Kodi postar, demografia dhe popullsia lokale do të diktojnë suksesin e themelimit tuaj.
Restorantet, si me çdo pasuri tjetër të paluajtshme, varen nga vendndodhja si shtytësi kryesor për investime. Gjetja e vendit të duhur kërkon kohë, përpjekje dhe kujdes për t’u siguruar që do të jeni në përputhje me atë që do të lejojë ligji lokal i vendndodhjes. Përcaktimi i cilësimit optimal për vendndodhjen e restorantit tuaj do të përcaktojë kushtet dhe parametrat e tarifës suaj të qirasë, si dhe vlerën e pronës suaj.
Lexoni: Të rinjtë po sfidojnë inflacionin duke planifikuar pushime “të paharrueshme” verore
Më poshtë është një listë e faktorëve të tjerë përcaktues që lidhen me rëndësinë e gjetjes së vendndodhjes së përsosur për restorantin tuaj.
Popullsia dhe demografia
Franshizat e restoranteve që ofrojnë ndihmë për zgjedhjen e vendndodhjes shpesh kanë grupin e tyre të udhëzimeve të rrepta se ku mund të vendosen objektet e tyre. Një pjesë e madhe e këtyre konsideratave varet nga popullsia lokale dhe demografia – veçanërisht në rrezen tipike të territorit prej tre deri në pesë milje. Këto “sondazhe në terren” mund të jenë kosto-ndaluese për individët, por ia vlen investimi për franshizat. Ato marrin parasysh moshën e popullsisë vendase, gjininë, nivelin arsimor, të ardhurat e familjes dhe statusin e familjes, të cilat, kur përpilohen në një raport, do t’i sigurojë pronarit të restorantit një seksion të detajuar të konsumatorëve që jetojnë brenda territorit. Kur zbërthehen më tej, profilet ose personat e klientëve mund të zhvillohen për të pasqyruar tregun kryesor të synuar.
Llojet dhe stilet
Lloji i restorantit do të zbulojë vlerën e vendosur në vendndodhje dhe nëse është apo jo i pozicionuar për sukses. Le të krahasojmë restorantet me shërbim të shpejtë (QSR) kundrejt restonateve fine diners. Tregu i synuar i QSR-së është i interesuar për ushqimin e mirë që shërbehet shpejt dhe me çmim të lirë – çmimi dhe komoditeti i tyre premium. Sipas kësaj logjike, një vendndodhje ngjitur me një kampus kolegji mund të ishte ideale, ndërsa një kod postar me një brez të pasur dhe më të vjetër do të ishte më i përshtatshëm për restorante fine diners. Në secilin rast, është e rëndësishme të sigurohet një vendndodhje e spikatur, parkim dhe hyrje dhe dalje e mirë në pronë. Të kesh dukshmëri dhe një linjë të mirë të vendndodhjes është gjithashtu thelbësore. Siç thonë, “larg syve, larg mendjes” – krijo një vend ku do të vihesh re lehtësisht.
Vëzhgimi i konkurrencës
Në përcaktimin e vendndodhjes më të mirë për një restorant franshizë, pronarët duhet të shpresojnë të gjejnë një vendndodhje pa ndonjë konkurrencë të drejtpërdrejtë. Një trend që vazhdon të fitojë popullaritet është grupimi i restoranteve dhe bareve në rrethe të ngjeshur argëtimi. Shihni nëse zhvilluesit në zonën tuaj janë përfshirë në këtë propozim, atëherë mund të përcaktoni nëse koncepti i restorantit tuaj u ofron konsumatorëve një përvojë unike ngrënieje në një zonë me trafik të lartë.
Kur vendndodhja juaj është kudo që dëshironi të jetë
Ka disa koncepte franshize të lidhura me restorantet që nuk varen nga gjetja e vendndodhjes së përsosur, ngjitur me tregun tuaj të synuar dhe pa ndonjë konkurrencë të drejtpërdrejtë. Në fakt, vendndodhja e përsosur e restorantit mund të jetë kudo nëse blini një franshizë të lëvizshme, hotelerie, dërgese ose kuzhine fantazmë. Do t’ju duhet të hetoni se si lejohen këto operacione në zonën tuaj, por këto katër opsione vijnë me më pak rreziqe të përgjithshme.
Lexoni: Katër ‘punë ëndrrash’ për njerëzit që duan të udhëtojnë
Industria e restoranteve u dëmtua shumë gjatë pandemisë, pasi shqetësimet e shëndetit publik i detyruan institucionet të evoluojnë dhe të përshtaten brenda natës. Rreth 10% e të gjitha restoranteve nuk ishin në gjendje të qëndronin fitimprurës, por ka prova që kjo industri po rikthehet në një mënyrë të fuqishme. Ju mund ta dëshmoni këtë në mënyrat se si po ndryshon vetë modeli i biznesit. Është një kohë emocionuese për franshizat e restoranteve, kështu që hetoni modelet e biznesit që tërheqin restorantin tuaj të brendshëm dhe sigurohuni që të gjeni vendin e përsosur për të ngritur dyqanin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.