Pse ZARA quhet ZARA?

Pse ZARA quhet ZARA?


Zara është një ndër dyqanet e veshjeve më të frekuentuara në botë, e kjo falë arritjes së gjetjes së një të mesmeje të artë. Nuk po flasim për cilësinë e klasit të parë, por nuk mund ta konsiderojmë as si ndër më të dobëtat në këtë drejtim. Çmimet e vendosura janë mesatarisht të lira, ndërsa modelet shpesh herë bëhen shumë tërheqëse në sytë e klientëve.

Nga ana tjetër, ZARA tingëllon sa i zakonshëm, aq dhe tërheqës për veshin. Por, ç’do të thotë ky emërtim ekzaktësisht?

Amancio Ortega ishte themeluesi i firmës, i cili hapi dyqanin e parë më 1975, në A Coruña Galicia të Spanjës. I apasionuar shumë pas filmit Zorba the Greek, Ortega vendosi ta quante kështu sipërmarrjen e tij.

Lexoni: 10 mësime suksesi për sipërmarrësit nga Amancio Ortega, themeluesi i Zara

Gjithçka dukej në rregull, derisa Amancio zbuloi se pak metra më tutje, në të njëjtën rrugë, ndodhej një lokal me të njejtin emër. Kështu, themeluesi i firmës thjesht vendosi të ruante disa nga shkronjat e emrit fillestar, e i rregulloi në tabelë në mënyrë të tillë, që fjala e formuar të lexonte ZARA.

Me pak fjalë, nuk ka ndonjë kuptim të veçantë; është thjesht një aksident fatlum, që sot rezulton ndër kompanitë më fitimprurëse në botë.

/WhoWhatToWear

https://www.youtube.com/watch?v=jeNsr_nQEfE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0