjo është veçanërisht e dukshme tani që pandemia Covid-19 ka detyruar çdo biznes të ndryshojë strategjinë. Në librin tim të ri, Post Corona: Nga kriza në mundësi, unë ofroj këshilla për udhëheqësit që përballen me vendime të vështira në këtë epokë të re. Këto janë tre njohuri thelbësore nga libri.

Pandemia po përshpejton trendet ekzistuese.

Covid-19 ka filluar disa trende dhe ka ndryshuar drejtimin e të tjerëve, por ndikimi i tij më i qëndrueshëm do të jetë si një nxitës. Merrni çdo trend – shoqëror, biznesi ose personal – dhe ecni përpara 10 vjet. Edhe nëse kompania juaj nuk po jeton ende në vitin 2030, pandemia ka nxitur ndryshime në sjelljen e konsumatorit dhe tregjet. Kjo është e qartë në rritjen e shpejtë të blerjeve në internet, në zhvendosjen drejt ofrimit të kujdesit shëndetësor në distancë dhe në rritjen spektakolare të vlerësimit midis firmave më të mëdha të teknologjisë.

Sa më e thellë kriza, aq më të mëdha janë mundësitë – dhe rreziqet.

Disa firma, si ato teknologjike, janë pozicionuar në anën e djathtë të tendencave të biznesit dhe do të jenë fituesit kryesorë të pandemisë. Ekziston gjithashtu një mundësi për ndryshime pozitive në shoqëri. Të mësuarit në distancë, për shembull, mund të ndryshojë prirjen e turpshme drejt mungesës dhe përjashtimit që ka mbizotëruar arsimin e lartë për 40 vjet. Optimizmi im për këtë është zbutur, megjithatë: Shumë nga tendencat që ka përshpejtuar pandemia janë negative, kryesisht pabarazitë në zgjerim të pasurisë, shëndetit dhe mundësive. Politikbërësit do të duhet të ndërmarrin veprime konkrete për të parandaluar që një ekonomi me të meta të bëhet një e lirë për të gjithë.

LEXO: Bizneset përball realitetit të ri

Tiparet kryesore do të përcaktojnë se kush i mbijeton krizës.

Kompanitë me kosto variable dhe ato që nuk kanë shumë asete, kanë më shumë gjasa ta bëjnë atë përmes rënies së të ardhurave. Produktet dhe shërbimet që u japin mundësi njerëzve për të punuar dhe shkolluar në distancë do të vlerësohen më shumë. Drejtuesit që mund të rrisin kënaqësinë dhe inovacionin e punonjësve gjatë “shpërndarjes së madhe” të punës në distancë do të shfaqen me një mjet të ri të fuqishëm në paketën e tyre të menaxhimit. Shumica e bizneseve do të përfitojnë nga disa ose të gjitha këto karakteristika.

Nuk ka kohë më të mirë për të filluar një biznes sesa rreth gjashtë muaj në një recesion. Kostoja e rekrutimit, qirasë dhe operimit është e ulët dhe maturia dhe guximi janë të ngulitura në ADN-në e secilës kompani të re. Me kapitalin më sipërmarrës në dispozicion në 20 vjet, është një kohë e shkëlqyer për sipërmarrës të talentuar të shkëlqejnë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0