Gjithçka prishet. Sot, dhjetëra industri janë në mes të përçarjes. Pasiguria ndodhet kudo. Automjetet elektrike po përmbysin industrinë e automobilave. Fermat diellore po zëvendësojnë me shpejtësi termocentralet e qymyrit. Kujdesi shëndetësor po kalon në tele-shëndet. Dhe lista vazhdon.
Ndërprerja ndodh kur zgjidhjet e reja rishpikin modelet e vjetra të biznesit. Është e lehtë të bëhesh i dashuruar pas inovacionit shkatërrues. Tesla, Coinbase, Shopify dhe një mori kompanish të tjera vjedhin titujt e inovacionit. Shumë sipërmarrës dhe novatorë të korporatave njësoj dëshirojnë të krijojnë gjënë tjetër të madhe ashtu si këto ikona. Kjo ka kuptim.
Inovatorët e vërtetë përdorin lloje të ndryshme inovacioni
Në ditët e para të Netflix, pata një takim me një nga drejtuesit e tyre në zyrën e tyre të korporatës në Silicon Valley. U pyet se si Netflix iu afrua inovacionit. Ai u përgjigj me një vështrim të habitur në fytyrën e tij dhe tha: “Netflix është risi”.
Ekzekutivi i Netflix e shikoi të gjithë kompaninë si përkufizimin e vetë inovacionit shkatërrues. Dhe ishte. Ai përmbys Blockbuster dhe dyqane të tjera me qira të videove. Megjithatë, me kalimin e kohës, Netflix aplikoi lloje të ndryshme inovacioni për të përforcuar dhe zgjeruar modelin e tij të biznesit. Ai përditësonte vazhdimisht algoritmet e tij të rekomandimeve për ta bërë përvojën e përdoruesit më të mirë dhe më të mirë. Filloi të prodhonte përmbajtjen e saj të markës. Netflix ishte me të vërtetë një risi përçarëse, por pasi kompania u krijua, ajo përdori forma të tjera inovacioni për t’u diferencuar dhe rritur.
Inovacioni kërkon një qasje të portofolit
Pak më shumë se një dekadë më parë, Google prezantoi një koncept të quajtur rregulli 70-20-10. Kompania përdori rregullin për të ndihmuar punonjësit e saj të kuptonin se si po shpërndante burimet dhe projektet. Që nga ajo kohë, ai është bërë një koncept i përdorur në shumë industri për të ndihmuar në sigurimin e një fokusi të plotë në llojet e ndryshme të inovacionit të rëndësishëm si për konkurrencën sot, ashtu edhe për krijimin e zgjidhjeve të së nesërmes.
Rregulli 70-20-10 e ndan inovacionin në tre lloje. Një qasje e shëndetshme ndaj inovacionit fokusohet në të treja:
Inovacioni thelbësor: ndryshime të vogla në produktet, shërbimet dhe proceset ekzistuese.
Inovacioni ngjitur: tregje të reja, kategori produktesh ose përparime të tjera të mëdha në biznesin kryesor.
Inovacioni përçarës: Ndryshues lojërash që prishin industritë ose krijojnë hapësira krejtësisht të reja tregu.
Rregulli 70-20-10 thotë se 70 për qind e kohës së njerëzve dhe burimeve organizative duhet të shpenzohen në aktivitete të lidhura me avancimin e biznesit kryesor në mënyra të vogla përmes përmirësimit të vazhdueshëm; 20 për qind duhet të fokusohet në fqinjësi që avancojnë biznesin bazë në mënyra të rëndësishme përmes investimeve më të mëdha; dhe 10 për qind duhet të ndahen për eksplorimin e mundësive përçarëse të qiellit blu.
Ndryshoni rregullin për t’iu përshtatur lojës suaj
Unë kam punuar me shumë kompani që përpiqen të kopjojnë rregullin 70-20-10. Shumë luftojnë sepse alokimet e 70-20-10 thjesht nuk i përshtaten biznesit të tyre. Jo të gjithë mund ose duan të veprojnë si Google. Këshilla ime është të zbatoni rregullin, por të modifikoni përqindjet sipas nevojës.
Lexo edhe: 11 gjëra nga të cilat duhet të hiqni dorë nëse doni të bëheni milionerë
Disa kompani thjesht nuk bëjnë revolucion. Strategjia e tyre e qartë është të jenë “ndjekës i shpejtë” i të tjerëve. Ndërkohë që ata mund të monitorojnë mjedisin e jashtëm për t’u siguruar që nuk do të mbyllen, ata nuk duan të ndajnë shumë kohë ose përpjekje për Kërkimin dhe Zhvillimin e nevojshëm për të krijuar një risi revolucionare nga e para. Pra, ata modifikojnë rregullin për t’iu përshtatur biznesit të tyre, kështu që është diçka si 80-18-2. Ata ende përqafojnë tre llojet e inovacionit, por në mënyrën e tyre që funksionon për ta.
Inovacioni është i rëndësishëm pa marrë parasysh madhësinë e kompanisë ose industrinë tuaj. Përqafoni të tre llojet e inovacionit në mënyrën tuaj dhe do të pozicionoheni për të konkurruar sot duke krijuar njëkohësisht të ardhmen tuaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.