Pse puna në distancë nuk duhet të debatohet më - Business Magazine Albania

Pse puna në distancë nuk duhet të debatohet më

puna në distancë

Organizatat përballen me pengesa të të gjitha llojeve. Demonizimi i punës në distancë ose vendosja e punës në zyrë në një piedestal nuk është zgjidhja dhe të dhënat e fundit e mbështesin këtë.

Njoftimi i fundit i Elon Musk se punonjësit e Tesla-s nuk mund të punojnë më nga shtëpia ndezi shumë diskutime. Në emailet e zbuluara, Musk i tha stafit që duan të vazhdojnë të punojnë nga distanca se mund të “bëjnë sikur punojnë diku tjetër”. Ndërsa nuk është i panjohur për të bërë ato që disa i konsiderojnë deklarata përçarëse, Elon Musk nuk është i vetmi themelues që mendon se njerëzit që punojnë nga shtëpia “nuk po bëjnë asgjë”.

Debati për punën në distancë vazhdon

Disa drejtues kompanish besojnë se puna afatgjatë në distancë është një detyrim financiar. Punonjësve që punojnë nga shtëpia u mungon produktiviteti, thonë ata. Ish-CEO i Google Eric Schmidt i tha CNBC, “Unë nuk e di se si ju ndërtoni një menaxhim të shkëlqyer virtualisht”. CEO i Goldman Sachs, David Solomon, tha se kultura e punës në distancë është një “gabim” që duhet korrigjuar “sa më shpejt të jetë e mundur”.

Megjithatë, të tjerë pyesin nëse kjo është thjesht një “perde tymi”; spekulimi i Musk për marrjen e një vendimi që padyshim do të bëjë që një pjesë e konsiderueshme e stafit të largohet spontanisht, krijon një mundësi për të shmangur kryerjen e çdo pushimi të nevojshëm në shkallë të gjerë. Markat e mëdha tashmë po presin për të gjuajtur anëtarët e eksodit të pritshëm të Tesla-s, mes tyre që është edhe Amazon.

Kjo nuk është një teori aq e çmendur, pasi shumë kompani po ristrategjizojnë dhe po konsiderojnë zvogëlimin e përmasave mes rënies së fundit ekonomike.

Lexoni: Video të shkurtra?! Ja si po reagojnë platformat e ndryshme të mediave sociale

Sipas Global Workplace Analytics, “punëdhënësi tipik mund të kursejë rreth 11,000 dollarë në vit për çdo person që punon në distancë gjysmën e kohës”. Nga ana tjetër, punëtorët mund të kursejnë midis 2500 dhe 4000 dollarë më shumë në vit duke punuar vetëm gjysmën e orëve të tyre nga distanca.

Gjatë periudhave më të dobëta, kursimet si këto mund t’i ndihmojnë të dyja palët të qëndrojnë më mirë. Menjëherë pas bllokimeve të Covid-19, shumë kompani gjetën krahët e tyre si operacione të reja pune në distancë. ndërsa kjo ishte një lëvizje e bërë nga nevoja, shumë vendosën ta bënin këtë të përhershëm.

Twitter, Spotify dhe Facebook janë mes tyre. Në Twitter, Jack Dorsey u kërkoi anëtarëve të ekipit të punonin nga shtëpia nëse dëshironin në një email të gjithë kompanisë dërguar vitin e kaluar, duke vënë në dukje ndikimin pozitiv që kishte bërë ndërrimi në nivelet e tij të produktivitetit.

Njerëzit ndihen rehat me atë që dinë

Realiteti është se puna në një zyrë është mënyra se si janë bërë gjërat për breza. Shumë prej atyre që janë tani në pozita lidershipi kanë arritur rrugën e tyre përmes këtij sistemi dhe e kuptojnë atë, gjejnë ngushëllim në të dhe mund të supozojnë se kjo është mënyra e vetme që çdo gjë kuptimplotë mund të arrihet në një shkallë të gjerë.

Funksionalisht, është më e lehtë të operosh brenda “status quo-së”. Nëse si kompani, gjithmonë keni qenë të mbështetur në ndërveprimet personale, rishikimi i gjithçkaje për të akomoduar punën në distancë mund të duket e frikshme.

Sigurisht, puna në një zyrë ka përfitimet e saj, si frymëzimi i miqësisë së ekipit dhe mundësitë më të arritshme për të ndërtuar kulturën e kompanisë. Por nuk është gjithashtu një dështim, dhe thjesht një strategji e tillë nuk garanton kultivimin e kulturës së fortë të kompanisë, një fuqi punëtore produktive ose një biznes të suksesshëm. Sigurisht, menaxhimi i një fuqie punëtore në distancë paraqet grupin e vet unik të sfidave. Të gjitha modelet e biznesit kanë të mirat dhe të këqijat e tyre.

Këtu janë disa nga arsyet që duhet të përqafoni punën në distancë në kompaninë tuaj.

1. Puna me një grup të larmishëm talentesh

Aftësia për të ‘përfituar’ nga talentet globale është e domosdoshme. Kjo do të thotë që një kompani mund të punojë vërtet me ata që janë më të lidhur me misionin e tyre. Mundësitë e punës në distancë vendosin gjithashtu bazën për barazi më të mirë në vendin e punës dhe më shumë përfshirje. Qëndrimi vetëm në punën në zyrë vendos kufizime fizike se kush mund të punësohet. Nëse dikush ka talentin dhe dëshirën, puna në distancë i ofron atij mundësinë.

2. Dëshira për një ekuilibër më të mirë punë-jetë nuk është një dështim moral

Shumë studime tregojnë se javët më të shkurtra të punës dhe mjediset më pak stresuese në fakt çojnë në punonjës më të shëndetshëm, gjë që është e dobishme për bizneset në disa mënyra. Burnout i punonjësve është një problem i madh, për shembull. Tani për tani, njerëzit po lënë punët që i konsiderojnë të dëmshme për shëndetin e tyre mendor dhe fizik në një numër të madh. Njerëzit duan të jetojnë mirë jetën e tyre, me një ekuilibër që i lejon ata të priren për prioritetet e tyre të shumta si jashtë dhe në orar të punës. Kjo duhet të jetë e qartë dhe jo diçka që duhet parë si një dështim moral.

3. Jo të gjithë njerëzit punojnë në të njëjtën mënyrë ose kanë të njëjtat qëllime

Të luftosh, të përpiqesh dhe të krijosh janë pjesë të lindura të natyrës njerëzore. Shumica e njerëzve vërtet duan të ndihen sikur janë pjesë e një ekipi që po punon drejt diçkaje. Kur njerëzit kanë mundësinë të punojnë drejt diçkaje për të cilën besojnë ose janë të pasionuar, ata me të vërtetë gjallërohen. Ata do të bëjnë punën e tyre pavarësisht se ku janë.

Lexoni: Si të silleni nëse ekipi juaj nuk do të largohet prej punës në distancë

Sigurisht, jo çdo person atje ka qëllime të mira. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të keni pritshmëri të qarta dhe t’i ndiqni ato. Në fund të fundit, çdo operator biznesi ka të drejtë të drejtojë biznesin e tij sido që e sheh të arsyeshëm. Dhe puna në distancë mund të mos jetë e përshtatshme për të gjithë skenarët, pasi disa thjesht nuk mund të kryejnë detyrat e tyre të lidhura me punën në shtëpi. Por le të sfidojmë narrativën popullore se struktura tradicionale e zyrës është e vetmja e vlefshme. Secili model mund të ekzekutohet në një nivel të lartë.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0