Sfida për Big Tech: Një bum gjenerues "i etur" i AI krijon probleme në rritje - Business Magazine Albania

Sfida për Big Tech: Një bum gjenerues “i etur” i AI krijon probleme në rritje

Gjigantët e teknologjisë, duke përfshirë Microsoft dhe Google në pronësi të Alphabet, kohët e fundit kanë raportuar një rritje të konsiderueshme të konsumit të ujit dhe studiuesit thonë se një nga fajtorët kryesorë është gara për të përfituar nga vala e ardhshme e AI.

Shaolei Ren, një studiues në Universitetin e Kalifornisë, Riverside, publikoi një studim në prill duke hetuar burimet e nevojshme për të drejtuar modele gjeneruese të AI, të tilla si ChatGPT i OpenAI. Ren dhe kolegët e tij zbuluan se ChatGPT gllabëron 500ml ujë për çdo 10 deri në 50 kërkesa, në varësi të kohës dhe vendit ku vendoset modeli i AI.

Autorët e studimit paralajmëruan se nëse gjurma në rritje e ujit të modeleve të AI nuk trajtohet sa duhet, çështja mund të bëhet një pengesë kryesore për përdorimin e përgjegjshëm shoqëror dhe të qëndrueshëm të AI në të ardhmen.

Ren u shpreh se: “Në përgjithësi, publiku po bëhet më i ditur dhe i vetëdijshëm për çështjen e ujit dhe nëse ata mësojnë se Big Tech po ua heq burimet ujore dhe nuk po marrin ujë të mjaftueshëm, askush nuk do ta pëlqejë atë. Unë mendoj se do të shohim më shumë përplasje për përdorimin e ujit edhe në vitet e ardhshme, kështu që ky lloj rreziku do të duhet të kujdeset nga kompanitë.”

Ne raportin e fundit të Microsoft për qëndrueshmërinë mjedisore, kompania amerikane e teknologjisë zbuloi se konsumi i saj global i ujit u rrit me më shumë se një të tretën nga 2021 në 2022, duke u ngjitur në gati 1.7 miliardë gallon.

Ndërkohë, për Google konsumi total i ujit në qendrat dhe zyrat e tij të të dhënave arriti në 5.6 miliardë gallon për vitin 2022, një rritje prej 21% krahasuar me një vit më parë.

Të dyja kompanitë po punojnë për të reduktuar gjurmën e tyre të ujit, që do të thotë se ata synojnë të rimbushin më shumë ujë sesa përdorin.

Si po e reduktojnë kompanitë e teknologjisë gjurmën e tyre të ujit?

Një zëdhënës i Microsoft tha se kompania po investon në kërkime për të matur përdorimin e energjisë dhe ujit dhe ndikimin e karbonit të AI, ndërsa po punon për mënyrat për t’i bërë sistemet e mëdha më efikase.

“Ne do të vazhdojmë të monitorojmë emetimet tona, të përshpejtojmë përparimin duke rritur përdorimin tonë të energjisë së pastër për të fuqizuar qendrat e të dhënave, blerjen e energjisë së rinovueshme dhe përpjekjet e tjera për të përmbushur objektivat tona të qëndrueshmërisë për të qenë negativë ndaj karbonit, pozitiv ndaj ujit dhe zero mbetje deri në vitin 2030.”

Ndërkohë që një zëdhënës i Google u shpreh se ndërsa kërkesa për AI është rritur në mënyrë dramatike, energjia e nevojshme për të fuqizuar këtë teknologji po rritet me një ritëm shumë më të ngadaltë nga sa kanë parashikuar.

“Ne po përdorim praktika të testuara për të reduktuar gjurmën e karbonit të ngarkesave të punës me marzhe të mëdha, së bashku këto parime mund të zvogëlojnë energjinë e trajnimit të një modeli deri në 100x dhe emetimet deri në 1000x. Qendrat e të dhënave të Google janë projektuar, ndërtuar dhe operuar për të maksimizuar efikasitetin, krahasuar me pesë vjet më parë. Google tani ofron rreth 5 herë më shumë fuqi kompjuterike me të njëjtën sasi energjie elektrike.”

 

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0