Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë - Business Magazine Albania

Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë


Pepsi tërhiqet dhe jep një deklaratë të veçantë për Kendall Jenner.

Pas një revolte online, Pepsi zyrtarisht është tërhequr nga reklama me Kendall Jenner dhe i ka kërkuar falje publike yllit të “Keeping Up with the Kardashians”

21-vjeçarja është bërë pjesë e reklamës më të re të kompanisë së njohur “Pepsi”, por pavarësisht se është një nga vajzat më të pëlqyera në rrjetet sociale, këtë herë nuk ka arritur t’i bëjë njerëzit për vete.

Në video, Jenner është e zënë me fushatat e saj publicitare e me koleksionet e modës, ndërkohë që një turmë e madhe njerëzish po proteston në rrugë. Protesta bllokohet nga policia dhe në momentin që turma bie në kontakt me forcat e rendit, Kendall u ofron atyre një kanaçe “Pepsi”.

Mesazhi i të gjithë reklamës ka dalë nga konteksti, duke nënkuptuar se kompanitë e mëdha përdorin frikë për të shitur produktet e tyre.

Kjo reklamë është e ngjashme me atë të “Coca Cola”-s në vitin 1971, por ndryshe nga “Pepsi”, e para e përdori videon për të kundërshtuar ndërhyrjen në Vietnam të ushtrisë amerikane.

Për këtë arsye gjigandi i pijeve të gazuara deklaroi: “Pepsi po përpiqej të projektonte një mesazh global bashkimi, paqeje dhe mirëkuptimi. Qartësisht nuk ia dolëm dhe për këtë kërkojmë falje. Nuk ishte qëllimi jonë që të bënim të dukej e lehtë asnjë çështje serioze”.

Kompania vazhdon duke bërë me dije se do të tërheqin çdo lloj materiali lidhur me këtë çështje dhe i kërkojnë falje Kendall që “e vendosën në këtë pozitë”. Edhe supermodelja 21 vjeçare fshiu nga rrjetet e saj sociale çdo lloj materiali që lidhej me këtë reklamë.

https://www.youtube.com/watch?v=dA5Yq1DLSmQ

/CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0