Imagjinoni sikur jeni transportuar në Mars si një avatar robot. Rreth jush në këtë realitet virtual (VR), botë të simuluar me kompjuter janë edhe njerëz të tjerë që ecin si robotë.
Misioni juaj është të punoni së bashku për të kapërcyer një sërë sfidash dhe për t’i shpëtuar planetit në një pod hapësinor. Misioni është i suksesshëm vetëm nëse të gjithë robotët arrijnë të largohen dhe jo nëse një ose dy shpërthejnë vetë.
Megjithatë, kjo nuk është një lojë video. Përkundrazi, është një seancë stërvitore ku ju dhe bashkëpunëtorët tuaj mbani të gjithë kufje VR. Udhëtimi në Mars është ushtrimi “Apollo” për ndërtimin e ekipit, i cili vjen nga firma Jenson8 në Mbretërinë e Bashkuar, e specializuar në trajnime të bazuara në VR platformat.
Çdo ekip i vendit të punës bën tre ose katër përpjekje në simulim për të kuptuar se si të shpëtojë. Pjesëmarrësit mund të përjetojnë Apollon nga këndvështrime të ndryshme – në një rol udhëheqës, si një robot standard, ose si një vëzhgues.
Më pas, kur syzet e VR janë hequr, grupit i kërkohet të diskutojë dinamikat e ndryshme që i ndihmuan ata të dështojnë ose të kenë sukses.
“Kur njerëzit janë në këtë përvojë gjithëpërfshirëse, ajo heq shumë nocione të paramenduara që ata mbajnë me vete kur janë në vendin e punës,” thotë Bryan Barnes, kreu i kërkimit dhe zhvillimit në Jenson8. “Dhe kjo i lejon ata të shfaqen si vetvetja në vend që të përpiqen të luajnë atë personazh pune.”
Ai shton se pjesëmarrësit mund të fitojnë një kuptim më të madh të rolit të tyre në grup, për mirë ose për keq. Dhe se kjo mund të çojë në biseda të sinqerta që ndihmojnë për të ndërtuar një ekip më të suksesshëm.
Pandemia bëri që miliona punëtorë të punojnë në shtëpi dhe tani trajnimi po ndryshon gjithashtu.
Thirrjet e rregullta të Zoom që nga marsi 2020 na bënë të gjithëve të kuptojmë se në fakt nuk kemi nevojë të jemi në të njëjtën dhomë për takime. Kjo vlen edhe për kurset e trajnimet.
Shtoni rritjen e zhvillimit të teknologjisë VR dhe një numër në rritje i firmave po i kërkojnë stafit të vendosë një palë syze VR kur është koha që ata të kenë një ditë pushimi ose të rifreskojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre. Mike Wynn, është përgjegjës i trajnimit të bazuar në VR në Bankën e Amerikës. Ai thotë se kjo tërheq veçanërisht punonjësit më të rinj, të cilët janë mësuar me teknologjinë, falë lojërave kompjuterike gjithëpërfshirëse.
Lexo edhe:Njihuni me Apollon, robotin e krijuar për të bërë punë që njerëzit nuk i duan
“Ne jemi mbështetur në të njëjtat metoda tradicionale të trajnimit për kohë të gjatë, por njerëzit kanë ndryshuar dhe mënyra se si ata thithin dhe tresin informacionin me siguri ka ndryshuar,” thotë ai.
“Vëmendja nuk është e njëjtë si një dekadë më parë dhe madje edhe më gjatë. Tani duam informacion të shpejtë”.
Por, a ka ndonjë provë që trajnimi VR është në të vërtetë më efektiv? Stafi që mëson nëpërmjet VR-së e bën këtë katër herë më shpejt sesa nëse është në një klasë, sipas një studimi të vitit të kaluar nga gjiganti i kontabilitetit PricewaterhouseCoopers. Raporti zbuloi gjithashtu se punonjësit ishin 1.5 herë më të përqendruar në klasat VR. Të tjerë theksojnë se trajnimi VR është shpesh më efektiv me kosto dhe më i sigurt se trajnimi në botën reale, veçanërisht nëse po mësoni dikë të bëjë një punë të rrezikshme. Në vend që të vendosin dikë direkt në një mjedis me rrezik të lartë, si p.sh. një platformë nafte, fabrikë kimike ose një dhomë urgjence spitali, ata mund të kalojnë së pari një simulim VR.
Për më tepër, shumë sisteme trajnimi VR i japin përdoruesit komente dhe jo një shefi njerëzor. Një ofrues i tillë është VirtualSpeech me bazë në Londër, i cili ofron trajnime të bazuara në VR për aftësitë e të folurit në publik dhe udhëheqjes.
Disa njerëz thuhet se janë më të hapur ndaj reagimeve negative nëse ato vijnë nga një kompjuter. Dhe themeluesja dhe shefi ekzekutiv i VirtualSpeech, Sophie Thompson, thotë se kompjuterët shpesh janë më të mirë për ta dhënë atë.
“Njerëzit nuk janë të mirë për të dhënë komente të sinqerta dhe ju duhet të pyesni në mënyrë eksplicite. Ndërsa një makinë nuk shqetësohet për ndjenjat tuaja.” Sidoqoftë, trajnimi VR nuk është pa kritikët e tij. Për shembull, disa përdorues thuhet se e shohin të pakëndshme përvojën e veshjes së syzeve VR, ose i bën ata të ndihen të trullosur ose të përzier, të tjerë ankohen për dhimbje koke ose lodhje të syve.
Znj. Fitzmaurice e Ernst & Young pajtohet se sektori ka nevojë për më shumë rregullime. “Arritja e drejtpeshimit midis qeverisjes dhe inovacionit është çelësi,” thotë ajo.
“Duhet të lejoni mjaftueshëm për të lejuar që inovacioni të ndodhë, dhe ju dëshironi qeverisje të mjaftueshme – në fakt, njëri ushqen tjetrin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.