Pyetjet që u bën ky miliarder kandidatëve gjatë intervistës së punës - Business Magazine Albania

Pyetjet që u bën ky miliarder kandidatëve gjatë intervistës së punës


Intervistat për punë janë gjithmonë të parehatshme, pasi ato ngjallin një ndjenjë frike dhe shqetësimi. Ndaj, pa marrë parasysh përgatitjen dhe aftësitë, të gjithë kanë frikë se do të thonë diçka pa lidhje kur u shtrohet për shembull kjo pyetje: “Çfarë ju bën juve të përshtatshëm për këtë pozitë?” Po, sikur të merreni në pyetje nga një biznesmen miliarder, si do të reagonit?

Duke folur për ‘New York Times’, miliarderi 33-vjeçar, Drew Houston – që është themelues i Dropbox – ka zbuluar pyetjet të cila ua parashtron kandidatëve potencialë që konkurrojnë për punë, transmeton Telegrafi.

Këto janë pyetjet e tij të preferuara:

“Kush është më i miri në botë, në punën që ju e bëni, dhe nga kush keni ndikim?”

“Çfarë keni mësuar gjatë muajit të kaluar?”

“Sikur të ktheheshit dhjetë vite pas, çfarë këshille do t’i jepnit vetes suaj më të re?”

“Cilat janë mësimet më të mira, që i keni përvetësuar?”

Me anë të këtyre pyetjeve, ai pretendon të zgjedh personat e duhur, që me të vërtetë e duan punën për të cilën konkurrojnë.

“Personat e suksesshëm, janë vetëm ata që dinë ta ndajnë të mirën nga e përkryera”, ka thënë miliarderi Houston.

 

/Telegrafi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0