Reklamat kanë nxitur turizmin shqiptar dhe kanë rritur numrin e pushuesve - Business Magazine Albania

Reklamat kanë nxitur turizmin shqiptar dhe kanë rritur numrin e pushuesve


Ekspertët e turizmit besojnë se rritja e numrit të pushuesve që zgjodhën t’i kalojnë pushimet e verës në Shqipëri vjen më së shumti si rezultat i promovimeve. Matilda Naço, drejtore e Shoqatës Shqiptare të Turizmit i tha BIRN se kjo verë ishte një ndër më të mirat sa i përket numrit të turistëve të huaj.

“Besoj se arsyeja kryesore pse Shqipëria ka qenë e favorizuar ka të bëjë me promovimin. Institucionet shtetërore dhe operatorët privatë kanë rritur buxhetet sa i përket prezantimeve të vendit në panairet botërore të turizmit. Gjithashtu, niveli i prezantimeve është bërë më profesional dhe efiçent,” tha Naço. “Në fakt, Shqipëria është ende një ndër vendet më pak të zbuluara të Europës, kështu që kurioziteti ka luajtur gjithashtu një rol,” shtoi ajo.

Ministrja e Ekonomisë dhe Turizmit, Milva Ekonomi publikoi shifra që sugjeronin se 24% më shumë turistë të huaj se në vitin 2015 zgjidhën Shqipërinë si destinacionin e tyre këtë vit. “Shifrat flasin vetë,” shkroi ministrja në Twitter. Të dhënat tregojnë rritje të shifrave të turistëve që kaluan përmes kufinjve tokësore dhe detarë nga 1 qershori-15 gusht. Naço mendon se sipërmarrësit lokalë kanë bërë një punë të mirë këtë vit në promovimin e apartamenteve të tyre përmes platformave mjaft popullore të rezervimit online si Airbnb.

“Në 2013, numri i apartamenteve të listuara për t’u dhënë me qera në Airbnb ishte vetëm 35, tani ka fluturuar në mijëra, ndërkohë që shumica e pronave në zonat e bregdetit janë të regjistruara në platformë,” tha ajo. Brunilda Licaj, eksperte e turizmit dhe pedagoge në universitetin “Aleksandër Moisiu” në Durrës i tha gjithashtu BIRN se promocioni i Shqipërisë ka sjellë rritje pozitive të numrit të turistëve të huaj. Liçaj beson gjithashtu se situata e vështirë në Turqi ka kontribuar në rritjen e numrit të turistëve që vizitojnë Ballkanin.

Turizmi në Kroaci ka shënuar gjithashtu rritje në 2016. Në 7 muajt e parë të 2016, pati 45 milionë qëndrime brenda natës- 5 milionë më shumë se 2015. Nga kjo shifër, 26 milionë u shënuan vetëm në korrik.

Bullgaria tërhoqi 3.1 milionë turistë në gjysmën e parë të 2016-duke raportuar një rritje 15% nga e njëjta periudhë e vitit të kaluar. Në qershor, numri im turistëve u rrit me 28%.

Çmimi i ulët i akomodimit krahasuar me vendet e tjera në rajon konsiderohet gjithashtu një faktor që ka ndikuar në rritjen e numrit të turistëve për Shqipërinë sipas ekspertëve. Sipas platformës booking.com, çmimi i një nate në një hotel me katër yje në Vlorë ose Sarandë gjatë gushtit fillon nga 50 euro dhe rrallë i kalon 150 euro, ndërkohë që në Budva të Malit të Zi, çmimi për të njëjtën kategori fillon nga 75 euro dhe rritet deri në 200. Çmimi është edhe më i lartë në qytetet bregdetare kroate të Dubrovnikut dhe Splitit, ku fillon nga 130-220 euro për natë.

Burimi: Shkruar nga Fatjona Mejdini dhe publikuar në reporter.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0