Raporti i Forrester për përdorimin e smartphone-ëve deri në vitin 2022 - Business Magazine Albania

Raporti i Forrester për përdorimin e smartphone-ëve deri në vitin 2022


Dy të tretat (66%) e popullsisë së botës, ose më shumë se 5.5 miliardë njerëz, pritet të përdorin pajisjet mobile deri në vitin 2022, sipas një parashikimi të ri global.

Firma kërkimore Forrester gjithashtu tha se pret që numri i abonentëve të smartphone-ëve globalisht të arrijë në 3.8 miliardë në pesë vitet në vazhdim, duke kaluar mbi 50% deri në vitin 2017.

Bazuar në një studim të më shumë se 9.000 konsumatorëve, të kombinuar me analiza të tjera dhe të dhëna historike që shkojnë deri në vitin 2009, Forrester vuri në dukje se abonentët e smartphone-ëve nga shtete të Azisë dhe Amerikës Latine do të vazhdojnë të jenë tregjet më të mëdha në rritje gjatë pesë viteve të ardhshme.

Lexo: Raporti për shpejtësinë e internetit në smartphone në të gjithë botën për 2017

Globalisht, Android pritet të kapë pothuajse tre të katërtat (73%) e tregut të smartphone-ëve këtë vit, duke arritur në 1.8 miliardë përdorues, ndjekur nga Apple (21%) dhe Windows (4%).

Smartphone-ët me ekran të madh po kontribuojnë në rënien e përdoruesve të tabletëve, shtoi raporti i Forrester duke pritur që vlera e përgjithshme e tabletëve të bjerë nga 615 milionë në vitin 2016 në 579 milionë në 2022.

Inkurajuese për prodhuesit e tabelave është fakti se Forrester parashikoi që tabletët në pronësi të bizneseve do të rriten me një normë mesatare prej 6.9% në 2022.

Lexo: Tableti që do të zëvendësojë letrën

Raporti i Forrester ofroi të dhëna për rritjen e shpejtë të celularit në mbarë botën, por gjithashtu sugjeroi që tregu i telefonave “të vjetër” nuk duhet injoruar.
Megjithëse numri i abonentëve të telefonëve të vjetër pritet të zvogëlohet në 433 milionë në vitin 2022, krahasuar me 3.8 miliardë abonentë të smartphone-ëve, më shumë se 1 miliardë abonentë ende parashikojnë të përdorin këto telefona në vitin 2017 dhe 845 milionë në vitin 2018.

“Nokia lançoi telefonin ikonë 3310 për të kapur këtë treg në Shkurt të vitit 2016, duke synuar tregjet në zhvillim si India,” vuri në dukje raporti. “Ne presim që deri në vitin 2020, rreth 433 milionë abonentë do të vazhdojnë të përdorin telefonat e vjetër si telefon primar.”

Lexo: Nokia 3310 rikthehet me baterinë që zgjat 1 muaj dhe me Snake

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0