Reklamat kanë nxitur turizmin shqiptar dhe kanë rritur numrin e pushuesve


Ekspertët e turizmit besojnë se rritja e numrit të pushuesve që zgjodhën t’i kalojnë pushimet e verës në Shqipëri vjen më së shumti si rezultat i promovimeve. Matilda Naço, drejtore e Shoqatës Shqiptare të Turizmit i tha BIRN se kjo verë ishte një ndër më të mirat sa i përket numrit të turistëve të huaj.

“Besoj se arsyeja kryesore pse Shqipëria ka qenë e favorizuar ka të bëjë me promovimin. Institucionet shtetërore dhe operatorët privatë kanë rritur buxhetet sa i përket prezantimeve të vendit në panairet botërore të turizmit. Gjithashtu, niveli i prezantimeve është bërë më profesional dhe efiçent,” tha Naço. “Në fakt, Shqipëria është ende një ndër vendet më pak të zbuluara të Europës, kështu që kurioziteti ka luajtur gjithashtu një rol,” shtoi ajo.

Ministrja e Ekonomisë dhe Turizmit, Milva Ekonomi publikoi shifra që sugjeronin se 24% më shumë turistë të huaj se në vitin 2015 zgjidhën Shqipërinë si destinacionin e tyre këtë vit. “Shifrat flasin vetë,” shkroi ministrja në Twitter. Të dhënat tregojnë rritje të shifrave të turistëve që kaluan përmes kufinjve tokësore dhe detarë nga 1 qershori-15 gusht. Naço mendon se sipërmarrësit lokalë kanë bërë një punë të mirë këtë vit në promovimin e apartamenteve të tyre përmes platformave mjaft popullore të rezervimit online si Airbnb.

“Në 2013, numri i apartamenteve të listuara për t’u dhënë me qera në Airbnb ishte vetëm 35, tani ka fluturuar në mijëra, ndërkohë që shumica e pronave në zonat e bregdetit janë të regjistruara në platformë,” tha ajo. Brunilda Licaj, eksperte e turizmit dhe pedagoge në universitetin “Aleksandër Moisiu” në Durrës i tha gjithashtu BIRN se promocioni i Shqipërisë ka sjellë rritje pozitive të numrit të turistëve të huaj. Liçaj beson gjithashtu se situata e vështirë në Turqi ka kontribuar në rritjen e numrit të turistëve që vizitojnë Ballkanin.

Turizmi në Kroaci ka shënuar gjithashtu rritje në 2016. Në 7 muajt e parë të 2016, pati 45 milionë qëndrime brenda natës- 5 milionë më shumë se 2015. Nga kjo shifër, 26 milionë u shënuan vetëm në korrik.

Bullgaria tërhoqi 3.1 milionë turistë në gjysmën e parë të 2016-duke raportuar një rritje 15% nga e njëjta periudhë e vitit të kaluar. Në qershor, numri im turistëve u rrit me 28%.

Çmimi i ulët i akomodimit krahasuar me vendet e tjera në rajon konsiderohet gjithashtu një faktor që ka ndikuar në rritjen e numrit të turistëve për Shqipërinë sipas ekspertëve. Sipas platformës booking.com, çmimi i një nate në një hotel me katër yje në Vlorë ose Sarandë gjatë gushtit fillon nga 50 euro dhe rrallë i kalon 150 euro, ndërkohë që në Budva të Malit të Zi, çmimi për të njëjtën kategori fillon nga 75 euro dhe rritet deri në 200. Çmimi është edhe më i lartë në qytetet bregdetare kroate të Dubrovnikut dhe Splitit, ku fillon nga 130-220 euro për natë.

Burimi: Shkruar nga Fatjona Mejdini dhe publikuar në reporter.al

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale