Nëse mund të gjeni një nevojë të veçantë, të pashërbyer, ju mund ta shihni atë si pretendoni atë si tuajin.
Si një sipërmarrës i mundshëm, ndonjëherë mund të jetë joshëse të mendosh se të gjitha idetë e mira të biznesit tashmë janë konsumuar. Kur praktikisht çdo industri duket se është e mbingarkuar me biznese (veçanërisht në epokën e e-commerce), mund të duket e vështirë të gjesh një mënyrë për të dalë nga konkurrenca.
Megjithatë, në realitet, ka ende shumë mundësi për sipërmarrësit që janë të gatshëm të gërmojnë pak më thellë. Duke kërkuar për nevoja të veçanta dhe të pashërbyera në industrinë e tyre të zgjedhur, sipërmarrësit mund të zhvillojnë markat e tyre të reja dhe shumë të suksesshme.
Siç rezulton, nuk duhet të përpiqeni t’u shërbeni të gjithëve për të krijuar një biznes të suksesshëm.
Lexoni: 3 hapa për të krijuar një ide biznesi fitimprurëse
- Merrni parasysh interesat tuaja dhe nevojat e pashërbyera
Ndërsa ndjekja e pasioneve tuaja është një pikënisje klishe për çdo sipërmarrës, është veçanërisht e rëndësishme kur po përpiqeni të identifikoni më shumë nevoja të veçanta. Duke u fokusuar në interesat tuaja, mund të jetë më e lehtë të identifikoni fushat ku nevojat tuaja aktualisht nuk plotësohen.
Bëni një listë të aftësive, hobive, interesave dhe problemeve tuaja që dëshironi t’i shihni të zgjidhura në jetën tuaj. Kjo mund të shërbejë si një pikënisje e paçmuar për gjetjen e mundësive të veçanta.
Ndonjëherë, sipërmarrësit mund të identifikojnë edhe mundësi të veçanta biznesi duke kombinuar aspekte nga interesa të ndryshme. Në një shkallë më të vogël, kjo mund të shihet lehtësisht në faqe të tilla si Etsy, ku, si një shembull, do të gjeni produkte që kombinojnë talentin e një individi për artin e drurit të prerë me lazer me interesin e tyre për video-lojërat.
- Vlerësoni atë që të tjerët në industrinë tuaj nuk ofrojnë
Nëse tashmë keni një industri të caktuar në mendje, mund të jetë e dobishme të kryeni kërkime për konkurrentët. Mos shikoni vetëm se çfarë ofrojnë të tjerët në industrinë tuaj, shikoni faqet e internetit të shumë kompanive në mënyrë që të merrni një ide më të mirë për produkte ose shërbime specifike që nuk janë përgjithësisht të disponueshme.
- Anketoni audiencën e synuar
Ju mund të dilni jashtë përvojave tuaja dhe të merrni ide për nevojat e veçanta duke anketuar të tjerët në audiencën tuaj të synuar. Mund të filloni me familjen, miqtë ose bashkëpunëtorët e biznesit, ose mund të shkoni në komunitetet e internetit dhe të merrni pjesë në bisedat e tyre.
Kushtojini vëmendje problemeve që njerëzit po përjetojnë, produkteve ose shërbimeve që do të dëshironin të kishin ose pyetjeve që po bëjnë. Merrni parasysh se si këto pika dhe dëshira lidhen me vendndodhjen tuaj dhe si mund të përdorni aftësitë dhe njohuritë tuaja për të ofruar një zgjidhje kuptimplotë.
Përveç vlerësimit të problemeve dhe nevojave të audiencës, gërmoni më thellë në mënyrë që të kuptoni sjelljet dhe motivimet e tyre të blerjes. Duke kuptuar më plotësisht personalitetin e audiencës suaj të synuar, nuk do të jeni thjesht më në gjendje të zhvilloni një produkt ose shërbim të veçantë. Ju gjithashtu do të dini se si ta marketoni atë në mënyrë efektive.
- Kryeni kërkime për fjalë kyçe
Ndërsa përvojat tuaja personale ose anekdotat nga miqtë dhe familja mund t’ju ndihmojnë të identifikoni nevojat e pashërbyera, jo të gjitha idetë e veçanta krijohen të barabarta. Përpara se të hyni në një ide të veçantë biznesi, duhet të bëni kërkime për fjalë kyçe për të vërtetuar potencialin e saj.
Sipas NerdWallet, “Nëse një fjalë kyçe ka nën 500 kërkime në muaj, ju jeni duke u përballur me një betejë të vështirë për sa i përket kërkesës.” Idealisht, ju dëshironi nga 1000 deri në 2000 kërkime në muaj. Me një numër të tillë, ju mund ta testoni produktin tuaj pa ju djegur paratë.
Nga ana tjetër, nëse një fjalë kyçe ka një vëllim më të madh se sa pritej nga kërkimi i fjalëve kyçe, mund të mos jetë aq i veçantë ose i pashërbyer sa keni parashikuar fillimisht. Mjete si Google Trends mund t’ju ndihmojnë gjithashtu të shihni se si interesi për një fjalë kyçe rritet dhe bie me kalimin e kohës, ose nëse një produkt ose shërbim i caktuar përjeton luhatje sezonale në kërkesë.
Vetëm për shkak se konkurrentë të tjerë ekzistojnë tashmë nuk do të thotë që ju nuk mund të hyni në këtë hapësirë. Përdorni kërkimin tuaj fillestar të fjalëve kyçe si një platformë lëshimi për të identifikuar atë që mund të ofroni që është e ndryshme ose më e mirë, në mënyrë që të mund të keni një ndikim të madh në këto tregje më të vogla.
Lexoni: 27 ide biznesi të teknologjisë së lartë
Duke kërkuar suksesin
Gjetja e produkteve ose shërbimeve të duhura për vendin e duhur në fund mund të lejojë që biznesi juaj të bëhet shumë më ekonomik dhe më i suksesshëm sesa nëse do të përpiqeshit të synonit një audiencë të gjerë.
Ndërsa fokusimi në një ide më të vogël do të thotë se audienca totale e mundshme është më e vogël, markat që fokusohen në një audiencë më të specializuar shpesh bëhen shumë më fitimprurëse. Me më pak konkurrencë dhe aftësinë për t’u përfshirë në marketing më të targetuar, sipërmarrësit mund të nxisin besnikëri të konsiderueshme të markës dhe rritje nga fjala e gojës. Duke qenë një nga të parët që vendosni një terren në idenë tuaj, ju gjithashtu mund të dominoni SEOn.
Duke bërë përpjekje për të punuar me tregje të veçanta dhe të pashërbyera, ju krijoni një skenar të vërtetë fitues për veten dhe klientët tuaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.