Shumica e partneriteteve të biznesit dështojnë - 5 truke për t'u siguruar që tuajat të mbeten të paprekura - Business Magazine Albania

Shumica e partneriteteve të biznesit dështojnë – 5 truke për t’u siguruar që tuajat të mbeten të paprekura

Partneritet

Pavarësisht nëse bëhet fjalë për një marrëdhënie afatgjatë me një markë të madhe teknologjike, ose krijimi i një mundësie relativisht të re me një krijues dhe gazetar të njohur, gjithmonë duhet besuar se partneritetet duhet të dizajnohen për të ofruar vlerë të prekshme për të gjitha palët dhe nevojat e tyre për sukses të bazohen në një proces të fortë për të siguruar rezultatet më të mira.

Ndërsa të dhënat tregojnë se partneritetet janë një ide e mirë për krijuesit dhe sipërmarrësit që kërkojnë të zgjerojnë shtrirjen e tyre, të rrisin të ardhurat dhe të ndërtojnë ekuitetin e markës, ato janë të dobishme vetëm nëse përcaktohen dhe trajtohen në mënyrë efektive. Dhe realiteti është se shumë prej tyre dështojnë për shkak të mospërputhjes së pritshmërive.

Për krijuesit dhe sipërmarrësit, pyetja se kur, si dhe me kë, do të lindë në mënyrë të pashmangshme në një moment të udhëtimit të tyre. Ja çfarë duhet të keni parasysh nëse po kërkoni të krijoni një partneritet biznesi që i kapërcen shanset.

Jini proaktiv në lidhje me eksplorimin e opsioneve tuaja

Ka shumë lloje të ndryshme të partneriteteve që mund të lidhni, por përpara se t’a bëni, merrni kohë për të konsideruar se cili do t’i përshtatet më mirë biznesit tuaj, nëse është një sponsorizim tradicional i markës, një shkëmbim reciprok apo një përpjekje më bashkëpunuese. Dhe nëse nuk ju ka kontaktuar ndonjë markë, nuk ka nevojë të prisni që ata të vijnë tek ju. Të qenit proaktiv për identifikimin dhe ndjekjen e mundësive mund të japë gjithashtu rezultate të pabesueshme. Ndonjëherë ajo zbret në kushtet e duhura që ndodhin në kohën e duhur.

Hyni me sy, mendje dhe zemër hapur

Të dish saktësisht se për çfarë po futesh është e rëndësishme për suksesin e partneritetit tuaj. Por, po kështu është edhe mbajtja e një mendjeje dhe zemre të hapur. Mund të tingëllojë pak e çuditshme, por partneritetet, si çdo marrëdhënie, ndërtohen mbi të gjitha mbi besimin. Këtu janë disa mënyra të dobishme për t’iu qasur ndërtimit të partneritetit duke pasur parasysh këtë:

  • Së pari, synoni të kuptoni se çfarë i nevojitet vërtet partnerit tuaj të mundshëm.
    Shumica e sipërmarrësve hyjnë në fushat e partneritetit duke vënë në radhë të parë dëshirat e tyre. Kjo është një metodë e prapambetur. Që partneritetet të funksionojnë, ato duhet të përfitojnë nga të dyja palët dhe mënyra më e mirë për t’a siguruar këtë është të kuptoni me të vërtetë se çfarë ka nevojë partneri juaj. Bëni kërkimin tuaj dhe shmangni supozimet për qëllimet e të tjerëve. Ju mund të krijoni besim me një partner të mundshëm  dhe një ide partneriteti më krijues dhe më të fuqishëm duke hyrë me mendje të hapur dhe duke marrë parasysh të gjitha mundësitë. Ju madje mund të zbuloni një ide që nuk e dinit se ishte e mundur.
  • Jepni më shumë sesa merrni
    Jo çdo partneritet duhet të jetë 50/50, apo edhe të peshohet në favorin tuaj. Sigurisht, në një moment, do të dëshironi të siguroheni që nevojat tuaja të plotësohen, por kjo nuk duhet domosdoshmërisht të ndodhë menjëherë. Mund të jetë një ide e mirë të jepni më shumë sesa merrni në një partneritet, të paktën fillimisht edhe nëse jeni duke marrë vetëm 20% të vlerës. Qasja me bujari mund t’i hapë derën besimit, e cila përfundimisht mund të shpërblehet në planin afatgjatë.
  • Njihuni me të gjithë palët e interesuara
    Ndërsa mund të keni të bëni me një ekip marketingu ose shitjesh, sigurohuni që të mësoni për të gjithë lojtarët e përfshirë ndërsa partneriteti shpaloset. Kjo mund të përfshijë njerëzit dhe zhvilluesit e mbështetjes teknologjike dhe veçanërisht drejtuesit e lartë ose drejtuesit e departamenteve, të cilët mund të kenë nënshkrimin përfundimtar. Përfshirja e të gjithëve në negociatat e hershme mund t’i ndihmojë të gjithë të jenë në të njëjtën faqe për procesin dhe pritshmëritë. Gjithashtu ju jep njerëz të tjerë për të kontaktuar nëse diçka shkon keq ose nuk merrni përgjigje nga kontakti juaj kryesor.
  • Kuptoni se çfarë mund të kontrolloni dhe çfarë nuk mundeni
    Ndarja e biznesit tuaj me një palë tjetër ju çon drejt të papriturave dhe ndaj situatave që nuk mund t’i kontrolloni gjithmonë. Jini realistë për aftësitë dhe pritshmëritë tuaja dhe mos u habitni nëse procesi zgjat më shumë se sa ishte planifikuar, ose edhe nëse ata largohen. E thënë thjesht: Mos vini bast të gjithë biznesin tuaj në një partneritet të vetëm. Planifikoni për më të mirën, por dijeni se mund të mos funksionojë kështu.
  • Integr0 vlerësimin dhe matjen
    Pra, shumë krijues hyjnë në partneritete që nuk japin kurrë. Përcaktimi sasior i pritjeve tuaja paraprakisht ju jep mundësinë për të matur suksesin dhe për të kontrolluar rregullisht progresin. Nëse gjilpëra nuk lëviz fare, atëherë mund të vendosni se si të veproni më mirë. Më mirë akoma, vendosni një klauzolë në kontratën tuaj që i bën rishikimet e partneritetit automatikisht dhe rinovimet të kushtëzohen me arritjen e pikave të caktuara.

Pavarësisht se si e strukturoni dhe i qaseni partneritetit tuaj, përfitimet do të shkojnë përtej matjeve që vendosni për ekspozimin dhe shitjet. Një bashkëpunim mund të bëhet një faktor imponues për kohën dhe motivimin, duke ju vënë në punë me afate dhe rezultate që mund të ndjehen më pak urgjente kur jeni duke punuar vetëm.

Por mbani në mend, ndonëse mund të jetë joshëse të hidheni në ofertën e parë të partneritetit që ju vjen,duhet të tregoni kujdes edhe nëse përputhet me vlerat ose përmbajtjen tuaj kryesore të biznesit. Pyesni veten: A ju duket i drejtë partneriteti? Jeni të prirur të jepni aq, ose më shumë, sa do të merrni? A i tejkalojnë përfitimet rreziqet? Në varësi të përgjigjeve të këtyre pyetjeve, mbani mend se nuk ka asnjë detyrim për të vazhduar. Ashtu si zgjedhja e një partneri të jetës, gjetja e partnerit të duhur të biznesit mund të marrë kohë. Të jesh i kujdesshëm dhe i përkushtuar që në fillim mund të jetë një mënyrë e shkëlqyeshme për të filluar përvojën para se të futeni në situata më të vështira ose komplekse.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0