Rreziqet e të paturit një personalitet në promocionin e biznesit tuaj

Rreziqet e të paturit një person të famshëm në promocionin e biznesit tuaj


Marketerët pranojnë se njerëzit kanë më shumë gjasa të ndikohen nga një mesazh që vjen nga dikush me të cilin ata kanë ngjashmëri (p.sh. nevojat e ngjashme, qëllimet, interesat, mënyra e jetesës). Prandaj ata shpesh zgjedhin individë që admirohen si televizioni dhe kinemaje, sportistë, individë të njohur për të dhënë mesazhin e tyre.

Por, zgjedhja e një personazhi të njohur nga marketerët, për të realizuar një promocion ka edhe rreziqet e veta. Marketerët kanë rolin kyç për të zgjedhur një personazh që ka përputhshmëri me promocionin dhe produktin. Më poshtë do të njihemi me disa nga rrisqet që vijnë nga përdorimi i personaliteteve  në reklama:

Lexo: Çfarë duhet të bëjnë domosdoshmërisht agjensitë e reklamave?

Personi i famshëm (personaliteti) mund ta lërë në hije produktin që mbështet:

Reklamuesit duhet të zgjedhin një zëdhënës të famshëm, i cili do të tërheqë vëmendjen dhe do të rrisë mesazhin e shitjeve, por nuk do ta errësojë markën. Personi i famshëm duhet të rritet me produktin. Marketerët nuk duhet të zgjedhin asnjëherë një personalitet të famshëm, ndërkohë që produkti sapo ka dalë në treg.

Personaliteti mund të mbiekspozohet, duke reduktuar kështu besueshmërinë e tij:

Konsumatorët mund të bëhen skeptikë, kur një person i famshëm prezanton shumë produkte ose kompani dhe bëhet i ekspozuar. Kështu, konsumatori ka një lëkundje të besimit. Personazhi duhet të jetë i fokusuar vetëm në një linjë produktesh.

Audienca e synuar mund të mos e pëlqejë personin e famshëm që mbështet produktin:

Është e rëndësishme për marketuesit të zgjedhin një person të famshëm që përputhet dhe pranohet mirë nga audienca e synuar. Produkti duhet të ketë përputhshmëri me personin e famshëm.

Sjellja e personit të famshëm mund të përbëjë një rrisk për kompaninë:

Reklamuesi duhet të zgjedhë një përkrahës, i cili nuk do ta vërë në siklet kompaninë. Hulumtimi i jetës personale dhe backgroundit të personit të famshëm për të zvogëluar këtë rrezik po bëhet diçka e zakonshme.

Personat e famshëm nxjerrin kuptime të fuqishme nga rolet që ata kanë patur në jetën dhe karrierën e tyre. Çdo rol i ri dramatik e sjell personin e famshëm në kontakt me një sërë objektesh, personash dhe kontekstesh. Nga objektet, personat dhe kontekstet, janë kuptimet, të cilat transferohen dhe qëndrojnë tek personat e famshëm.

Lexo: 4 mënyra për të shitur Idenë e Madhe

Përpara se të shpenzojnë paratë e kompanisë, marketerët duhet të marrin në konsideratë shumë faktorë kur zgjedhin një njeri të famshëm për të shërbyer si zëdhënës i reklamave të tyre. Ndër faktorët më të rëndësishëm janë: përputhshmëria e personit të famshëm me audiencën e synuar dhe produktin/shërbimin ose markën, imazhi i përgjithshëm i personit të famshëm, kosto për sigurimin e personit të famshëm, besueshmëria, rreziku i polemikave, dhe familjarizimi, pëlqyeshmëria e personit të famshëm nga audienca e synuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0