Prodhuesit Japonez, 2x më shumë makina të prodhura në USA se jashtë

Prodhuesit japonezë, 2x më shumë makina të prodhura në USA se jashtë


Dramat për tarifat e Shtëpisë së Bardhë për prodhuesit e makinave nuk mbarojnë. Mes tyre janë dhe prodhuesit japonezë.

Sipas Bloomberg, Trump po mendon vendosjen e një takse 25% për makinat japoneze, që importohen në Amerikë. Por shumica e prodhuesve japonezë, prej kohësh prodhojnë një pjesë të madhe të makinave të tyre brenda “tokës së bekuar” të Trump.

Bloomberg kështu, krijoi një grafik me të dhënat e Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA). Plot 69% e makinave prodhohen brenda vendit. Ndërkohë, vetëm 31% e tyre, janë të importuara nga Japonia.

Gjërat kanë ndryshuar shumë ndër vite në fakt. Në vitin 1985, 91% e makinave të shitura në Amerikë, ishin të prodhuara në Japoni. Një rënie prej rreth 45% ka ndodhur gjatë 33 viteve.

statistika prodhuesit japonez

JAMA nga ana e saj, kërkon që këto të dhëna, t’i bëhen të ditura departamentit të tregtisë së SHBA.

“Tarifat do të kenë një impakt tejet negativ në ekonominë amerikane. Makinat e importuara, nuk e cënojnë aspak ekonominë amerikane.” u shpreh JAMA për Bloomberg.

Në një pikë, këto tregojnë se sa shumë ka ndryshuar definicioni i një makine amerikane ndër vite. Shumë prodhues japonez, i prodhojnë makinat e tyre në Amerikë prej kohësh. Ndërkohë, shumë makina Amerikane, nuk prodhohen më brenda vendit. Disa Chevrolet prodhohen në Kanada. Dodge Challenger, ikona amerikane, prodhohet në Kanada gjithashtu. Jeep Renegade prodhohet në Melfi, Itali, bashkë me Fiat 500X me të cilën ndan shumë pjesë. Ford Fusion prodhohet në Meksikë, “halë në sy” për Trump.

Një pjesë e madhe e makinave amerikane në fakt, prodhohen në Kanada, duke prishur në një pikë krenarinë kombëtare amerikane.

A është ky fakt një nga influencat kryesore të Trump për veprime të tilla?!

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0