Tregtia online: vendim i ri për rritjen e sigurisë së konsumatorit - Business Magazine Albania

Tregtia online: vendim i ri për rritjen e sigurisë së konsumatorit

tregtia online

Teksa pandemia tregoi se tregtia online pa një zhvillim mjaft të madh, Ministria e Financave dhe Ekonomisë ka marrë hapin e parë drejt formalizimit.

Delina Ibrahimaj ka njoftuar vendimin e ri të Këshillit të Ministrave, që sipas saj rrit sigurinë e konsumatorit:

“Vendimi që kaluam sot ka të bëjë me mbrojtjen e konsumatorëve, me disa saktësime që duhet të kenë kontratat e këtij lloj tregtimi, me qëllim që konsumatori kur blen një produkt apo shërbim online të jetë i mbrojtur. Konkretisht, vendimi ka të bëjë me saktësimin e periudhës së kthimit të mallrave, e cila është 14 ditë nga dita që konsumatori merr mallin në shtëpi. Pra, konsumatori ka të drejtë 14 ditë që ta kthejë mbrapsht këtë produkt”, tha Ibrahimaj.

Po ashtu, ajo theksoi se vendimi ka të bëjë edhe me shërbimet e pagesave. “Vitin e kaluar ka pasur një ndryshim në ligjin e pagesave dhe përmes këtij projektvendimi saktësohet dhe ka një siguri më të lartë në shërbimin e pagesave të konsumatorit”, u shpreh Ibrahimaj.

E pyetur mbi bizneset online që nuk janë subjekte tatimore, Ibrahimaj theksoi se “ka një taskforcë që është ngritur dhe ka për qëllim identifikimin e subjekteve pa NIPT”.

Lidhur me pagesën e taksave nga këto subjekte, Ibrahimaj theksoi se “ato do të funksionojnë si biznes fizik”.

Sektori i tregtisë online

Por, sektori i tregtisë online në Shqipëri është hasur me probleme të shumta. Shumica e bizneseve të përfshirë në sektor e kanë mjaft të vështirë për t’u formalizuar, për shkak edhe të infrastrukturës që mungon si dhe interesimit të ulët të njerëzve. Por, tregu i ka gjetur mënyrat.

Lexo: 3 gjërat që do t’ju bëjnë më të lumtur sesa të fitoni llotarinë, sipas një profesori të Harvardit

Në vitet e fundit ka pasur një interes të shtuar për hapjen e postave private, të cilat janë shtuar dhe kanë luajtur një rol kryesor gjatë pandemisë, duke iu përshtatur edhe strukturës së informalitetit.

Shpeshherë kompanitë në këtë sektor nuk përmbushin detyrimet e tyre në shërbimin e shpejtë dhe cilësor ndaj klientëve, ndërsa komisionet e larta në transfertat bankare dhe vështirësia e aksesit në to kanë bërë që shumë kompani të përdorin me detyrim shërbimim nëpërmjet pagesave me para në dorë. Business Magazine ka raportuar për vështirësitë e sektorit e-comemerce, duke filluar nga mënyrat e pagesës deri tek shërbimi final.

Ndërkohë edhe Banka Botërore ka qenë një nga aktorët që ka bërë thirrje për avancimin e këtij tregu, duke treguar se Shqipëria ka një potencial të lartë.

Lexo: Lulëzon tregtia online. Ja lista e subjekteve ku mund të porosisni online

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0