Resto.al platforma që sjell restorantin në shtëpinë tuaj

Resto.al platforma që sjell restorantin në shtëpinë tuaj

~4 minuta lexim


Niogret Sinaj është vetëm 22 vjeç. Dy vitë më parë ai ka ndërtuar platformën e tij Resto.al. Platforma mundëson porositjen e ushqimit online nga shtëpia dhe tek cilido restorant që dëshironi.

Fillimisht kjo patformë quhej pizzeria.al, pasi fokusi i saj ishin vetëm piceritë, por me kalimin e kohës, Niogreti mendoi të regjistronte në platformën e tij edhe disa nga restorantet më të pëlqyera për klientët. “Doja të krijoja një komunitet, ku çdo restorant të ishte pjesë edhe klientët të merrnin informacione rreth këtyre restoranteve. E testova për 2 vjet në Tiranë dhe qytete të tjera si Vlora, Berati, Lezha, Korça dhe Fieri duke përfshirë vetem pica”.

Ndërsa sot Resto.al është një platformë gjithëpërfshirëse, ku klienti përveçse mund të porosisë, mund edhe të japë opinionin e tij lidhur me ushqimin që konsumon dhe restoranti nga i cili e porosit. Për BusinessMag.al Niogreti thotë se këto dy vite kanë qenë eksperiment, për të parë ecurinë e platformës në vend. Gjatë gjithë kohës ai ka eksperimentuar tregun, ka parë dhe kuptuar se çfarë duan dhe pëlqejnë klientët. Gjithashtu, Niogreti është marrë vetë edhe me marketingun e platformës dhe fakti që në këto dy vite platforma ka qenë në rritje, për të do të thotë se gjërat kanë funksionuar.

Lexo: WebProm, 18 vjeçari sjell platformën online për marketing dhe “vetëpunësim”

Dy vite me investim intensiv kanë ndikuar në zhvillimin e tij personal. Së fundi ai është mbështetur edhe nga grante.

Në biznesin e tij janë të punësuar pesë persona, të cilët merren kyesisht me marketingun dhe menaxhimin e platformës. Të rinjve që nuk shohin mundësi ai u thotë se, “Nëse i kërkon mundësitë i gjen, madje edhe në një vend si Shqipëria ku të gjithë ankohen për papunësi”.

Ai synon që platforma e tij të zgjerohet dhe të operojë në të gjithë vendin. I pyetur se çfarë i nevojitet për të bërë realitet këtë plan të tijin, Niogreti thotë, “Është e gjitha çështje marketingu. Pa maketing asnjë biznes nuk ia del dot”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0