Si mbërriti uji “Lajthiza” në tregun e Emirateve të Bashkuara Arabe


Uji “Lajthiza” tashmë eksportohet nga Shqipëria në Emiratet e Bashkuara Arabe. Eksportimi bëhet nga kompania “Pixel Trading”, bashkë-themelues i së cilës është i riu shqiptar, Flamur Pervana.  Në një intervistë për BusinessMag, Flamuri na tregon se si lindi ideja e këtij biznesi, si e kanë pritur klientët në Emirate ujin “Lajthiza” dhe cilat janë planet e ardhshme të tij.

Flamur, ju jetoni dhe punoni në Dubai. Si ka nisur rrugëtimi juaj aty?

Pas studimeve në degën e Administrim Biznesit, kam aplikuar për punë në Emiratet e Bashkuara Arabe në vitin 2017. Viti i parë në Dubai nuk ishte siç e prisja, pasi kultura dhe njerezit janë të ndryshëm nga çfarë isha mësuar deri në atë moment, pa përmendur këtu kushtet e punës, që ishin të vështira. Puna e parë, që kam bërë nuk ishte ajo çka doja të bëja, por qëllimi ishte të shfrytëzoja çdo mundësi, që më jepej që të arrija aty ku doja.

Ju jeni bashkë-themelues i kompanisë Pixel Trading, e cila importon ujin “Lajthiza” në Dubai. Si lindi ideja e këtij biznesi?

Idenë e importit të produkteve shqiptare në Emirate e kam patur që para se të vija në Dubai dhe produkti i parë, që më erdhi në mendje kur mendova për produkte cilësore shqiptare, ishte uji “Lajthiza”. Kështu, pasi krijova kontaktet e nevojshme e prezantova si ide biznesi. Pasi vendosëm të vizitojmë fabrikën dhe vendin ku buron uji “Lajthiza” me partnerin tim Humaid ai u mahnit. Pas atij udhëtimi u kthyem në Dubai dhe themeluam kompaninë “Pixel Trading”, pikërisht për importin e këtij produkti.

Tani jemi në gjendje të shohim dhe produkte të tjera, që kanë potencial për t’u importuar në Emirate dhe jo vetëm.

uji "Lajthiza"

Prej sa kohësh uji “Lajthiza” është pjesë e tregut në Emiratet e Bashkuara?

Uji “Lajthiza” ka filluar të importohet në Emirate që në prill të vitit 2019. Por përgatitjet e nevojshme për importin e tij kanë filluar shumë më herët, pasi është produkt i konsumit të përditshëm dhe ka procedurë certifikimi më komplekse se produktet e tjera. Megjithatë, falë cilësisë së ujit ”Lajthiza” i kemi kaluar me sukses të gjitha testet e nevojshme për importin e tij, përfshirë këtu certifikimin e institutit të mirënjohur gjerman “Fresenius”.

Si arritët të depërtonit në tregun e Dubait?

Një treg internacional me 200 nacionalitete të ndryshme si ai i Dubait, është gjithmonë i uritur dhe mikpritës për produkte të reja dhe cilësore. Konkurrenca nga kompanitë e mirënjohura botërore, për ne është një nder sepse e konsiderojmë veten të denjë përballë tyre. Cilësia e ujit “Lajthiza” është e padiskutueshme dhe e pamohueshme. Kjo bën që çdo konsumator, që e provon si produkt për herë të parë ta kërkojë përsëri. Bashkëpunimi ynë me partnerë strategjikë në fushën e distribucionit na ka dhënë avantazhin që të jemi prezentë në disa nga ambientet më të dëshiruara, nga bizneset e së njëjtës fushë.

Cilat janë disa nga bizneset / veprimtaritë ekonomike që furnizoni?

Disa nga klientët tanë, për të cilët jemi më krenarë që bashkëpunojmë  janë: “YAMANOTE ATELIER” me mbi 20 pika të ndryshme jo vetëm në Dubai, por në të gjithë Emiratet e Bashkuara.

“ROTANA HOTELS & RESORTS”, të cilët kanë një portofol me mbi 100 prona në 26 qytete të ndryshme, por ne bashkëpunojmë momentalisht vetëm me pronat që ndodhen ne Emirate.

“DUBAI WORLD TRADE CENTRE” është një nga klientët tanë më të rëndësishëm.

Dhe pika të ndryshme supermarketesh.

Jemi gjithashtu në bisedime e sipër për t’u bërë pjesë e produkteve, që shiten në rrjetin e mirënjohur ndërkombetar “CARREFOUR”.

uji "Lajthiza"

Si e kanë pritur klientët “Lajthizën”?

Feedback-u ka qenë shumë pozitiv që nga fillimi. Duke qenë se vendet arabe për shkak të pozitës së tyre gjeografike nuk kanë burime natyrore uji të pijshëm, një ujë natural mineral siç është “Lajthiza” ka qenë i mirëpritur dhe shumë i pëlqyer.

A keni pasur bashkëpunime me komunitetin shqiptar në Dubai?

Komuniteti shqiptar ne Dubai nuk është shumë i madh, jo më shumë se 2000 persona. Megjithatë, sigurisht që çdo shqiptar, që ndodhet në Emirate ndihet krenar që një produkt i yni përfaqëson Shqipërinë aq denjësisht me cilësinë e tij.

Ambasadori i Shqipërisë në Emirate, z. Ermal Dredha, veçanërisht ka qenë një nga personat, që na ka ndihmuar me të gjitha mundësite e tij dhe për këtë jemi shumë mirënjohës si kompani, por edhe unë si Flamur Pervana personalisht.

Cilat janë synimet tuaja për të ardhmen e biznesit tuaj?

Tregu i ujit të ambalazhuar në vendet arabe është gjithmonë e më shumë në rritje. Vizioni ynë si kompani është që ta bëjmë ujin “Lajthiza”, një nga markat e ujërave mineralë më të njohur në të gjithë Lindjen e Mesme dhe jo vetëm.

“Pixel Trading” është gjithashtu në kërkim të produkteve dinjitoze, që mund të tregtohen në këto vende. Qëllimi ynë është të diversifikojmë portofolin tonë me sa më shumë produkte të ndryshme jo vetëm nga Shqipëria, por edhe jashtë saj.

“Illyria Motors” është një nga projektet tona të rradhës, që ka të bëjë me eksportin e mjeteve të ndryshme motorrike (makina,motorra,skafe) nga Emiratet e Bashkuara Arabe drejt Shqipërisë dhe jashtë saj.

Së fundi, a mund të ndani me ne një këshillë për të arritur sukses?

Suksesi është subjektiv. Njerëz të ndryshëm kanë qëllime të ndryshme në jetë dhe mendime të ndryshme se çfarë është suksesi në jetë.

Për mendimin tim sekreti i suksesit në biznes është: Këmbëngulja dhe durimi.

Asgjë në botë nuk mund ta zëvendësojë këmbënguljen dhe durimin. As talenti, as shkollimi nuk janë përcaktues të suksesit. Bota është plot me njerëz të shkolluar dhe të talentuar, por që janë të pa-suksesshëm në biznes.

Nuk po them që leximi është i panevojshëm. Përkundrazi mendoj që leximi dhe edukimi personal është ë domosdoshëm për çdo njeri, që kërkon suksesin.

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale