Rënia dhe shkëlqimi i kompanisë Lyft


Ishte viti 2014.

Gara po rritej midis Uber dhe Lyft, dy kompani me vizion të njëjtë përdorën ekonominë gig për të transformuar industrinë e transportit. Uber, i cili kishte tre vjet i pranishëm në tregje të ndryshme krahasuar me Lyft, ishte më i madh, kishte më shumë para.

Suksesi arriti deri në atë pikë, ku Travis Kalanick, CEO i Uber në atë periudhë, u përpoq të eleminonte konkurrencën më të afërt duke ofruar të blente Lyft. Por, bashkëthemeluesit e Lyft, Logan Green dhe John Zimmer, e refuzuan ofertën.

Ishte një risk i madh, sepse mendohej se me këtë konkurrencë Lyft do të dorëzohej disa muaj më pas.

Në fillim të vitit 2015, Lyft kishte para për të investuar vetëm për katër muaj. Në kontrast, Uber ishte rritur me 2.5 miliardë dollarë fitime. Një nga investitorët më të mëdhenj të Lyft, një sipërmarrës serial dhe investitor me dekada eksperiencë, këshilloi dy bashkëthemeluesit të mbyllnin kompaninë.

“Loja nuk ishte më në favorin tonë,” tha Zimmer gjatë një interviste për Inc. “Shumë njerëz as nuk na llogarisnin më fare”.

Por le të flasim për situatën sot. Ditën e premte, Lyft zyrtarisht mundi Uber në garën për të dalë publik, duke kapur rreth 2.34 miliardë dollarë gjatë procesit. Kompania, e cila tani operon në 300 tregje, thotë se numri i saj i shoferëve aktivë është dyfishuar në vitet e fundit.

Edhe pse Uber zotëron një pjesë të madhe të tregut amerikan, Lyft ka fituar shumë territor. Sot Lyft ka 39% të tregut amerikan të transportit të përbashkët, nga 22% dy vjet më parë.

Si ia doli?

Duke analizuar veprimet e kompanisë këto vitet e fundit, mund ta përmbledhim vetëm me një fjalë: FOKUS.

Ajo që na tha investitori ishte këshilla më e mirë dhe më e rëndësishme që unë dhe Logan kishim marrë ndonjëherë sepse na detyroi të dyfishonim bindjen tonë, të dyfishonim vlerat tona dhe të dyfishonim besimin tonë në skuadër”, tha Zimmer.

Edhe pse me shpatulla pas murit, themeluesit e Lyft u fokusuan në atë që e diferenconte kompaninë nga konkurrenti i saj. Për shembull, Lyft ndërtoi një reputacion si model më i butë i të dy markave, përmes përpjekjeve për t’u dhënë prioritet shoferëve dhe nevojave të tyre.

Gjatë asaj kohe, Lyft e ka sjellë fokusin te strategjia e korporatës e cila sigurisht ndryshon nga ajo e Uber.

Ndërkohë, Uber hedh miliona dollarë për të forcuar brandin globalisht, si ofron shërbime të tjera si shpërndarja e ushqimeve apo shpërndarja e mallrave.

Lyft nga ana tjetër, është  fokusuar vetëm te transporti i njerëzve. Ata investojnë në një transport autonom, por me më shumë kujdes. Edhe pse Green dhe Zimmer shohin potencial në zgjerimin në vende të tjera, ata mbeten të fokusuar aktualisht në Amerikën e Veriut.

E ardhmja e Lyft?

Kompania po punon për të integruar në aplikacion informacion për transportin publik. Qëllimi? Në një botë ku modeli i trasportit po ndryshon në mënyrë dramatike, themeluesit duan që Lyft të bëhet vendi i parë ku konsumatorët të zbulojnë se çfarë po ndodh në kohë reale nga pika A në B.

Objektivi për t’u shërbyer nevojave të klientit e ka ndihmuar Lyft jo vetëm të mbijetojë, por edhe të lulëzojë.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale