Fakti që mediat sociale ndihmojnë biznesin tuaj duke nxitur trafikun, duke bërë njohjen e markës tuaj dhe duke gjeneruar të ardhura është i njohur. Për më tepër, ka grupe të ndryshme përfitimesh që ofron. Ndërsa shumica e bizneseve përdorin mediat sociale për njohjen e markës (brand recognition), 80% e tyre nuk janë në dijeni të mjeteve të duhura që do t’i ndihmojnë ata të arrijnë një rritje më të mirë.
Lexoni: Çfarë është Social Media Marketing?
Ofron rritje të trafikut
Trafiku juaj mund të jetë i kufizuar për klientët tuaj të rregullt që ju vizitojnë shpesh. Të kontaktosh me njerëzit përtej këtij rrethi mund të jetë një detyrë e vështirë nëse nuk miraton strategjinë e duhur të marketingut. Përveç kësaj, ka njerëz të ndryshëm që vizitojnë faqen tuaj. Profili juaj i mediave sociale duhet të jetë vetëm përzierja e duhur që i përshtatet të gjitha llojeve të personave dhe i tërheq ata. Me kaq shumë diversitet në natyrën dhe mentalitetin e njerëzve që ju vizitojnë, ju duhet t’i ofroni diçka çdo lloji.
Përmbajtja juaj duhet të tërheqë dhe të ofrojë një vlerë për të gjithë klientët potencialë që hasin në faqen tuaj. Një shembull, një qytetar i moshuar mund të kërkojë një produkt me një fjalë kyçe, por i njëjti produkt mund të kërkohet nga një i ri me një emër tjetër. Ju duhet ta identifikoni këtë fakt dhe ta shtoni në strategjinë tuaj për të biseduar në mënyrë efektive me një klientelë më të gjerë.
Rritja e ndërgjegjësimit të markës
Mediat sociale ju ofrojnë një mundësi për të bashkuar përmbajtjen tuaj më të mirë për t’ia paraqitur atë klientëve tuaj dhe për të rritur ndërgjegjësimin për markën tuaj. Nga të gjitha teknikat e marketingut digjital, marketingu i mediave sociale është mënyra më e mirë për ta përhapur atë dhe për të rritur shumëfishin e vizibilitetit tuaj. Kjo mund të arrihet përmes:
- Krijimit të profileve të rrjeteve sociale për markën
- Ndërveprimit me klientët
- Kërkimit nga punonjësit, klientët e rregullt që të pëlqejnë dhe shpërndajnë faqen tuaj
Procesi është efikas në kohë dhe ju zë vetëm disa orë në ditë, ndërsa ofron një mori përfitimesh. Këto përfshijnë rritjen e ekspozimit ndaj një audiencë më të gjerë.
Renditja e përmirësuar e motorëve të kërkimit
SEO- Optimizimi i motorit të kërkimit siguron renditje më të larta të faqeve dhe rrit trafikun si asnjë metodë tjetër. Është jetike për të përshpejtuar rritjen tuaj në mediat sociale. Është një metodë që ju mundëson të renditeni në pozicionet më të mira për shkak të fjalëve tuaja kyçe.
Pasi të keni përmbajtje cilësore, mund të jeni të sigurtë për gjenerimin e trafikut organik në faqen ose faqen tuaj të internetit. Trafiku organik është numri i njerëzve që kërkojnë në Google ose motorë të tjerë kërkimi dhe gjejnë faqen tuaj të internetit. Kjo rrit ndjeshëm shanset tuaja për të zgjeruar praninë tuaj në internet, pasi njerëzit vërtetë të interesuar do ta ndajnë dhe do ta pëlqejnë faqen ose përmbajtjen tuaj.
Normat më të larta të konvertimit
Sa më e madhe të jetë dukshmëria, aq më të larta janë normat e konvertimit. Ky është një përfitim i madh i SMM pasi çdo postim, qofshin imazhe, video, tekste ndihmon shikueshmërinë tuaj, gjë që nga ana tjetër rrit trafikun. Të gjitha këto postime, video, etj. janë mënyra se si ndërveproni me shikuesit tuaj. Kjo çon në lidhjen e audiencës me ju dhe identifikimin me markën tuaj. U lë atyre përshtypje dhe ndihmon në krijimin e një lidhje emocionale me markën.
Hulumtimet kanë treguar se mbi 50% e marketerëve besojnë se investimi i kohës në ndërtimin e marrëdhënieve me klientët ka dhënë rezultate të shkëlqyera. Jo vetëm që rrit shanset e konvertimit, por gjithashtu rrit shanset për të zgjeruar bazën tuaj besnike të klientëve.
Kënaqësia e përmirësuar e klientit
Duke qenë se platformat e mediave sociale ju ndihmojnë të komunikoni me klientët tuaj, ato gjithashtu i lejojnë ata të kontaktojnë me ju. Ata çojnë mesazhe, komente, pëlqejnë dhe ndajnë përmbajtjen tuaj. Kur vlerësoni gjestin e tyre, sigurisht që do të ketë një efekt të mirë në marrëdhënien tuaj me ta. Mirënjohja është një mënyrë e shkëlqyer për të vlerësuar përpjekjet e tyre për të marrë kohë për markën tuaj dhe për t’ju bërë të ditur mendimet e tyre.
Kjo përgjigje nga ju ose pranimi i komenteve të tyre inkurajon klientin tuaj që të kthehet në faqen tuaj dhe të lidhet me markën. Po kështu, shumica e klientëve gjithashtu mund t’ju njoftojnë për ankesat e tyre ose ndonjë reagim tjetër në lidhje me përvojën e tyre. Trajtimi i shqetësimeve të tyre do të ndihmonte në zhvillimin e një lidhjeje të fortë. Kjo ju ndihmon të arrini kënaqësinë e përmirësuar të klientit.
Promovojnë besnikërinë ndaj markës
Platformat e mediave sociale ofrojnë, përveç përfitimeve të përmendura tashmë, një lehtësi të veçantë për të zhvilluar një bazë besnike klientësh. Kur ndërveproni me klientët tuaj rregullisht, kjo shton koeficientin e kënaqësisë dhe lumturisë. Kjo nga ana tjetër është përgjegjëse për të pasur një klient që kthehet vazhdimisht. Besnikëria ndaj markës, siç e dimë, është një nga faktorët kryesorë që forcon shëndetin financiar të biznesit tuaj.
Lexoni: 7 gjërat që nuk duhet të bëni në rrjetet sociale
Me kosto efektive
Kur bëhet fjalë për ndjekjen e një strategjie efektive marketingu është gjithashtu me kosto efektive, marketingu i mediave sociale fiton garën. Përveç përfitimeve të ndërveprimit të lehtë me njerëzit, ai lehtëson një kthim më të madh të investimit. Fillimisht, rritja mund të mos jetë e madhe. Nëse keni një strategji marketingu me pagesë, përpiquni të mos investoni shuma të mëdha dhe prisni të shihni se si funksionon investimi juaj.
Pasi të keni testuar ujërat, bëni investime më të mëdha për të përforcuar kthimet tuaja. Për shembull, nëse doni të fitoni para nga mallrat e personalizuara, atëherë dizajnoni veshjet tuaja dhe filloni të shisni sot duke zbatuar gjithashtu mediat sociale si një nga gurët themelorë të strategjisë suaj të marketingut. Duhet të vëreni se nëse strategjia juaj ka qenë efektive dhe e mirëinformuar, nuk do të kishte mungesë mundësish për konvertim; për rrjedhojë, duke mbështetur faktorin e tij me kosto efektive.
Rritja e autoritetit të markës
Autoriteti i markës i referohet statusit tuaj të tregut dhe sa komandues dhe i sigurtë ndihet marka juaj. Autoriteti i markës mund t’i atribuohet kënaqësisë së klientit dhe besnikërisë së klientit; pa të cilat marka juaj nuk do të kishte një bazë të fortë për t’u mbështetur.
Është për shkak të ndërveprimit tuaj të qëndrueshëm dhe krijimit të lidhjeve që klientët vazhdojnë t’i kthehen markës. Prandaj, duhet të keni një normë më të mirë të mbajtjes të klientit. Për më tepër, komentet dhe vlerësimet pozitive të marra prej tyre në platforma të ndryshme e forcojnë më tej vlerën e tregut të markës suaj. Kjo rezulton në një autoritet të rritur të markës.
Merrni të dhënat nga tregu
Mediat sociale janë metoda më e mirë për të mësuar rreth ideve dhe dëshirave të klientëve tuaj dhe për të folur drejtpërdrejt me ta. Përdorimi i mediave sociale si një shtesë për kërkimin tradicional mund t’ju ndihmojë të mblidhni informacionin që do t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë tregun tuaj. Ju mund të përdorni mjete të tjera analitike të mediave sociale për të vlerësuar demografinë e klientëve tuaj pasi të keni krijuar një bazë ndjekësish të konsiderueshëm.
Ju do të jeni në gjendje të shihni idetë dhe nevojat e klientëve duke analizuar sjelljen në profilet tuaja. Kjo nuk do të ishte e mundur pa një prani në rrjetet sociale.
Lidershipi
Përdorimi i mediave sociale për të ndarë materiale inteligjente dhe të shkruara mirë është një qasje e mrekullueshme për të vendosur veten si një autoritet dhe lider mendimi në profesionin tuaj. Nuk ka një qasje të vetme për të qenë një lider i mendimit; duhet punë shumw që mund të ndihmohet nga rrjetet sociale. Merrni pjesë në ndërveprimet e mediave sociale dhe rrisni praninë tuaj për të identifikuar veten si një autoritet.
Rrisni angazhimin e klientit dhe vendosni autoritetin tuaj duke qenë proaktiv. Të qenit i aftë për të komunikuar me klientët tuaj vepron si një lidhje që ata mund ta vlerësojnë gjithmonë; kjo, nga ana tjetër, ju ndihmon të arrini qëllimet tuaja të marketingut.
Çfarë është strategjia e marketingut në mediat sociale?
Një strategji e marketingut të mediave sociale i referohet procesit të hartimit të të gjithë paraqitjes se kur, si dhe pse do të postoni përmbajtjen në kanalet e biznesit tuaj nëpër platformat e mediave sociale.
Përveç bërjes së postimeve informuese në kanale, strategjia e mediave sociale drejton një plan të mirëmenduar dhe ju fuqizon të arrini qëllimet tuaja. Strategjia e mediave sociale ka të bëjë me planifikimin e detyrave përpara se të filloni t’i zbatoni ato. Ai përfshin të gjitha detyrat dhe planifikimin që duhet të bëni përpara se të vazhdoni më në fund të ndërtoni një biznes të madh hap pas hapi.
Ju mund të pyesni veten për avantazhet e strategjisë së mediave sociale dhe pse është e nevojshme. Ashtu si përpara fillimit të gatimit, ne hartojmë një menu dhe mbledhim përbërësit e papërpunuar, strategjia e mediave sociale ju lejon të merrni një ide për aspektet e ndryshme që lidhen me biznesin tuaj.
Strategjia e mediave sociale është instrumentale në dhënien e përgjigjeve për këto pyetje:
- Identifikimi dhe përcaktimi i audiencës suaj
- Ndihmon në krijimin e njohjes dhe perceptimit të markës
- Përcakton llojin e përmbajtjes që synon audiencën e duhur
- Përcakton platformat e mediave sociale që do të ishin më të frytshme
- Përcaktimi i qëllimeve dhe rezultateve
- Arritja e objektivave të shumta të mediave sociale
Të gjithë këta faktorë e bëjnë thelbësor hartimin e një strategjie të mediave sociale për një biznes të suksesshëm dhe të frytshëm online.
Filloni marketingun në mediat sociale
Pasi të keni mësuar për përfitimet e përdorimit të mediave sociale në biznes, ju po përpiqeni të zgjeroni kompaninë tuaj dhe keni vendosur se një prani më e mirë në mediat sociale është rruga për të shkuar. Megjithatë, ku të filloni?
Me kaq shumë aplikacione dhe platforma me miliona përdorues dhe kaq shumë materiale që presin për t’u zbuluar, disa hapa fillestarë në botën e marketingut të mediave sociale mund të jenë dërrmuese dhe frikësuese. Përveç kësaj, përcaktimi i qëllimeve tuaja, identifikimi i pritshmërive tuaja nga procesi mund të jetë një pjesë e vogël.
Le të fillojmë duke marrë përgjigjen
Së pari ju duhet të bëni disa nga pyetjet më të thjeshta. Planifikimi dhe strategjia mund të jetë vija juaj fillestare.
Hulumtoni dhe krijoni një strategji marketingu në media sociale
Krijimi i një strategjie marketingu në mediat sociale është një punë e detajuar. Ndërtimi i strategjisë suaj SMM duhet të jetë realist dhe duhet të përfshijë pikat e mëposhtme:
- Rritja e kontaktit me një audiencë më të madhe
- Rritja e ndërgjegjësimit për markën
- Gjeneroni pjesëmarrje dhe rritni konvertimet
- Nxitja e marrëdhënieve me klientët
- Mësoni nga konkurrentët
- Hulumtoni personalitetet dhe audiencën e blerësve
- Përcaktoni se në cilat platforma sociale do të marketoni
- Krijoni përmbajtje unike dhe tërheqëse
- Organizoni një orar për postimet tuaja
- Analizoni ndikimin dhe rezultatet tuaja
Jini konsistent me oraret tuaja
Kjo do të thotë që sipërmarrësit duhet të ruajnë konsistencën me përmbajtjen e tyre në të gjitha kanalet. Sipërmarrësit duhet të përcaktojnë një plan se çfarë informacioni do të japin dhe kur do ta ndajnë atë. Një plan publikimi i rregullt do të garantojë që kompania të mbajë një prani efektive në internet. Për më tepër, krijimi i një kalendari garanton që strategjisë së marketingut të mediave sociale t’i kushtohet vëmendja që meriton dhe të mos anashkalohet mes punëve të tjera të biznesit.
Personalizojeni dhe shpërndajeni
Klientët vizitojnë faqen për materialin që ofron. Si rezultat, bizneseve u kërkohet të kurojnë materialin bazuar në preferencat e audiencës dhe ta ndajnë atë në kanalet e mediave sociale bazuar në ato prirje. Për ta bërë materialin tërheqës, ai mund të kurohet nga burime të shumta. Sipërmarrësit duhet të kuptojnë pse klientët ndjekin faqen e internetit dhe kthehen në të. Prandaj, është e rëndësishme të personalizoni faqet dhe të bëni postime në lidhje me këto preferenca, dhe më pas t’i ndani ato në të gjitha kanalet e mediave sociale.
Jini të shpejtë
Për të qenë një kampion i mediave sociale, sipërmarrësit duhet gjithashtu të jenë të shpejtë dhe këmbëngulës. Kjo nënkupton që pronarët e bizneseve duhet t’u përgjigjen sa më parë mesazheve të klientit ose çdo forme tjetër ndërveprimi që ata kanë me klientët. Koha e kthimit është thelbësore gjatë angazhimit me klientët. Kjo tregon se llogaritë e mediave sociale të kompanisë janë mjaft aktive dhe kujdesen për opinionet e klientëve të saj.
Aktivitete ndër-promocionale
Bizneset i promovojnë postimet e tyre nëpër platforma pasi janë të sigurtë se audienca e tyre e synuar është e pranishme dhe ka gjasa t’i vërejë ato. Kjo funksionon në dy mënyra për kompaninë. Së pari, ato po shihen vazhdimisht në të gjitha ato platforma që klientët e tyre të synuar ka të ngjarë të jenë të pranishëm. Së dyti, kompania mund të jetë e sigurtë se do të rrisë bazën e saj të klientëve në të gjitha kanalet. Ndër-promovimi u jep bizneseve një mundësi për t’i bërë të ditur klientëve të tyre në një kanal për praninë e tyre edhe në kanalet e tjera; në këtë mënyrë, duke çuar në një bazë të zgjeruar klientësh.
Rrisni bazën tuaj të audiencës
Sa më i madh të jetë vëllimi i ndjekësve, aq më të mira janë perspektivat për marketing dhe branding. Kjo nga ana tjetër lehtëson ndërgjegjësimin më të mirë të markës që hedh themelet e zgjerimit të biznesit. Prandaj, konsiderohet thelbësore për të zgjeruar audiencën tuaj jo vetëm në një platformë sociale, por në të gjitha platformat e mediave sociale. Kjo është një nga këshillat që duhet të kenë parasysh marketerët e rinj të mediave sociale.
Lexoni: Me përfundimin e Spark.me 2022, presim që dikush të fluturojë në Spark.me 2023
Bindni klientët për angazhim
Inkurajimi i audiencës që të ndjekë dhe të vazhdojë t’i rikthehet markës është një proces i vazhdueshëm. Për ta arritur këtë, bizneset duhet të dalin vazhdimisht me sipërmarrje të reja dhe emocionuese për ta mbajtur audiencën të zhytur dhe të interesuar për produktet e kompanisë. Për ta bërë këtë, marketerët mund të eksperimentojnë me lloje të ndryshme të përmbajtjes dhe të bëjnë postime informuese rreth produkteve dhe shërbimeve të kompanisë.
Prezantoni një shumëllojshmëri të përmbajtjes dhe përmirësoni ndërveprimin
Audienca juaj mund të mërzitet nga përmbajtja monotone që postohet. Në fund të fundit, askujt nuk i pëlqen të shohë të njëjtin lloj përmbajtjeje pa pushim. Si pronar biznesi, ju duhet të zgjeroni kufijtë e llojeve të përmbajtjes që shkojnë në kanalet tuaja. Ju gjithashtu mund të publikoni artikuj të rinj, tendencat më të fundit dhe të ardhshme në fushat përkatëse për të ngjallur kuriozitet tek audienca.
Postimi i videove dhe imazheve ose grafikave interesante që nuk janë vetëm informuese, por gjithashtu ofrojnë një pasqyrë në funksionimin e brendshëm të kompanisë, mund ta lejojë audiencën të lidhet lehtësisht me markën. Gjithashtu, ftesa për komente dhe bërja e procesit ndërveprues janë mënyra për të inkurajuar audiencën të marrë pjesë më shumë në aktivitetet e mediave sociale të markës.
Monitoroni Insights
Ky do të ishte më i vlefshmi dhe më i rëndësishmi nga të gjithë komponentët kur filloni me marketingun e mediave sociale. Monitorimi dhe mësimi nga gabimet tuaja ose introspektimi i performancës suaj përmes një projekti do t’ju ndihmojë të planifikoni më mirë për të ardhmen.
Ju gjithashtu mund të përfshini gjurmimin e performancës së konkurrentëve tuaj, gjë që do t’ju ndihmojë të vlerësoni truket që funksionojnë dhe ato që nuk do të funksionojnë. Të gjitha rezultatet e kësaj analize mund të përdoren për të optimizuar përpjekjet tuaja, si në aspektin financiar ashtu edhe në aspektin promovues.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.