Pse blerja e ndjekësve në Instagram është një strategji e padobishme?! - Business Magazine Albania

Pse blerja e ndjekësve në Instagram është një strategji e padobishme?!

blerja e ndjekësve

Blerja e ndjekësve në Instagram po bëhet gjithnjë e më popullore, me shumë të famshëm, influencues dhe kompani që i blejnë për të rritur statusin e tyre social. Njerëzit po paguajnë për këto llogari të rreme për të krijuar iluzionin se ata kanë ndjekës më të rëndësishëm se ata. Ky fenomen është bërë aq i përhapur sa disa njerëz po blejnë edhe pëlqime në postime për të rritur më tej numrin e ndjekësve të tyre.

Sa kushton blerja e ndjekësve në Instagram?

Blerja e ndjekësve në Instagram vjen me një sërë çmimesh të ndryshme. Në disa site, është e mundur të blini 100 ndjekës për 7 dollarë. Kjo nuk është shumë keq nëse jeni duke kërkuar për një kënaqësi të shpejtë. Një opsion më i shtrenjtë është blerja e 10,000 ndjekësve në Instagram për 520 dollarë. Opsioni më i shtrenjtë është blerja e 5,000,000 ndjekësve në Instagram për 1300 dollarë.

Lexoni: Një problem i vazhdueshëm! Ja si profilet fallco në Instagram përdoren për skemat mashtruese të investimeve në kriptomonedha

Si të dalloni nëse dikush po blen ndjekës për profilin e tij?

Nëse ndiqni dikë në Instagram dhe vini re se ai ka shumë ndjekës, por shumë pak postime, ka më shumë gjasa që ai të ketë blerë ndjekës. Mënyra më e lehtë për të treguar është të shikoni raportin e ndjekësve të personit. Nëse ky raport është i pakët (më pak se 1), atëherë shanset janë që ata po blejnë ndjekës.

Është shumë e lehtë të identifikosh nëse dikush ka blerë ndjekës, sepse numri i ndjekësve të tyre do të jetë më i lartë se zakonisht dhe do të shihni një rritje të konsiderueshme në numrin e pëlqimeve që ata kanë.

Pse është shpesh më mirë të investosh në strategji?

Blerja e ndjekësve në mediat sociale është e zakonshme për shumë njerëz. Për disa, kjo është një mënyrë për të rritur vetëvlerësimin dhe për ta bërë veten të ndihen më të sigurtë, por e vërteta është se nuk funksionon kështu. Mund të blini ndjekës në Instagram ose të blini pëlqime, por nuk do të gjeni përdorues të vërtetë që janë të interesuar për atë që po bëni. Në vend të kësaj, ato do të jenë llogari të rreme që nuk do të shndërrohen në asgjë. Mënyra më e mirë për të provuar dhe rritur një llogari është duke ndërtuar një strategji rreth asaj që po postoni.

Blerja e ndjekësve është humbje kohe dhe parash. Përveç kësaj, nuk do të jeni kurrë të kënaqur me numrin e ndjekësve që keni, sepse tregu është i mbingopur dhe gjithmonë është dikush tjetër që ka më shumë dhe mund të ofrojë oferta më të mira për t’i marrë ata. Në fund të fundit, përmbajtja është ajo që ka rëndësi.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0