Prodhuesit japonezë, 2x më shumë makina të prodhura në USA se jashtë


Dramat për tarifat e Shtëpisë së Bardhë për prodhuesit e makinave nuk mbarojnë. Mes tyre janë dhe prodhuesit japonezë.

Sipas Bloomberg, Trump po mendon vendosjen e një takse 25% për makinat japoneze, që importohen në Amerikë. Por shumica e prodhuesve japonezë, prej kohësh prodhojnë një pjesë të madhe të makinave të tyre brenda “tokës së bekuar” të Trump.

Bloomberg kështu, krijoi një grafik me të dhënat e Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA). Plot 69% e makinave prodhohen brenda vendit. Ndërkohë, vetëm 31% e tyre, janë të importuara nga Japonia.

Gjërat kanë ndryshuar shumë ndër vite në fakt. Në vitin 1985, 91% e makinave të shitura në Amerikë, ishin të prodhuara në Japoni. Një rënie prej rreth 45% ka ndodhur gjatë 33 viteve.

statistika prodhuesit japonez

JAMA nga ana e saj, kërkon që këto të dhëna, t’i bëhen të ditura departamentit të tregtisë së SHBA.

“Tarifat do të kenë një impakt tejet negativ në ekonominë amerikane. Makinat e importuara, nuk e cënojnë aspak ekonominë amerikane.” u shpreh JAMA për Bloomberg.

Në një pikë, këto tregojnë se sa shumë ka ndryshuar definicioni i një makine amerikane ndër vite. Shumë prodhues japonez, i prodhojnë makinat e tyre në Amerikë prej kohësh. Ndërkohë, shumë makina Amerikane, nuk prodhohen më brenda vendit. Disa Chevrolet prodhohen në Kanada. Dodge Challenger, ikona amerikane, prodhohet në Kanada gjithashtu. Jeep Renegade prodhohet në Melfi, Itali, bashkë me Fiat 500X me të cilën ndan shumë pjesë. Ford Fusion prodhohet në Meksikë, “halë në sy” për Trump.

Një pjesë e madhe e makinave amerikane në fakt, prodhohen në Kanada, duke prishur në një pikë krenarinë kombëtare amerikane.

A është ky fakt një nga influencat kryesore të Trump për veprime të tilla?!

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale