Rënia dhe shkëlqimi i kompanisë Lyft

Rënia dhe shkëlqimi i kompanisë Lyft


Ishte viti 2014.

Gara po rritej midis Uber dhe Lyft, dy kompani me vizion të njëjtë përdorën ekonominë gig për të transformuar industrinë e transportit. Uber, i cili kishte tre vjet i pranishëm në tregje të ndryshme krahasuar me Lyft, ishte më i madh, kishte më shumë para.

Suksesi arriti deri në atë pikë, ku Travis Kalanick, CEO i Uber në atë periudhë, u përpoq të eleminonte konkurrencën më të afërt duke ofruar të blente Lyft. Por, bashkëthemeluesit e Lyft, Logan Green dhe John Zimmer, e refuzuan ofertën.

Ishte një risk i madh, sepse mendohej se me këtë konkurrencë Lyft do të dorëzohej disa muaj më pas.

Në fillim të vitit 2015, Lyft kishte para për të investuar vetëm për katër muaj. Në kontrast, Uber ishte rritur me 2.5 miliardë dollarë fitime. Një nga investitorët më të mëdhenj të Lyft, një sipërmarrës serial dhe investitor me dekada eksperiencë, këshilloi dy bashkëthemeluesit të mbyllnin kompaninë.

“Loja nuk ishte më në favorin tonë,” tha Zimmer gjatë një interviste për Inc. “Shumë njerëz as nuk na llogarisnin më fare”.

Por le të flasim për situatën sot. Ditën e premte, Lyft zyrtarisht mundi Uber në garën për të dalë publik, duke kapur rreth 2.34 miliardë dollarë gjatë procesit. Kompania, e cila tani operon në 300 tregje, thotë se numri i saj i shoferëve aktivë është dyfishuar në vitet e fundit.

Edhe pse Uber zotëron një pjesë të madhe të tregut amerikan, Lyft ka fituar shumë territor. Sot Lyft ka 39% të tregut amerikan të transportit të përbashkët, nga 22% dy vjet më parë.

Si ia doli?

Duke analizuar veprimet e kompanisë këto vitet e fundit, mund ta përmbledhim vetëm me një fjalë: FOKUS.

Ajo që na tha investitori ishte këshilla më e mirë dhe më e rëndësishme që unë dhe Logan kishim marrë ndonjëherë sepse na detyroi të dyfishonim bindjen tonë, të dyfishonim vlerat tona dhe të dyfishonim besimin tonë në skuadër”, tha Zimmer.

Edhe pse me shpatulla pas murit, themeluesit e Lyft u fokusuan në atë që e diferenconte kompaninë nga konkurrenti i saj. Për shembull, Lyft ndërtoi një reputacion si model më i butë i të dy markave, përmes përpjekjeve për t’u dhënë prioritet shoferëve dhe nevojave të tyre.

Gjatë asaj kohe, Lyft e ka sjellë fokusin te strategjia e korporatës e cila sigurisht ndryshon nga ajo e Uber.

Ndërkohë, Uber hedh miliona dollarë për të forcuar brandin globalisht, si ofron shërbime të tjera si shpërndarja e ushqimeve apo shpërndarja e mallrave.

Lyft nga ana tjetër, është  fokusuar vetëm te transporti i njerëzve. Ata investojnë në një transport autonom, por me më shumë kujdes. Edhe pse Green dhe Zimmer shohin potencial në zgjerimin në vende të tjera, ata mbeten të fokusuar aktualisht në Amerikën e Veriut.

E ardhmja e Lyft?

Kompania po punon për të integruar në aplikacion informacion për transportin publik. Qëllimi? Në një botë ku modeli i trasportit po ndryshon në mënyrë dramatike, themeluesit duan që Lyft të bëhet vendi i parë ku konsumatorët të zbulojnë se çfarë po ndodh në kohë reale nga pika A në B.

Objektivi për t’u shërbyer nevojave të klientit e ka ndihmuar Lyft jo vetëm të mbijetojë, por edhe të lulëzojë.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0