Ritmin nuk e ndali as inflacioni/ Makinat elektrike përbëjnë 10% të tregut automobilistik - Business Magazine Albania

Ritmin nuk e ndali as inflacioni/ Makinat elektrike përbëjnë 10% të tregut automobilistik

makinave elektrike

Shitjet e automjeteve elektrike kaluan një moment historik global vitin e kaluar, duke arritur rreth 10% të tregut për herë të parë, të nxitura kryesisht nga rritja e fortë në Kinë dhe Evropë, sipas të dhënave dhe vlerësimeve të reja.

Ndërsa EV-të përbëjnë ende një pjesë të shitjeve të makinave në SHBA, pjesa e tyre në tregun total po bëhet e konsiderueshme në Evropë dhe Kinë dhe ato po ndikojnë gjithnjë e më shumë në pasuritë e tregut të makinave atje ndërsa teknologjia shkon në rrjedhën kryesore.

Lexo edhe: Bateritë e makinave elektrike mund të jenë çelësi për rritjen e ruajtjes së energjisë në të ardhmen

Rritja e shitjeve të automjeteve elektrike ishte gjithashtu në kontrast me tregun më të gjerë të makinave që vuante nga shqetësimet ekonomike, inflacioni dhe ndërprerjet e prodhimit./ Wall Street Journal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0