Rëndësia e kapitalit njerëzor në kulturën organizative - Business Magazine Albania

Rëndësia e kapitalit njerëzor në kulturën organizative

kapitalit njerëzor

Cili ishte mësimi që ka lënë pandemia? Shumë sipërmarrës janë përgjigjur se është rëndësia e kapitalit njerëzor në kompaninë e tyre. Mirëqenia fizike dhe mendore e njerëzve u bë një pasuri e rëndësishme përtej llojeve të tjera të rezultateve.

Kjo na çon në pyetjen: A nuk ishte e rëndësishme më parë? Shumë menaxherë dhe drejtues mund të thoshin qartë se po. Megjithatë, një krizë shëndetësore si ajo që po përjetojmë zbuloi shumë fusha mundësish dhe prirje të përshpejtuara drejt vendit ku po lëviznin organizata të ndryshme.

Më 21 tetor, në kuadrin e IOS Network Summit 2021 Collision = Innovation, ekspertë të tillë si Noemi Zozaya, bashkëthemeluese dhe CEO në Delivering Happiness México; Alma Lagunas, partnere themeluese e Karan Consulting Group; Sergio Porragas, drejtor i operacioneve të OCCMundial; dhe Paola Lavin, psikologe klinike, u takuan në panelin e quajtur: “Mirëqenia dhe kultura organizative: çelësi i suksesit të kompanive” dhe diskutuan rëndësinë e kapitalit njerëzor për organizatat, si dhe sfidat dhe mundësitë që kompanitë gjetën, për sa i përket menaxhimit të ekipit, në këtë që quhet “normalja e re” dhe se si kjo ndikon në kulturën organizative të një kompanie.

Lexoni: Kapitali njerëzor dhe sfida drejt rritjes së kapaciteteve

“Të flasësh për kulturën organizative është zemra e çdo kompanie, por le të fillojmë me atë që nënkupton fillimisht”, tha Sergio Porragas. Folësi shpjegoi se kjo i referohet mënyrës se si është formuar organizata, dita e përditshme e kompanisë. Gjithashtu, ai theksoi se më parë strukturat ishin shumë më të ngurta, vlerat dhe misioni përcaktoheshin nga pak njerëz dhe kapitali njerëzor nuk përfshihej drejtpërdrejt. Aktualisht “aseti më i rëndësishëm i çdo kompanie është kapitali njerëzor”.

Ekzekutivi komentoi se për të përmbushur objektivat brenda një kompanie është e rëndësishme të përfshihen punonjësit me objektivin që të gjithë të ndajnë të njëjtën kulturë.

“Kultura organizative është ajo që bëjnë njerëzit kur shefi i tyre është larg”, shtoi Noemi Zozaya. Një nga sfidat më të mëdha për kompanitë sot është zbatimi i kësaj përvoje vlerash.

Shëndeti mendor si çështje prioritare për të arritur një kulturë të shkëlqyer

Sa njerëz mendojnë se jeta e tyre ndryshoi me punën nga shtëpia? Në Meksikë, më shumë se 40% e punonjësve vuajnë nga stresi i punës, 63% e 10,800 njerëzve të anketuar përmendin se e kanë ndjerë këtë në 24 muajt e fundit, sipas sondazhit të stresit të punës në Meksikë 2021, të kryer nga Shoqata MX Internet.

“Duke analizuar këtë, 23% e njerëzve mund të kenë një stres të vazhdueshëm që po i prek ata në shtëpi ose ditë pas dite. Që është shumë i lartë,” thotë Porragas.

Sipas folësve, për të menduar për produktivitetin dhe mirëmenaxhimin e një kulture organizative, duhen pasur parasysh faktorët që u ngritën në periudhën e njohur si izolim ose karantinë, ndër të cilët spikasin stresi, ankthi, depresioni. Fakti që të punosh nga shtëpia do të thotë të ndash “tempullin e shenjtë të familjes” me situatat e punës dhe të shkollës.

Folësit rekomandojnë të lini rregullat e lojës shumë të qarta, të keni përkushtim dhe besim tek bashkëpunëtorët. “Sipas OBSH-së, kompanitë raportojnë një trilion dollarë në vit humbje në produktivitet nga stresi,” kujtoi Lagunas.

Sugjerime të tjera të folësve për liderët janë:

  • Shoqëroni ekipin, përpiquni t’i shihni të paktën një herë në kamera, nëse janë duke punuar nga shtëpia, pyesni se si janë, si ndihen. “Hapësira e bashkëpunimit është thelbësore.”
  • Respektoni orarin e punës. Kushtojini vëmendje nëse një punonjës mendon se po punon më gjatë se më parë dhe bisedoni me të për këtë.
  • Lërini pas stigmat e shëndetit mendor. “Mos kini frikë të flisni për këtë”, krijoni një mjedis të sigurtë për punonjësit që të flasin për këto çështje.
  • Përfshini ekipin tuaj. Përfshijini ata në projekte dhe qëllime të reja.
  • Kini parasysh se pushimi nuk është i keq.
  • Jini të vetëdijshëm për shenjat që ju tregojnë se shëndeti juaj mendor ose i ekipit tuaj nuk është mirë.

“Përfundimisht nëse nuk pushoni, nëse nuk ushqeheni mirë, nëse nuk ushtroheni, nëse nuk kujdeseni për veten, do të vijë momenti ku të përjetoni një stres kronik, që ka pasoja fizike, dhe një probabilitet më të madh për çrregullime mendore, që sigurisht ka një ndikim të drejtpërdrejtë tek kompanitë”, shpjegon Paola Lavin.

Si mund të arrijmë të krijojmë një kulturë të shkëlqyer korporative?

Udhëheqësit duhet të jenë të vetëdijshëm se “si janë njerëzit e tyre”, kë mund të lëvizin të vijë në zyrë, të punojë nga shtëpia apo të bëjë një alternim hibrid, drejtuesit duhet të jenë të vetëdijshëm për aftësitë që zotërojnë kolegët e tyre.

E gjithë kjo na çon drejt “rrogës emocionale” të famshme për të cilën po flitet shumë kohët e fundit, e cila ka të bëjë me mirënjohjen dhe komunikimin me punonjësit, bashkëpunëtorët apo kolegët  shumë më tepër sesa një rritje rroge apo bonuset ekonomike. Edhe pse ndihmojnë, ato bëjnë pak që punonjësit të përkushtohen vërtet ndaj vlerave dhe përvojave të një organizate.

“Në sondazhin e fundit të kërkimit të punës në internet 2021, pjesa më e rëndësishme e gjetjes së një pune për një person është paga emocionale. Çfarë ofroni si kompani, orare fleksibël, fusha bashkëpunimi ku mund të uleni dhe të mendoni për strategji të reja”, shton Porragas.

Lexoni: Rëndësia e zhvillimit të kapitalit njerëzor

Sigurisht që “jo çdo gjë është paga emocionale”, brenda sfidave të drejtuesve janë vendosja e vazhdueshme e objektivave dhe synimeve të reja për punonjësit që kjo të mos ndodhë. “Kjo është ajo ku sfidat dhe besnikëria që ne mund të gjenerojmë me punonjësit tanë kanë të bëjnë me krijimin e një kulture të fortë organizative,” thotë Porragas.

Verifikoni që punonjësit tuaj janë përshtaten me kulturë, dhe si do ta arrini atë. “Punësoni ngadalë dhe pushoni nga puna shpejt… Tani tendenca në Burimet Njerëzore është të punësoni më shumë për vlerat sesa për aftësitë, sepse vlerat nuk mund të mësohen ndërsa aftësitë po,” përfundon Zozaya.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0