Shitja e xhamave Plexiglas lulëzoi gjatë pandemisë COVID-19

Shitja e xhamave Plexiglas lulëzoi gjatë pandemisë COVID-19

Plexiglas

Në fillim të vitit, Michael Pack po përgatitej për të marrë disa masa të vështira. Röhm GmbH, prodhuesi gjerman i qelqit akrilik që ai drejton, po dilte nga një sezon i vështirë dimri. Kërkesa nga industritë e automobilave dhe ndërtimeve ishte e ulët, duke dëmtuar çmimet dhe pronarët e rinj të kapitalit privat të kompanisë po përpiqeshin të përcaktonin se si të merrnin mbrapsht investimin e tyre prej 3.2 miliardë dollarësh deri në fund të korrikut. Si përgjigje, Pack, shefi ekzekutiv i Röhm, filloi të shkurtojë orët e prodhimit për punëtorët, në impiantet më të goditura.⠀

Pastaj në mars ai vuri re një rritje të papritur në një pjesë të biznesit që kishte qenë prej kohësh e qëndrueshme: fletët akrilike të shitura nën markën Plexiglas. Porositë po vinin nga shitësit me pakicë, zyrat, spitalet dhe ndërmarrjet e transportit publik, të cilët mezi prisnin të merrnin në duart e tyre mburoja mbrojtëse, për të mbrojtur punonjësit nga një kollitje apo teshtitje, që mund të përhaptë koronavirusin.

Lexoni: Hoteli suedez që po i kthen dhomat në restorante të pop-up

Ashtu si maskat ​​për fytyrën dhe dezinfektuesit, Plexiglas u bë gjithëpërfshirës pothuajse brenda natës, duke u shndërruar në një roje të tejdukshëm midis arkëtarëve, shoferëve të autobusëve dhe recepsionistëve nga njëra anë dhe klientëve nga ana tjetër.

Për Röhm, rritja ofroi një nxitje të mirëpritur. “Ne kaluam nga akulli i ftohtë në një ritëm shumë të nxehtë”, thotë Pack. “Fillimisht, ne menduam se ishte një rritje e momentit dhe vendosëm të përfitonim sa të mundeshim. Por kërkesa u rrit dhe u përhap gjerësisht.

Pack thotë se kompania tani ka siguruar shitjen e fletëve të xhamit Plexiglas në Evropë dhe Sh.B.A të paktën deri në tetor, dhe indikacionet janë që rritja e kërkesës nuk do të zhduket aq papritmas sa erdhi. Röhm parashikon se pengesat e tejdukshme në hapësirat publike dhe zyrat do të mbeten një tipar i zakonshëm për të ardhmen e parashikueshme, duke mbështetur një linjë produkti që nuk ishte e zhvilluar.⠀

Bloomerang Business

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0