Renault, Nissan dhe Mitsubishi bashkojnë forcat më fort se kurrë!

Renault, Nissan dhe Mitsubishi bashkojnë forcat më fort se kurrë!


Ndërkohë që Tesla vazhdon të punojë fort për të realizuar objektivat e saj, gjërat duken goxha mirë pas dy oqeaneve që lagin tokën e zbuluar nga Kristofor Kolombi.

Aleanca Renault-Nissan, është ende në kryesim përsa i përket njësive të shitjeve të makinave elektrike. Mitsubishi u bë pjese e aleancës thuajse 1 vit më parë. Me sa duket ata nuk duan të dorëzohen dhe synojnë të vazhdojnë të jenë përsëri lider të tregut. Ata planifikojnë të prezantojnë 12 modele të reja deri në vitin 2022, gjithashtu edhe të ulin kost e baterive. Gjithashtu ata planifikojnë 40 modele të cilat do të jenë të paisura me nivele të ndryshme autonomie, dhe 1, e cila nuk do të ketë vojë fare për shofer.

Lexoni: Makinat dhe rrugëtimi i tyre i ri!

Së fundmi ata prezantuan planin e dyre 6 vjeçar të quajtur “Alliance 2022” në një mbledje në Paris. CEO i aleancës Carlos Ghosn, foli për synimet e kompanisë për elektrifikimin, autonominë, dhe ndërlidhjen midis makinave. I gjithë ky ndryshim do të jetë mjaft i kushtueshëm. Por Ghosn është i bindur se ndarja e platformave brenda kompanisë, do ti lejojë ata të jenë më kompeditiv. “Do të përdorim “ekonominë e shkallës” për të krijuar një avantazh kundrejt konkurentëve u shpreh Ghosn. Aksionet e Renault u rritën me 0.8% qe pas mbylljes së konferencës. Çmimi më i lartë ky që nga data 27 korrik.

Lexoni: Tesla dhe shitjet e saj në Hong Kong: 2939 në Mars, 0 në Prill

Renault, Nissan dhe Mitsubishi, duhet të përballen me rivalitetin e fortë të Volkswagen Group, dhe rritjen e vazhdueshme të Tesla nga ana tjetër. Tesla, pas prezantimit të Model 3, i përballueshëm nga më shumë persona, bëhet një rival i drejtërdrejtë me aleancën. E gjithë kjo, në një moment kur Kina, Mbretëria e Bashkuar dhe Franca, kanë nisur përpjekjet e tyre drejt eleminimit të makinave me motorrë me djegie të brendshme.

Lexoni: Fundi i të qënit pronar i makinës tënde

Aleanca, shiti 5.27 milionë automjete në gjysmën e parë të vitit 2017, duke kaluar edhe liderin e mëparshëm, Toyota Motor Corp., por edhe Volkswagen Group. Ata presin që të jenë lider i vitit 2017, edhe për gjysmën e dytë të vitit, me 10.5 milionë njësi të shitura. Dhe ashtu siç shprehet edhe Ghosn, të paktën 14 milionë deri në vitin 2022.

“Kur ti ke “shkallën”, nuk ke nevojë pse të kërkosh për rrugë të shkurtra. Ti mundesh të zhvillosh teknologji të reja, që janë të nevojshme për makinat e së ardhmes.” u shpreh Ghosn.

Burimi: Bloomberg

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0