Prindërit në vendet e varfëra u kushtojnë më shumë kohë fëmijëve të tyre për realizimin e detyrave të shtëpisë


Detyrat e shtëpisë janë ‘fatkeqësia’ e jetës së një fëmije. Mund të peshojë rëndë edhe prindërit, të cilët ose luftojnë për t’i përfunduar, apo edhe më keq, duhet të përgatisin aftësitë e tyre të ndryshkura për të ndihmuar. Përfshirja e prindërve në arsim kontribuon në suksesin përfundimtar të një fëmije. Një raport i ri nga Fondacioni Varkey, një institucion bamirësie edukative, tregon sa kohë kanë vënë prindërit në edukimin e fëmijëve të tyre. Sondazhi përfshinte 29 vende dhe konstatoi se prindërit në ekonomitë në zhvillim shpenzojnë shumë më tepër kohë duke ndihmuar me detyrat e shtëpisë sesa homologët e tyre në vendet më të pasura.

Indi, prindërit shpenzojnë mesatarisht 12 orë në javë duke ndihmuar fëmijët e tyre – pesë orë më shumë se mesatarja globale. Pothuajse asnjë nuk tha se nuk ndihmonin fare. Kjo është në kontrast të thellë me prindërit në Finlandë dhe Japoni, të cilët vënë mesatarisht rreth tre orë. Në të vërtetë, vetëm 5% e finlandezëve thonë se shpenzojnë së paku shtatë orë për të ndihmuar fëmijët e tyre me detyrat e shtëpisë dhe 31% nuk ​​shpenzojnë aspak kohë.

Shqetësimi prindëror në lidhje me këtë çështje është më shumë i dukshëm në disa vende se sa në të tjerat. Sondazhi gjithashtu pa nëse prindërit mendonin se shpenzonin kohën e duhur. Shumica e atyre në Indi dhe Vietnam mendonin se koha që kishin kaluar ishte e duhura. Në Ugandë, Peru, Malajzi dhe Brazil më shumë se 40% e prindërve thanë se nuk po bënin mjaftueshëm, pavarësisht se ndihmonin më shumë se mesatarja globale. Në të kundërt, francezët miratojnë një qëndrim mos-përfshirës: vetëm 11% shpenzojnë shtatë ose më shumë orë duke ndihmuar, por vetëm 22% mendojnë se koha që ata shpenzojnë është shumë pak.

Lexoni: 5 arsye pse sistemi arsimor finlandez është një ndër më të mirët

Arsyet pse nuk ndihmojnë janë, natyrisht, të ndryshme. Arsyeja më e shpeshtë është ajo që pothuajse të gjithë prindërit do të identifikohen me: kohën. Më shumë se gjysma thonë se ata janë thjesht shumë të zënë. Prindërit gjithashtu mbahen nga arsimimi i tyre. Rreth gjysma e atyre në Kinë shqetësohen për mungesën e njohurive të tyre, krahasuar me 29% në nivel global. Por ndonjëherë fëmijët thjesht nuk duan ndihmën e tyre: 44% e prindërve finlandezë e thonë këtë. Dhe ata nuk mund të kenë nevojë për ndihmë: Finlanda renditet ndër dhjetë vendet e para në testet ndërkombëtare.

burimi: The Economist

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0