Shmangni këto 4 fraza që ju bëjnë të tingëlloni ‘joprofesionalë’ – ja si komunikojnë njerëzit e suksesshëm - Business Magazine Albania

Shmangni këto 4 fraza që ju bëjnë të tingëlloni ‘joprofesionalë’ – ja si komunikojnë njerëzit e suksesshëm

njerëzit e suksesshëm

Me mbi 300 miliardë email-e të dërguara çdo ditë, profesionisti mesatar që punon merr 121 email në ditë. Pra, kur bëhet fjalë për komunikimin me shefat dhe kolegët, zgjedhja e fjalëve dhe toni kanë shumë rëndësi.

Autenticiteti në gjuhë mund të ndihmojë në forcimin e lidhjeve dhe respektit të ndërsjellë. Përdorimi i fjalëve dhe frazave që duken si të pasinqerta – pavarësisht qëllimeve tuaja më të mira – jo vetëm që mund të bëjë që emaili juaj të mbetet pa përgjigje, por të paraqesë një mundësi të humbur për të ndërtuar një marrëdhënie pozitive.

Si trajner lidershipi dhe ekspert i të folurit publik, këtu janë katër fraza të bezdisshme që mund t’ju bëjnë të dukeni agresivo-pasivë, të shtirur dhe joprofesionalë:

Lexoni: 4 mënyra që njerëzit e zënë të lexojnë email-et tuaja

1. “Nuk jam i sigurtë nëse e keni parë emailin tim të fundit…”

Sipas një Ankete të Adobe Consumer Email, 25% e të anketuarve e përmendën këtë si shprehjen më të bezdisshme që njerëzit përdorin në emailet e punës, e ndjekur nga “për emailin tim të fundit”.

Ndjekja e emaileve pa përgjigje mund të jetë e ndërlikuar. Ndërsa është e mundur që personi tjetër mund të ketë humbur email-in tuaj, ekziston më shpesh mundësia që ai ta ketë parë atë. Megjithatë, ata me të vërtetë mund ta kenë harruar atë, ose ka qenë një prioritet kaq i ulët saqë e injoruan fare.

Shkurtojeni emailin tuaj dhe përfshini një kërkesë të qartë që lejon marrësin të interesohet. Mund të tingëllojë si “A mund t’ju prezantoj me këtë klient?” ose “A keni ndonjë koment për këtë kopje të reklamës? Nëse nuk marr vesh nga ju deri të premten, do të supozoj se gjithçka duket mirë.”

2. “Përsa biseduam më parë”

Kjo frazë tingëllon tepër formale dhe kontestuese.

Nëse nuk po dokumentoni diçka për qëllime ligjore, shmangni përdorimin e kësaj fraze. Ajo shfaqet si e ashpër, e ftohtë, e largët dhe joautentike.

Në vend të kësaj, ju mund të thoni, “Po bashkangjit artikullin që përmenda gjatë telefonatës sonë…” ose “Ishte mirë të bisedoja me ju më parë. Këtu është përshkrimi i punës për rolin e hapur në ekipin tim në rast se njihni dikë.”

3. “Shpresoj që ky email t’ju gjejë mirë…”

Kjo është një mënyrë e çuditshme për të thënë “Shpresoj të jeni mirë”, e cila, në varësi të marrëdhënies, mund të jetë e sinqertë. Përdoret më së miri me dikë me të cilin keni një marrëdhënie të vendosur dhe nuk keni qenë në kontakt kohët e fundit. Është shumë më pak e sinqertë me njerëzit që sapo i ke takuar ose nuk i njeh fare.

Me pak fjalë, mos kini frikë të tregoni se qëndroni në një nivel personal.

4. “Ngrohtësisht, …” (ose ndonjë përshëndetje mbyllëse e gjeneruar automatikisht)

Ndonëse synojnë të kursejnë kohë për dërguesin, shumica e përshëndetjeve mbyllëse të gjeneruara automatikisht – “Ngrohtësisht”, “Shumë faleminderit”, “Urime të ngrohta”, “Sinqerisht” – zakonisht e bëjnë emailin tuaj të tingëllojë jopersonal.

Mbyllja juaj duhet të përputhet me marrëdhënien që keni me marrësin dhe natyrën e emailit tuaj. Ju nuk do të përdorni “Ngrohtësisht”, për shembull, nëse do të pyesni ekipin e financave për statusin e pagesës suaj. As nuk do të përdornit “Faleminderit” nëse po u ofroni kolegëve një përditësim – për çfarë jeni mirënjohës?

Lexoni: Dëshironi më shumë sukses? Dërgoni këto 6 email-e çdo javë

Personalizojeni përshëndetjen e mbylljes në kontekstin e mesazhit. Do të duhen vetëm një ose dy sekondë. Sigurisht, nëse po bëni një kërkesë, është mirë të nënshkruani “Faleminderit”. Por nëse po i dërgoni një përditësim një kolegu, zgjidhni diçka që pasqyron bisedën, si “Flasim së shpejti” ose “Shihemi në mbledhjen e nesërme!”

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0