Reklama raciste, Dolce & Gabbana i kërkojnë falje publike të gjithë kinezëve nëpër botë

Reklama raciste, Dolce & Gabbana u kërkojnë falje publike të gjithë kinezëve nëpër botë


Tema jonë e preferuar: Reklamat. Ku gaboi Dolce & Gabbana këtë herë?

Domenico Dolce dhe Stefano Gabbana, bashkë-themeluesit e kompanisë së modës Dolce & Gabbana, më në fund kanë kërkuar falje për një seri reklamash që konsiderohen “raciste”.

Polemika filloi më parë këtë muaj, kur marka postoi një video në faqen e saj zyrtare në Weibo, një version kinez i Twitter. Në reklamë, një modele aziatike përpiqet me shaka të përdorë shkopinj për të ngrënë pica dhe ushqime të tjera italiane. Shumë përdorues të medias sociale kineze i quajtën videot, të cilat tani janë fshirë, raciste dhe plot stereotipe të vjetëra.

 

Video mund të vinte në rrezik 1/3 e xhiros globale, ndaj themeluesit reaguan menjëherë. Fillimisht duke zhdukur videon nga të gjitha adresat zyrtare të markës luksoze dhe së dyti duke dalë në video 1 minutëshe për të kërkuara falje për punën e pamenduar mirë.

“Ne i kërkojmë falje të sinqerta popullit kinez në mbarë botën”, tha Gabbana.

Dolce vazhdoi: “Ne shpresojmë që keqkuptimi ynë ndaj kulturës kineze të falet. Ne kemi qenë gjithmonë të çmendur pas Kinës. E kemi vizituar shumë. Kemi qenë në shumë qytete. Ne e duam kulturën tuaj”.

Sikur të mos mungonin vetëm komentet negative online, disa prej tyre janë ngritur dhe në protestë. Protestuesit kanë vënë në shënjestër edhe dyqanin kryesor në zemër të rrethit të modës të Milanos.
Dhjetëra njerëz kinezë mbanin fleta me shkrimin “jo mua” jashtë dyqanit në rrugën e pasur të pazarit, Monte Napoleone.

Një paralelizëm i vogël mund të bëhet dhe me rastin e Shqipërisë. Shpesh, në filma të ndryshëm botërorë, shqiptarët vlerësohen me role negative si përdhunues, hajdutë apo trafikantë. Dhe në këtë mënyrë përhapen steriotipe që shqiptarët janë një popull i tillë, pa ndonjë talent tjetër të veçantë. Por sigurisht që reagime nga ana jonë nuk ka, dhe rasti i Kinës është një debat miliarda dollarësh që meritonte vëmendje dhe sigurisht falje publike.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0