Për shumë sipërmarrës, ideja për të bërë markën e tyre globale është një qëllim në listën e tyre të realizimit të gjërave. Mbi të gjitha, rritja dhe zgjerimi janë pothuajse gjithmonë të shoqëruara me sukses – pavarësisht nga fakti që për disa marka, zgjerimi mund të jetë i vështirë.
Por ka disa pika të cilat mund të ndihmojnë kur bie puna për ta zgjeruar markën.
1.Çfarë lloj plani marketingu synoni?
Është e rëndësishme të krijoni një prani solide të markës në rajonin tuaj të ri. Jo kur zgjeroheni, por para se të zgjeroheni.
Me të gjitha burimet që duhen për t’u degëzuar në tregjet ndërkombëtare, keni për të qenë në gjendje të godisni. Mënyra e vetme për ta bërë këtë është të filloni marketingun tuaj paraprakisht kur planifikoni të lançoni në të vërtetë markën tuaj në atë treg.
Kjo nuk do të thotë të bësh një investim të madh financiar në reklama. Në fakt, me marketingun e mediave sociale, në të vërtetë mund të eksperimentoni me investime të vogla në grupe shumë të synuara në vendin ku po degëzoheni.
2.A mundet ekipi të mësojë nga dështimi dhe të ringrihet?
Ashtu si me fillimin e një biznesi lokal, është joreale të besosh se nuk do të dështosh në një moment gjatë zgjerimit – mbase disa herë.
Por kur dështoni, duhet të jeni gati të mësoni nga gabimi, të zhvendosni qasjen dhe të provoni përsëri. Ndoshta ekipi juaj e ka bërë këtë për vite me radhë, por kuptoni se kjo mund të jetë më e vështirë për t’u bërë kur jeni duke mësuar gjithashtu hollësitë e tregut në të njëjtën kohë.
Një mënyrë për të ndihmuar në minimizimin e këtyre dështimeve është që të punësoni një konsulent me ekspertizë në vendin në të cilin po zgjeroheni.
“Ne gjithashtu filluam të punojmë me këshilltarët e markave, të cilët punuan në pozicione të larta për shtëpitë e mëdha të modës si Michael Kors, Vera Wang, Givenchy dhe më shumë”, thotë Lahav. “Një konsulent i mirë mund të ndryshojë të gjithë perceptimin tuaj me një fjali, duke ju kursyer shumë kohë dhe para.”
Nëse puna me një konsulent nuk është një mundësi, sigurohuni që skuadra juaj është e gatshme të punojë në cikle të shkurtra, të shpejta, të bazohet sipas nevojës dhe të përsëritet shpejt.
3.A po u jepni përparësi të dhënave?
Ndërsa çdo sukses do të fillojë fare thjesht me një produkt ose shërbim të shkëlqyeshëm, për t’u degëzuar në një treg ndërkombëtar, do t’ju duhet të vendosni përparësi në mbledhjen dhe analizën e të dhënave tuaja.
Nga përmendja e mediave sociale dhe klikimet e reklamave, te të dhënat e shitjeve, te klikimet përmes postës elektronike, të dhënat janë ato që duhet të drejtojnë vendimmarrjen tuaj – veçanërisht kur jeni në një treg që nuk jeni njohur ende. Eshtë e lehtë të keqkuptojmë ndjenjat publike, ose të shohim që përmendjet e mediave tuaja sociale ngrihen në qiell dhe bëhen tepër të sigurt.
Gjithmonë kthehuni te të dhënat për të parë nëse ndjenja publike po shndërrohet në shitje. Nëse nuk është, është koha të provoni diçka të re.
Zgjerimi ndërkombëtar mund të jetë një veprim i rrezikshëm, por është lëvizja e duhur për shumë biznese. Kryesorja është të siguroheni që jeni të përgatitur mirë për rritjen globale para se të filloni të shisni një produkt të vetëm në tregun tuaj të ri.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.