Reklama raciste e Dove nga "i zi të bën të bardhë"

Reklama raciste e Dove nga “i zi të bën të bardhë”


Marka për kujdesin personal Dove ka kërkuar falje për imazhet “raciste” të trasmetuara gjatë reklamës së fundit të kompanisë.

Fushata “injorante”, të paktën kështu e ka vlerësuar masa, tregon një grua me ngjyrë e cila heq bluzën dhe zbulon një grua me ngjyrë të bardhë poshtë lëkurës së saj. Procesi vazhdon ku gruaja e bardhë transformohet në një femër aziatike.

Pas reagimeve të shumta, Dove ka postuar në Twitter këtë mesazh:

“Një imazh të cilin e kemi postuar së fundmi në Facebook u keqkuptua duke mos i përfaqësuar drejtë femrat me ngjyrë. Ne kërkojmë ndjesë për ofendimin që ka shkaktuar.”

Nuk është hera e parë që marka lundron në ujërat e gabuara me mesazhet e saj të marketingut. Në vitin 2011, një fushatë e Dove provokoi kritika të shumta pas shfaqjes së tre femrave, pastërtia të cilave varej nga gjyra e lëkurës.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Racizmi është një temat më delikate që shumë kompani marketingu nuk kanë ditur t’a trajtojnë saktë. Një nga rastet më të freskëta është dhe reklama e Pepsit, që i shkaktoi kompanisë shumë humbje.

Lexoni: Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë

https://www.youtube.com/watch?v=pAIgDredHpw

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0