Prodhuesit Japonez, 2x më shumë makina të prodhura në USA se jashtë

Prodhuesit japonezë, 2x më shumë makina të prodhura në USA se jashtë


Dramat për tarifat e Shtëpisë së Bardhë për prodhuesit e makinave nuk mbarojnë. Mes tyre janë dhe prodhuesit japonezë.

Sipas Bloomberg, Trump po mendon vendosjen e një takse 25% për makinat japoneze, që importohen në Amerikë. Por shumica e prodhuesve japonezë, prej kohësh prodhojnë një pjesë të madhe të makinave të tyre brenda “tokës së bekuar” të Trump.

Bloomberg kështu, krijoi një grafik me të dhënat e Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA). Plot 69% e makinave prodhohen brenda vendit. Ndërkohë, vetëm 31% e tyre, janë të importuara nga Japonia.

Gjërat kanë ndryshuar shumë ndër vite në fakt. Në vitin 1985, 91% e makinave të shitura në Amerikë, ishin të prodhuara në Japoni. Një rënie prej rreth 45% ka ndodhur gjatë 33 viteve.

statistika prodhuesit japonez

JAMA nga ana e saj, kërkon që këto të dhëna, t’i bëhen të ditura departamentit të tregtisë së SHBA.

“Tarifat do të kenë një impakt tejet negativ në ekonominë amerikane. Makinat e importuara, nuk e cënojnë aspak ekonominë amerikane.” u shpreh JAMA për Bloomberg.

Në një pikë, këto tregojnë se sa shumë ka ndryshuar definicioni i një makine amerikane ndër vite. Shumë prodhues japonez, i prodhojnë makinat e tyre në Amerikë prej kohësh. Ndërkohë, shumë makina Amerikane, nuk prodhohen më brenda vendit. Disa Chevrolet prodhohen në Kanada. Dodge Challenger, ikona amerikane, prodhohet në Kanada gjithashtu. Jeep Renegade prodhohet në Melfi, Itali, bashkë me Fiat 500X me të cilën ndan shumë pjesë. Ford Fusion prodhohet në Meksikë, “halë në sy” për Trump.

Një pjesë e madhe e makinave amerikane në fakt, prodhohen në Kanada, duke prishur në një pikë krenarinë kombëtare amerikane.

A është ky fakt një nga influencat kryesore të Trump për veprime të tilla?!

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0