Fushata “injorante”, të paktën kështu e ka vlerësuar masa, tregon një grua me ngjyrë e cila heq bluzën dhe zbulon një grua me ngjyrë të bardhë poshtë lëkurës së saj. Procesi vazhdon ku gruaja e bardhë transformohet në një femër aziatike.
Pas reagimeve të shumta, Dove ka postuar në Twitter këtë mesazh:
“Një imazh të cilin e kemi postuar së fundmi në Facebook u keqkuptua duke mos i përfaqësuar drejtë femrat me ngjyrë. Ne kërkojmë ndjesë për ofendimin që ka shkaktuar.”
Nuk është hera e parë që marka lundron në ujërat e gabuara me mesazhet e saj të marketingut. Në vitin 2011, një fushatë e Dove provokoi kritika të shumta pas shfaqjes së tre femrave, pastërtia të cilave varej nga gjyra e lëkurës.
Racizmi është një temat më delikate që shumë kompani marketingu nuk kanë ditur t’a trajtojnë saktë. Një nga rastet më të freskëta është dhe reklama e Pepsit, që i shkaktoi kompanisë shumë humbje.
Lexoni: Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë
https://www.youtube.com/watch?v=pAIgDredHpw
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.