Shitjet Online: E Premtja e Zezë pritet të gjenerojë 1 miliardë pound! - Business Magazine Albania

Shitjet Online: E Premtja e Zezë pritet të gjenerojë 1 miliardë pound!


LONDER: Blerësit online pritet të shpenzojnë më shumë se 1 miliardë pound në të Premten e Zezë* (Black Friday), një rritje kjo me 32% krahasuar me vitin e kaluar, sipas parashikimeve më të fundit.

 

Kjo do të përbëjë një rekord, pasi do të jetë hera e parë që shitjet online në Mbretërinë e Bashkuar do të kalojnë shifrën 1 miliardë pound në një ditë të vetme dhe tregon se shitësit online mund të presin një sezon të mirë shitjesh edhe në krishtlindje, – thuhet nga kompania e kërkimeve Experian.

Parashikimi i Experia-s, pasi punoi me IMRG, Shoqatën e Shitësve Online në Mbretërinë e Bashkuar, ishte 1.07 miliardë pound që pretendohet të shpenzohen në të Premten e Zezë, që zhvillohet më datë 27 Nëntor këtë vit.

Megjithatë, kjo ditë tradicionale e transportuar nga SHBA si rit, nuk është dita e vetme në të cilën pritet rekordi i këtyre shitjeve.

Sipas të njëjtave burime, parashikohet që Cyber Monday (E Hëna Cyber) më 30 Nëntor do të gjenerojë 943 milion pound si volum shitje, shifër që rritet me 31% çdo vit dhe Manic Monday më 7 Dhjetor do të regjistrojë 773 milionë pound, me rritje 10%.

Ndërkohë që dita e Krishtlindjeve pritet të regjistrojë 728 milionë pound, duke regjistruar një rritje me 11% nga viti i kaluar.

Shitjet në ditën e ndërrimit të viteve parashikohen të rriten me 33%, ne bazë vjetore, edhe pse në shifra rezultojnë më pak se Krishtlindjet me vetëm 638 milionë pound.

“Periudha e Krishtlindjeve për vitin 2015 pritet të jetë një rekord për shitësit online në Mbretërinë e Bashkuar,” – u shpreh James Miller, konsulent për shitjet tëk Experian Marketing Services.

“Presim që e Premtja e Zezë do të vazhdojë të gjenerojë terren për shitjet online, duke kaluar shifrën e 1 miliard-ëve për herë të parë. “

Në një kohë kur konsumatorët presin promocione, ulje dhe shërbime të lehta, ai këshillon shitësit të sigurohen që “ti kenë planifikuar mirë strategjitë e marketingut dhe logjistikën në këtë periudhë me fushata në gjithë kanalet përkatëse dixhitale”.

Justin Opie, iu bëri thirrje shitësve të përgatiten, edhe me logjistikën e nevojshme për të shmangur problemet e vitit të kaluar kur hasën vështirësi për të përballuar kërkesën e madhe.

“Të gjithe treguesit na paraqesin një te Premte të Zeze shumë më të madhe – si në terma të shitësve që marrin pjesë ashtu edhe duke parë interesimin në rritjë të blerësve,” – tha ai.

“Pra, mundësitë janë të mëdha, por duhen marrë masas për ta menaxhuar në mënyrë efektive dhe efiçente këtë proçes. “

 

*E Premtja e Zezë konsiderohet e premtja e fundit e muajit Nëntor. Ditë kur tradicionalisht në SHBA është zakon të realizohen Ulje të mëdha.

Burimi i artikullit ështe Experian, IMRG: material shtëse nga stafi i Ëarc dhe përshtatur për shqip nga stafi i Business Magazine Albania.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0