Si të reagojmë
Çelësi për të pranuar lavdërimet në punë është të tregosh se e ke marrë atë dhe e vlerëson. Një përgjigje e thjeshtë e “shumë faleminderit, e vlerësoj duke thënë se” ose “faleminderit, kam punuar shumë për këtë”. Mos harroni të përdorni gjuhën e trupit kur merrni komplimente. Sigurohuni që të uleni drejt dhe të bëni kontakt me sy.
Natyrisht, për disa njerëz kjo është shumë e lehtë për t’u bërë. Të refuzosh një kompliment nuk do të thotë të përulesh. Kur jeni në fund të marrjes së një lëvdate nga dikush për punën tuaj pikësëpari duhet ta njohësh atë. Lëvdatën duhet ta marrim me mirësjellje e jo ta refuzojmë atë.
Kur mirënjohja është publike
Nëse shefi juaj ju jep një lëvdatë në një takim, është e rëndësishme të thuhet faleminderit. Është gjithmonë një ide e mirë për t’u dhënë falenderime kolegëve që ju ndihmuan të përmbushni qëllimin ose të bëni një projekt të suksesshëm. Provoni të thoni diçka si: “Faleminderit shumë, me ekipin tim kam punuar shumë në projekt”, thotë Dudley.
Përqafoni lavdërimin
Shumë njerëz nuk pëlqejnë të pranojnë reagime dhe mundohen të tregohen modest duke u përgjigjur me:”oh, nuk ishte gjë e veçantë”. Kur refuzoni një kompliment për diçka që keni punuar shumë, ju vendosni se si dikush mund të shikojë punën tuaj. “Ata mund të besojnë atë që thoni nëse u thoni se nuk ishte një punë e madhe dhe të pushojnë t’ju japë kaq shumë vlerësim” thotë Beverly Jones, autore e “Think Like a Entrepreneur”.
Kur nuk merrni vlerësimet e përpjekjeve tuaja, mund të ketë ndikim në rritjen e karrierës, duke përfshirë promovime dhe ngritje pagash. “Kur nuk i pranoni reagimet pozitive që u janë dhënë, do të kontribuni në mënyrë të pandërgjegjshme duke treguar që mund të bënit edhe më shumë nga sa keni bërë. Kur keni marrë një kompliment me mirësjellje, ajo tregon se jeni të rehatshëm dhe të sigurt me atë se kush jeni. “Pranimi i komplimenteve është një karakteristikë e një udhëheqësi të mirë”.
Menaxherët këshillojnë të kushtoni vëmendje
Përgjigjet, qofshin këto negative apo pozitive, duhet të jenë një dukuri e shpeshtë në vendin e punës. Mund të japë mundësinë të qartësohen punonjësit, të rritet produktiviteti dhe morali pozitiv dhe të ndihmoni në shmangien e ndonjë tensioni apo konfuzioni. Duhet pasur parasysh si reagojnë punonjësit në momentin që marrin mesazhe. Disa punonjës pëlqejnë të përshëndeten në një mjedis të grupeve të mëdha, ndërsa të tjerët dëshirojnë t’i dëgjojnë përshëndetjet në një mjedis më të ngushtë. “Disa njerëz me të vërtetë nuk duan që vëmendja të jetë mbi to”, -tha Dudley.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.