Çfarë duhet të bëjnë domosdoshmërisht agjensitë e reklamave? - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të bëjnë domosdoshmërisht agjensitë e reklamave?


Çdo ditë përballemi me dhjetra mesazhe reklamash. Reklama mund të ndikojë te konsumatori për të ndryshuar renditjen e tij/saj në vlerësimin e markave midis të cilave zgjedh produktet dhe shërbimet që përdor. Po cilat janë detyrat dhe përgjegjësitë e një kompanie reklamash:

Shërbim i përgjithshëm

Shumica e të punësuarve në një agjensi janë Account. Account Manager, specialist, executive. Punojnë direkt me klientin ose kompaninë. Ata janë urë lidhëse midis klientit dhe agjensisë. Sjellin punë të reja në agjensi.

Planifikim Mediatik

Përcaktojnë median më efektive për të shpërndarë mesazhin e klientit. Blen kohën reklamuese ose hapësirën në media ( Radio, TV, shtyp i shkruar, OOH, online etj.). Bëjnë emërtimin e pozicionit të punës…media planners, buyers etj.

Studim tregu: Janë të njohura dhe si agjensi kërkim- zhvillimi. Gjeneron të dhëna nga tregu për klientët. Targeton reklamat për grupe specifike. Informacioni i prodhuar përdoret nga stafi kreativ dhe specialistët e medias.

Strategji Komunikimi

Agjensia e raklamave duhet të ketë strategji komunikimi. Ajo është e vetmja urë lidhëse midis produktit dhe klientit.

Kreativitet

Përgjegjës për anën kreative dhe artistike të reklamës. Kreativiteti është një zyrë e veçantë në agjensinë e reklamave. Ajo është e ndarë nga stafi tjetër, pasi kanë detyrat më të rëndësishme .

Amantia Kullolli

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0