Risi në treg, një brand ndërkombëtar për certifikimin e produkteve shqiptare - Business Magazine Albania

Risi në treg, një brand ndërkombëtar për certifikimin e produkteve shqiptare

certifikim

Konsumatorët shqiptarë do të mund të zgjedhin për produktet që i vlerësojnë si më cilësoret në treg. Kjo falë kompanisë “Përzgjedhur Produkti i Vitit” (POY), e cila vjen në Shqipëri, pasi ofron shërbimet e saj edhe në 45 vende të botës.

Ky brand ndërkombëtar synon të orientojë blerësit drejt produkteve inovative më të mira në treg, si dhe të shpërblejë prodhuesit për produktet e tyre më të reja. Një mundësi shumë e mirë që iu ofrohet si bizneseve shqiptare që duan të jenë pjesë e bashkëpunimit me kompaninë “Përzgjedhur Produkti i Vitit”, ashtu edhe për konsumatorët vendas, që problemet me cilësinë dhe standardin e produkteve i kanë të mprehta. Por, si funksionon?

POY është një konkurs vjetor bazuar në votën e konsumatorit, i cili zgjedh një produkt lider në inovacion për kategori të ndryshme. “Falë metodologjisë që ndjekim dhe transparencës totale në përzgjedhje, që nga themelimi ne kemi arritur: Të kemi prezencë gjeografike në 45 shtete. Të jemi konkursi më i mirënjohur, për vlerësimin nga konsumatori. Të zgjidhemi nga kompani gjigande si Coca Cola, Nestle dhe shumë të tjerë, si ura lidhëse e produkteve të tyre dhe konsumatorit”, shprehen drejtuesit e kompanisë.

Lexo: Si mbërriti uji “Lajthiza” në tregun e Emirateve të Bashkuara Arabe

Sot çdo biznes me akses në internet mund të marketojë produktet e tij, prandaj konkurrenca është  mjaft e ashpër. “Ne besojmë se marka POY do të bëjë një diferencë në shitjen e produkteve tuaja, ashtu siç ka bërë në tregjet e 45 shteteve të tjera ku operon, përfshirë në to vende me ekonomi më të dobët se Shqipëria”, shprehen drejtuesit e POY.

Me ekskluzivitetin e konkursit POY në Shqipëri, kompania mund të ndihmojmë produktet tuaja që: të kenë një markë prestigjoze marketingu, e cila do të rikonfirmojë se produktet tuaja janë Premium; të zgjerojë strategjinë tuaj të marketingut, si dhe të rriten shitjet mbi produktin e zgjedhur, rezultat i provuar çdo herë që një produkt ka fituar konkursin në çdo shtet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0