Shitjet e Apple bien për të tretin tremujor radhazi - Business Magazine Albania

Shitjet e Apple bien për të tretin tremujor radhazi

Apple tha të enjten se të ardhurat e kompanisë ranë 1% në 81.8 miliardë dollarë për tremujorin e saj që përfundoi më 1 korrik, duke shënuar rënien e tretë radhazi në të ardhurat tremujore për kompaninë më të vlefshme në botë, njofton CNN.

Megjithatë, kishte disa pika pozitive. Kompania tha se të ardhurat e saj nga shërbimet arritën një nivel të ri historik prej 21.2 miliardë dollarë. Biznesi i shërbimeve – i cili përfshin Apple Music dhe Apple TV+ – është një nxitës gjithnjë e më i rëndësishëm të ardhurash për Apple.

Për më tepër, rezultatet e Apple tejkaluan për pak vlerësimet e Wall Street për të ardhurat dhe fitimin.

Të ardhurat e iPhone arritën në 39.7 miliardë dollarë për tremujorin, duke shënuar një rënie prej rreth 2% nga viti në vit. Të ardhurat e Mac ishin 6.8 miliardë dollarë për tremujorin, një rënie prej 7% dhe të ardhurat nga iPad ranë gati 20%. (Ipad Air i ri u lançua në të njëjtin tremujor të vitit të kaluar.)

Tremujori i dytë i vitit për Apple është zakonisht më i ngadalti i vitit për gjigantin e teknologjisë, i cili zakonisht zbulon modelet e reja të iPhone në shtator. Konsumatorët shpesh presin përmirësimin derisa modelet e reja të dalin në treg. Tremujori përfundon gjithashtu para blerjeve të kthimit në shkollë dhe festave fitimprurëse të dhjetorit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0