Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë - Business Magazine Albania

Reklama e Pepsit, një dështim për kompaninë

~3 minuta lexim


Pepsi tërhiqet dhe jep një deklaratë të veçantë për Kendall Jenner.

Pas një revolte online, Pepsi zyrtarisht është tërhequr nga reklama me Kendall Jenner dhe i ka kërkuar falje publike yllit të “Keeping Up with the Kardashians”

21-vjeçarja është bërë pjesë e reklamës më të re të kompanisë së njohur “Pepsi”, por pavarësisht se është një nga vajzat më të pëlqyera në rrjetet sociale, këtë herë nuk ka arritur t’i bëjë njerëzit për vete.

Në video, Jenner është e zënë me fushatat e saj publicitare e me koleksionet e modës, ndërkohë që një turmë e madhe njerëzish po proteston në rrugë. Protesta bllokohet nga policia dhe në momentin që turma bie në kontakt me forcat e rendit, Kendall u ofron atyre një kanaçe “Pepsi”.

Mesazhi i të gjithë reklamës ka dalë nga konteksti, duke nënkuptuar se kompanitë e mëdha përdorin frikë për të shitur produktet e tyre.

Kjo reklamë është e ngjashme me atë të “Coca Cola”-s në vitin 1971, por ndryshe nga “Pepsi”, e para e përdori videon për të kundërshtuar ndërhyrjen në Vietnam të ushtrisë amerikane.

Për këtë arsye gjigandi i pijeve të gazuara deklaroi: “Pepsi po përpiqej të projektonte një mesazh global bashkimi, paqeje dhe mirëkuptimi. Qartësisht nuk ia dolëm dhe për këtë kërkojmë falje. Nuk ishte qëllimi jonë që të bënim të dukej e lehtë asnjë çështje serioze”.

Kompania vazhdon duke bërë me dije se do të tërheqin çdo lloj materiali lidhur me këtë çështje dhe i kërkojnë falje Kendall që “e vendosën në këtë pozitë”. Edhe supermodelja 21 vjeçare fshiu nga rrjetet e saj sociale çdo lloj materiali që lidhej me këtë reklamë.

https://www.youtube.com/watch?v=dA5Yq1DLSmQ

/CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Leximi është për mendjen ajo që ushtrimi është për trupin.”
— Joseph Addison
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0