Shkruaj si një sipërmarrës

Shkruaj si një sipërmarrës


Shkrimi biznesor duhet të jetë i qartë, bindës dhe i rrjedhshëm. Lexoni shkrimet e Steve Jobsit, Elon Musk-ut dhe Warren Buffett (edhe pse ata nuk kanë aq shumë nevojë të shkruajnë sepse për ta flasin veprat).

Ja çfarë ju këshillojmë për të shkruarit:

  1. Të shkruash për biznes është sikur të zgjidhësh një problem për klientin. Ju nuk jeni ylli -lexuesi është. Ndihmoni ata të marrin atë që duan, në mënyrë sa më të shpejtë dhe efektive që të jetë e mundur. Ata mund të duan të gjejnë një zgjidhje për një problem të caktuar. Ata mund të duan të binden. Jepuni atyre ҫfarë duan.
  1. Pretendoni që po dërgoni një email. Ose një mesazh të thjeshtë. Kjo do ta qetësojë mendjen tuaj dhe do t’ju ndihmoj të shkruani më mirë.
  1. Përmblidheni shkrimin tuaj në një thënie. Nëse thënia nuk është tërheqëse, pjesa tjetër edhe më pak. Thënia ideale e shtyn lexuesin të vazhdojë më tej.
  2. Dërgojani atë vetes dhe lexojeni në telefonin tuaj. Ju do t’i shihni fjalët tuaja me një sy të freskët, sikur dikush tjetër t’i ketë shkruar ato. Kjo do t’ju detyrojë ta bëni shkrimin tuaj të shkurtër dhe të thjeshtë.
  1. Filloni me një përmbledhje. Një përmbledhje e mirë e shtyn lexuesin për të vazhduar më tutje.
  1. Shkrimi është rishkrim. Shkruani mendimet tuaja duke u mbështetur në ndërgjegjen tuaj. Mos u varni nga fjalori apo shqiptimi i duhur. Pasi ta keni përgatitur një draft, kalojeni shumicën e kohës duke rishkruar dhe riorganizuar detajet. Unë ende po i rishkruaj postimet edhe pasi i kam publikuar ato.
  1. Fshini gjysmën e fjalëve. Thuaj më shumë me më pak fjalë. Ky është shërbimi më i mirë ndaj klientit. “Po të kisha më shumë kohë, do të kisha shkruar një letër më të shkurtër”.
  1. Shmangni mbiemrat. Përdorni numrat në vend të mbiemrave. Një mbiemër e vërteton që ti nuk i njeh numrat.
  1. Shqyrtoni çdo fjalë për paragjykim dhe retorikë. Argumentoni anën (kuptimin) e çdo fjale, të paktën për veten tuaj. Mësoni më shumë rreth paragjykimeve këtu.
  1. Shmagni preferencat e panevojshme në fjalë të caktuara. Fshini idetë dhe frazat e bukura në qoftë se ato nuk e ndihmojnë klientin të zgjidhë problemin e tij.
  1. Kur t’i mësoni rregullat, thyejini ato. Shkruani me zërin tuaj origjinal. Tregoni një histori. Mësoni se cilat fjalë zgjojnë inspirim për veprim. Por, së pari mësoni si të shkruani në mënyrë të qartë dhe elokuente.
  1. Shkrimi është një problem dizajni. Shembull: mos përdorni kurrë idiomën e ‘të parëve apo të fundit’. Kjo e detyron lexuesin të kthehet prapa për ta kuptuar se ku po referoheni.

Dieter Rams thotë: “Indiferenca ndaj njerëzve dhe realitetit në të cilin ata jetojnë është në të vërtetë mëkati më i madh në dizajn”.

Sigurohuni që shkrimi juaj është i thjeshtë, i papritur, konkret, i besueshëm, emocional, si kjo deklaratë:

“Unë besoj se kombi i Shteteve të Bashkuara të Amerikës duhet të angazhohet për arritjen e qëllimit, që brenda një dekade ta dërgojë njeriun në hënë dhe ta kthejë atë të sigurt në tokë”.

VentureHacks

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0