Shmangni këto 5 fraza që ju bëjnë të dukeni pasiv agresiv! Ja se si komunikojnë njerëzit e suksesshëm - Business Magazine Albania

Shmangni këto 5 fraza që ju bëjnë të dukeni pasiv agresiv! Ja se si komunikojnë njerëzit e suksesshëm

Sot, jetojmë në një botë ku biznesi, diplomimi dhe madje edhe marrëdhënie të tëra kryhen pas një ekrani. Si rezultat, zhgënjimi dhe keq-komunikimi i punonjësve është në nivelin më të lartë të të gjitha kohërave. Mendoni vetëm keqinterprimet nga leximi i email-eve, duke çuar në orë të pafundme të humbura dhe ankth të shtuar.

Për mirë apo për keq, komunikimi digjital, qoftë përmes email-it apo mesazheve direkte në platforma si Slack, nuk na lejon të shohim reagimet e menjëhershme të njëri-tjetri. Kjo është arsyeja pse ne kërkojmë mënyra për të shprehur “me mirësjellje” acarimin. Fjala kyçe është “me mirësjellje”, por jo gjithmonë interpretohet në këtë mënyrë.

Ndaj le t’u hedhim një sy pesë frazave më të zakonshme që përdorin punonjësit që në fakt i bëjnë ata të duken pasivë agresivë:

  1. “Sa i përket email-it tim të fundit…”

Çfarë do të thotë në të vërtetë: “Ju nuk e keni lexuar vërtet atë që kam shkruar. Kini vëmendjen këtë herë!”

  1. “Për referencë në të ardhmen…”

Çfarë do të thotë në të vërtetë: “Më lejoni të korrigjoj ‘gabimin’ tuaj që e dinit se ishte i gabuar.”

  1. “Po e hedh këtë në krye të inbox-it tuaj…”

Çfarë do të thotë në të vërtetë: “Ti je shefi [ose punonjësi] im. Kjo është hera e tretë që jua kërkoj këtë gjë. Kam nevojë që ju ta kryeni këtë punë.”

  1. “Po sigurohem që jemi në të njëjtën faqe…”

Çfarë do të thotë kjo në të vërtetë: “Po përpiqem të mbuloj veten time këtu dhe po sigurohem që të gjithë ata që i referohen këtij email-i në të ardhmen të dinë se unë kisha të drejtë gjatë gjithë kohës.”

  1. “Duke shkuar përpara…”

Çfarë do të thotë në të vërtetë: “Mos e bëni më kurrë atë gjë.”

Ka të ngjarë që ju të keni përdorur një nga këto fraza më parë, pa e kuptuar që ato mund të perceptohen si pasive agresive.

Lexo edhe: Ja përse është gabim të thuash: “Kjo është një pyetje e shkëlqyer”, gjatë një interviste pune

Këtu janë tre gjëra që bëjnë komunikuesit e suksesshëm:

  1. Mos iu përgjigj mesazheve ose email-eve kur je i zemëruar ose i frustruar

Kjo parandalon keq-komunikim, kohë të humbur dhe zhgënjim. Nëse ndiheni të rrëmbyer emocionalisht, ruajeni mesazhin tuaj të email-it si draft dhe rishikojeni dhe dërgojeni kur të jeni në humor më të mirë.

  1. Supozoni qëllim të mirë

Në vend që të vini në dukje gabimin e dikujt, vendoseni veten në vendin e tij dhe pyesni veten: “Cilat janë disa arsye pse ai mund ta ketë bërë këtë gabim?”

  1. Tregoni ndjeshmëri dhe inkurajim

Zëvendësoni fjalët imperative si “Bëje këtë” me fraza të kushtëzuara si “A mund ta bësh këtë?” Kur jepni komente, fillojeni mesazhin tuaj duke shprehur vlerësim me përdorimin e fjalëve si “Faleminderit për [X]” ose “Punë e shkëlqyer në [X]”.

Nëse shefi juaj, apo edhe një klient, ju dërgon një email pasiv agresiv, luftoni instiktin për të dërguar një përgjigje edhe më “agresive”. Ulja e komunikimit tuaj në nivelin e tyre vetëm do të përshkallëzojë tensionin dhe do të rrisë ankthin.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0